06

13 0 0
                                    

Pagi yang indah memasuki segenap ruang bilik aq.

Harinih aq cuti.so tak pegi skolah.giler ko time cuti pegi skolah.ko nk buat apa pegi skolah.HAHA.

Aq keluar dari bilik lepas aq siap mandi ape semua.aq turun ke bawah.

Dah sampai aq kat ruang tamu,aq nmpak oppa Jimin tengah main fon sambil sedap menyandar kat sofa.

Amboi ko mentang ii cuti n dah habis exam boleh ahh buat cam nih.klau tak mmg ko tak dapat pon tengok tv.KAHKAHKAH.kesian ko oppa!

Aq beralih pula ke arah dapur.nk tengok ade tak sarapan eomma buatt.

"Dahyun!"panggil oppa.

Aq pandang oppa sambil jengketkan kening tanya kenapa.

"Sini kejap"

"Ape!"tanya aq lalu aq teros mendekati oppa.

Aq duduk kat sofa bersebelahan oppa.

"Ape die oppa nih?!"

"Nk tanya....ko...couple ngan Jungkook ehhh"

tanya oppa dengan sengihan.

Mampos aq.macam mana oppa tahu nih.sapa dajei aq nih lancauu.

"Mana ada!"

"Elehh....jangan menipu ahh.Jungkook sendiri bagitau oppa tau"

Ouhh Jungkook ke yang bagitau! Ishh die nih mmg tak boleh simpan rahsia ke haa!!!

"Lantak ahh"

Teros aq naik balik atas.oppa nih wat hilang mood aq jer pagi ii nih.bila aq dah masuk bilik,aq kunci pintu n teros hempas badan aq atas katil.

Jangan risau okay katil tak patah.
Aq ringan jew.choiyy.

Lantas aq ambik fon aq n aq teros call Jungkook.

"Haii Dahyun!"

"Ermm k haii.nih aq nk tanya ko bagitau oppa Jimin ke pasal hubungan kita?"

Aq panggil Jungkook tuh aq kau jer.malas nk panggil manja ii bagai.bagi aq orang yang macam tuh orang tak matang.

Contoh panggil boyperen> papa,sayunk,anje,ucukk,*uwekk* termuntah hijoo.ehh bukan TERmuntah mmg muntah pon!!
lagi satu daddy...wehh menakutkan siott.

"Ouhh..a ah kenapa?"

Whattt!!!kenapa die tanya?.benda simple macam tu  pon nk kena ajar ke?

"kenapa?!!.wehh tu privasy aq kot!takan ko tak tahu!!"

Haa kan aq dah marahh....babi punya budakk.

"Rilek ahh Dahyun.oppa ko takan bagitau eomma n appa ko punya!"

"Mana ko tahu! Dah ahh malas nk bertekak ngan ko nih.n one more thing pliss ahh jage sikit privasy orang.jgn pikir diri sendiri jer!"

Ujar aq lalu aq teros matikan panggilan.merah muka aq sbb marah.

Giler ko tak marah.couple tuh hal personal aq kot.yang die bagitau oppa Jimin tuh kenapa! Oppa tuh mana tahu simpan rahsia..lagi ii rahsia aq.mmg jadi bahan die lah nk kacau aq.

Ishh benci!!!!!! Benci ko lahanat!!

                            -

Di sekolah.

Crush yang Menyeksakan.Where stories live. Discover now