"Aq nk cakap pasal Jungkook"
"Buat apa nk cakap pasal die?! Hubungan aq ngan die dah takde! Dah takde okay"
Ujar aq sambil jeling die.sebok nk backup kawan bangang die tuh.
"Kau ikut aq skarung"katanya lalu teros tarik tangan aq ikut die.
Babi lahanat sakit ahh setan tangan aq !!
"Hoii kau nk bawak aq pegi mana haa?!"tanya aq.Sana ngan Jennie jerit ii panggil nama aq.
Bajet kau jerit ii,kejar tanak.bangang jugak diaorang nih.
Die tak jawab pertanyaan n teros jer jalan.wehh jantan tak guna dah takde mulut ke?!
Yang aq tahu kitaorang dah sampai kat luar bilik stor lama.cepat ii aq tarik tangan aq yang die pegang.aq belek ii tangan aq,dah ada kesan merah.
Aq jeling die.cengkam tangan aq kuat ii pahal! Kau tak tahu ke yang kulit aq nih puteh!
"Jungkook nk jumpa kau"kata die n teros blah.
HAHAHAHA babinye jantan nih.
Senang ii tarik tangan aq lepastuh dah sampai sini blah macam tuh jer.
Eyy ade kang kes pahal perempuan kerat telo lelaki sbb dah tak tahan ngan perangai lelaki yang bangang giler babi ! HAA KAUU !!
HAHAHAHAHAHAHA
"Dahyun!"
"Haa kau pahal nk jumpa aq?! Penting sangat ke sampai kau suruh kawan kau heret aq datang sini?!"
"Aq cuma nk jumpa kau"
"Hahaha.buat apa kau nk jumpa aq?! Kita nih dah takde ape ii ! Sbb ape? Sbb kau !"
"Aq nk minta maaf"
"Kau nk mintak maaf ngan aq?! HAHA wehh apahal aq rasa kelakar pulak ehh ! Macam tak kena ngan muka kau tuh! Sbb muka kau tuh mana tahu nk ngaku salah"
Haa kau! Tapi jap aq tak habis nk kecam die nih!
"Kau nih mmg tak tahu malu ehh?! Dah buat salah ngan orang tapi still lagi tunjuk muka kau! Aq nk tanya kau ,apa yang kau dapat kalau kau tipu aq?! Ouhh yaa sbb menipu jer kan cara paling senang kau nk couple ngan aq! Tapi kau salah ahh.sbb penipuan kau nih lagi buat aq rasa menyampah ngan kau! "
Okay great dah habes!! Haa tepokk !!
"Susah sangat ke kau nk maafkan aq?-"
"Susah"aq memotong percakapan nya.
"Dahyun kau jangan paksa aq!"
"Aq paksa kau apa?!"
Giler jantan nih!
Tanpa die jawab,die teros tarik aq masuk kat dalam stor.
Wehh pliss ahh jangan buat apa ii kat aq!! Aq meronta ronta mintak dilepaskan.aq takut!!
"Jungkook! Jangan lah buat aq macam nih!"kata aq.
Lalu badan aq jatuh ke lantai.aq mengesot ke belakang bila Jungkook semakin mara ke arah aq.
N yah badan aq bertemu dinding.
Jerk!!
"Kau yang paksa aq buat macam nih Dahyun! Aq nk berbaik ngan kau,tapi kau pulak yang jual mahal! Kenapa?"
Ujar Jungkook yang betol ii kat depan muka aq.aq menoleh ke kiri bila muka die semakin dekat dengan muka aq.
"Jungkook tolong lah jangan buat aq macam nih~!"rayu aq lagi.aq tak sanggup jadi macam nih.
YOU ARE READING
Crush yang Menyeksakan.
RandomSape yang ade crush.tapi tak tahu sama ada crush korang ade hati ke tak kat korang! Ehh takde kene mengene pon kn? This ff aq buat lain sikit.aku buat dlam korean version. Start : 15 December 2018 End : .........