Soyeondan:
Ahh ne sürtük bir kız bu,ama bende soyeonsam onun söylediği her bir kelimeyi ağzına tıkıcam.
Yanlış anlamayın benim yoongiden hoşlandığım felan yok sadece o kıza sinir oluyorum hepsi bu.Lobiden yemek yerinin oraya gittim neden bu kadar az kişi var.
Aa burası zenginlerin takıldığı yerdi dimi.
Çok tuaf değilmi hayat, kendi halinde bir kızken şimdi herkesin tanıdığı zengin yerlerde takılan bir kızım.ben eski halimden memnundum ama bir yandan insanların seni sevmesi çok güzel bir duygu ama biraz zahmetli.biraz dediğimde sabah saat beşte uyanıp saat gece ikide ya da üçte uyumak gibi.eskiden yataktan çıkmayan ben şimdi insanların beni sevmesi için iki ya da üç saatlik uykuyla duruyorum.
Hayat gerçekten çok tuaf...Bir anda birine çarpmamla yere düştüm.
Ahhh popom.acıdı hemde çok.
Bir el girdi göz hizama hemen uzatılan eli tutup ayağa kalktım.-çok özür dilerim hanfendi
-asıl ben özür dilerim ben size çarptım.
-bu arada ben jae diyip elini uzattı genç adam.bende eli boşta kalmasın diye tuttum
-bende soyeon memnun oldum.
Bir dakika ismi jae jae ja-e inanamıyorum-ja-e sen misin gerçekten yok karıştırıyorum galiba
-hayır soyeon karıştırmıyorsun ben o jaeyim.
Mutluktan napıcağımı bilemedim.
Hemen gidip jaeye sarıldım.jae benim lisedeyken en yakın arkadaşımdı beraber okuldan kaçar beraber eğlenir beraber ders çalışırdık anlacağınız o benim en yakınımdı aslında onla görüşüyorduk ama ondan 1 yıl boyunca haber alamadım.sarıldığımda anladımki onu çok özlemişim.bi kaç dakika salonun ortasında sarılıyorduk insanların garip bakışlarını hissedebiliyordum.özellikle MİN YOONGİNİN.
Jaeden ayrıldığımda onu azarlamaya başladım.-sen bir yıldır nerdesin jae!!
Beni bir yere otutturup anlatmaya başladı.
-özür dilerim soyeon ben bir yıldır amerikadayım.biliyorsun burda çok ünlü bir şirkete sahibiz,ve bu şirket 4 ay önce batmanın eşiğinden döndü.yani anlayacağın bir yıldır şirketin işleriyle uğraşıyordum.
Gerçekten üzgünüm soyeon beni affedebilirmisin.-ah seni çoktan affettim zaten jae jae.
-öyle demenden hoşlanmadığımı biliyorsun.
-evet biliyorum:)
-aish inatçı.herneyse açsın dimi çünkü ben açlıktan ölücem.
-ne bekliyorsun hadi yemek söyle o zaman
..........
Yemeğimizi bitirmiştik.
Odama gidip üstümü değiştirmek üzere jaenin yanından ayrıldım.
Merdivenlerden çıkarken bir ses duydum.-o kimdi?
Bu ses yoongiye aitti.-bu seni niye ilgilendiriyor yoongi
Omuz silkip konuşmaya başladı-ilgilendirmiyor.sadece merak ettim
-yakın bir arkadaşım.merakını giderebildinmi dedim alaycı bir ses tonuyla.
O ise çok ciddi bir tonda cevap verdi.-evet giderebildim diyip odasına girdi.
Bende odama girdim ne kadar yorulduğumu anladım.
Jaeyi arayıp gelmiyeceğimi haber verdim.
Üstümü değiştirip yatağa attım kendimi.
Bu gün yaşananları düşünerek uykuya daldımVotelemeyi unutmayın:)
ÖPÜLDÜNÜZZZ!!!
Bunları kendim hazırladım evet çok güzel değiller ama olsun
:(((((