07

8 0 0
                                    

Time rehat bila kitaorang dah habes makan semua,kitaorang teros pegi block lama.

Nk lepak?ermm tuh diaorang punya pasal.tapi aq...ade hal nk kne selesai.

kitaorang pegi block lama sbb kat situ jer pon ramai budak ii lepak n ramai jgak yang buat maksiat.

Astagfiruallah.bertaubatlah sedara.HAIHH.

Tujuan aq is Jungkook a.k.a lelaki jahanam.plus bangsat.

"Wehh Jennie!"panggil aq.n perjalanan aq terhenti.

Jennie menoleh memandang aq n datang kat aq.

"Kenapa Dahyun?"

"Mintak tolong boleh tak?"

"Cakaplah.kalau aq boleh tolong aq tolong lah."

"Ermm.boleh tak kalau kau jer yang cakap kat Jungkook aq mintak break."

"Laaa..kenapa taknak cakap sendiri jer kat die?"

"Aq tak boleh lah.aq tak boleh nk tengok muka die.makin aq tengok makin sakit hati aq.aq mana boleh tahan kalau lelaki tipu aq.lagi ii nih pasal hati.hati weh!"

"Okay ii aq cakap"

"Thanks Jennie"

Bila kitaorang dah sampai kat tempat Jungkook lepak aq suruh Jennie panggil Jungkook.

Aq nk benda nih settle.tapi aq tak ikut Jennie.aq teros bla lepak ngan geng ii Got7.

Aq nih boleh tahan rapat ahh ngan diaorang.sbb kalau aq sedih diaorang lah orang kedua yang tahu.

Yang pertama ofkoz ahh geng ii aq sendiri.lagipon geng Got7 nih, diaorang sporting kot.suka buat lawak bodo.

Lagi ii Yugyeom,Bambam ngan Jackson.

Kalau korang nk tahu,dulu aq nih penah couple ngan Yugyeom time skolah rendah dulu.

N pliss ahh jangan tanya kenapa kitaorang putus keyh.malas nk jawab.

Tapi skarung kitaorang just kawan ii biasa jer.aq pon tak tahu kalau dia ada gelperen ke idak.sbb ape? Sbb die tak penah cerita.

Hahahahahàh

"Yoo Dahyun!"kata Bambam.

Aq hanya tersenyum nipis.

"Pahal Dahyun?kau ada masalah ke?kalau ade citer lah kat kitaorang"tanya Yugyeom.macam tahu ii jer.

Alahai risau ke bangg??

"Ada jgak lah.tapi dah nk settle"jawab aq.

"Citerlah kat kitaorang masalah kau.macam tak biasa plak"kata JB plak.

"Haihh macam nih."

Aq tengok muka diaorang bertujuh macam tak sabar ii nk dengar masalah aq.

Untungnya aq dapat kawan ii yang jenis suka mendengar masalah orang.walaupon masalah tu kecik jer.

"Aq dapat tahu yang Jungkook tipu aq...."

"Haaaaa?!!!"diaorang bertujuh terkejut.

Antara diaorang ngan aq,aq lagi terkejot bila dengar diaorang menjerit cam tuh.

Melampo pon.huhuhu.

"Die tipu ape kat kau Dahyun?!"tanya Yugyeom kat aq.

Haaa sah die tengah marah.aq dengar suara n tengok muka die pon aq dah tahu.

Biasalah kawan lama....

"Die tipu yang die dah break ngan Nonna Areum..padahal die still lagi couple ngan Nonna Areum."

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 31, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Crush yang Menyeksakan.Where stories live. Discover now