01

34 2 0
                                    

"Dahyun ahh,kamu nih bila nk bangun nih.masuk kali nih dah kali kesepuluh eomma kejut kamu nih tau".

Aduhhh eomma aq dah bising blik.

"Kamu tau tak harinih kamu dah masuk skolah balik".

Ehh iyalah aq dah start skolah balik untuk tahun 2018 nih.

Hahahaahaha dah masuk form 2 dah aq nih.hoho.

"Eh eh die nih,mengelamun pulak".

Ouhhh eomma ade lagi ke kat sini.ingat dah berambus dah dari bilik aq syurga ku nih.hehe.

"Iyalah eomma,Dahyun nk bangunlah nih".

"Cepat sikit siap,dh pukul berapa dah nih".

"Emm"

-

Lepas siap....

"Eomma...Dahyun dah siap".kata aq bila nmpak eomma tengah masukkan baju kotor kat dalam mesen basuh.

"Hahh,habistuh bile nk pegi skolahnye".

"Lepas breakfast lah eomma"

Ishhh nk pegi skolah mestilah kne ade tenaga kn? Jadi makanlah jawabnye.heheh.

"Breakfast?"tanya eomma.

"Iyelah eomma"jawab aq pelik.

"Hoho,eomma tak buatkan breakfast pon untuk kmu".

"Haaaaa....tapi knp eomma?"

Ape eomma nih tak buat breakfast untok aq.aq nk pegi menuntut ilmu nih.

Aq pegi skolah menuntut ilmu ke?kahkahkah watever.

"Sape suruh kmu bangun lmbat.jadi balasan untuk kmu is tak ade breakfast.hahahahahaha"jawab eomma n teros naik atas tinggalkan aq yang kesedihan disini.

Padan muke kau Dahyun.nasib badan.hiks hiks.

"Nasiblah Dahyun bleh bersabar ngan perangai eomma nih"kataku perlahan.

Aq terus pegi mengambil kasut yang dibeli appa masa cuti tuh.

Aq sayang appa.hohoho.sape tak sayang appa bodolah tuh.hahhahahha

Lepas siap pakai kasut aq teros pergi ke sekolah.naik ape?.jalan kaki lah dei.ko pk ade ke yang baek hati nk hanto aq pegi skolah.berangan ahhh.

-

Di skolah.

Bapak ahh ramai giler manusia kat sini woii.

Biasa ahh budak baru form 1 yang cedui ii datang.first time skolah menengah.

Amboi Dahyun ko time form 1 pon cedui ii.takyah ckap orang ahh.kahkahkah.

"Woiiii"

"Abah ko hitam"haa kn natang melatah nih dah datang.

Aq tengok orang yang buat aq melatah tadi.tak reti ii bagi salam ke ape?

"Hahahahaha,tahu terkejot ko.hagahahahaghaha"lawak ke siall.

"Ko pahal tak reti bagi salam ke?"marah aq.

"Alololo.rilek ahh.jgn marah"jawab perempuan sundal tuh.

Hahahahahaha.ambik ko perempuan sundal aq panggil.

"Ko dah knp dhoo...perangai ubah sikit bleh tak?dah masok form 2 dah wehh..tunjukkn contoh yang elok sikit kat budak ii noob tuh".

Cakap aq sambil jari tuh tunjuk kat sekumpulan budak ii perempuan form 1 yang tengah sebok membawang.

Amboi!!! Dah pandai membawang ehh.aq elok lagi time darjah 2 aq dah start menbawang pasal boyperen.hohohoho.bangganye nye gueee.

"Wooo.kawan aq ke nih?"tanye Sana a.k.a perempuan sundal.

"Yelah anjeng"haa tadi perempuan sundal,nih pulak anjeng.mmg banyak ahh pangkat ko Sana.huhuhu.

"Engko!!!!"marah die.hahaha.pikir aq takut ke?

Semua murid dikehendaki masuk ke dalam dewan sekarang!!

==

Hohohohoho.first time aq buat citer rope nih.

Abaikan typo.malas nk betolkan.

Say Atie comey pliss.

<333

Crush yang Menyeksakan.Where stories live. Discover now