Medyanın bölümle bir alakası yok sadece hoşuma giden bir şarkı~
Jungkook~
Şaraptan ufak bir yudum aldım. En hızlı etki eden zehirlerden biri vardı içinde; olimpor zehri.
Bekledim...
Bekledim...
Birazcık daha bekledim...
Masadaki herkes pür dikkat beni izliyordu, çıt çıkmıyordu, sadece büyük odanın sol tarafındaki tahtadan duvarın üstündeki görkemli saatin sesi...Tik tak tik tak...
Zehir hala etki etmediği için olan şaşkınlığımı saklayarak yan bir sırıtış sundum karşımdaki kilolu adama. İçme sırası ondaydı ama benimkisi zehirli değilse onunkisi neydi? Eğer içipte ölmediysem o da ölmeyecekti ve bu tüm planın suya düşmesi gibi iğrenç bir şeyleri doğururdu.
Dicaprio bana alayla bakmıştı ve masadakilere dönüp içebilirsiniz demişti. Hepsi aynı anda ellerine aldılar bardakları ve birer birer yudumladılar. Ortamdaki sessizlik biraz daha gerici olmaya başladığında Dicaprio'da önündeki şarap bardağını alıp kafasına dikti.
Bir kaç dakika sonra masadaki kişilerden inlemeler yükselmeye başladı. Bir adam kalbini tutup kendini yere attığı anda bardağında zehir olduğunu anlamıştım.
Dicaprio bana bakış atıp yuttuğu şarabı kusmak amacıyla o tüylü ve buruşuk parmaklarından iki tanesini ağzına atmıştı. Öğürmeye başladıktan sonra aniden elini ağzından çıkarıp kalbine koymuştu. İnlemeye başladığında yanındaki kız sanki sabredemiyormuş gibi dudaklarını dişlemeye başlamıştı.
İşte tam o sırada kız eteğini yukarı sıvamaya başladı ve sağ baldırındaki çorabına sıkıştırmış olduğu bıçağı günyüzüne çıkardı ve büyük adımlarla bana yaklaştı.
Jin~
-Yani insanların zannettiği kadar güzel bir hikayem yok. Aslında tam düzeliyor derken bu sefer de bu oldu hyung.
-Anladım Misya. Jungkook'un sana ihtiyacı yok, inan onu ikna etmek için çok uğraşacağım. Senin hayatını düzene sokman lazım. Her insanın mutlu olması lazımdır.
-Eğerki buradan çıkarsam emin ol ki Jungkook hapsi boylamadan rahat etmem ben.
-Misya, anlaşalım. Sen Jungkook'u rahat bırak ben seni ailene kavuşturayım tamam mı?
-Bir şey daha yaparsan tamam.
-Ne istiyorsun?
-Gerçek anne ve babamı bulmama yardım et Jin hyung.
-Bu kolay ama iyi düşün. Ya hayalindeki gibi olmazlarsa?
-Babam annemi hamile bırakıp gitmiş olan bir playboymuş, annem ise aşırı güzel olan bir akıl hastası. Haklarında bildiklerim sadece buyken onlar için iyi şeyler düşünemem yani hayallerimdekiler zaten iğrenç.
-Peki, sen bilirsin. Uyu artık Jungkook bana kızar sonra.
-İyi geceler Jin hyung.
-Sanada ondan işte.
▪TATLIŞ BİR BÖLÜM SONU▪
○GENÇLER BEN BUNLARI NASIL BİRLEŞTİRCEM AQ○
●HEEE BU ARADA BÖLÜM ATTIM ALKIŞLAYIN DOKAOSJE●
♤EN SON 1 MARTTA ATMIŞIM SKAKSK♤
♡NEYSE NASIL BİRLEŞTİRECEĞİME ÖNERİ
VERİN PİLİS♡♧KELİME SAYISI; 376♧
ŞİMDİ OKUDUĞUN
$THE BANK$
FanficNickimin hakkını vererek +18 yazdım:) Ben acımasızım Misya, Sen ise acı çeken.