5.bölüm

400 55 6
                                    

Dıt dıt dııt
Şu lanet eşyadan nefret ediyorum.uyurken yanınızdaki şeyin dıtt diye ses çıkarması ne kadar hoş sizce,bence hiç değil.
Yatakta biraz daha oyalandıktan sonra banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım aynadan kendime baktığımda ne kadar güzel olduğumu bir kez daha gördüm.
Odama gidip rahat birşeyler giydim tabiki tayt ve kazak kombini.
Bence hazırım bir eksik yok gibi gözüküyor.
Aşağı inip arabanın gelmesini beklemeliydim sadece.

..............

Uçağa bindim ama benimle beraber gelicek olan jürimiz yoktu.
Koltuğa daha çok sinmeye başladım ama solumdaki koltukta hareketlenme vardı.
Sonunda teşrif etmişler sayın jürimiz.
Oda yanımdaki koltuğa uzanıp uyumaya başladı.

Ahhhah niye beni seçtilerki ne suçum vardı benim.en kötü rapimi söylememe rağmen niye ben(ego tavan)
Ben bunları düşünürken birden üstüme çöken ağırlıkla gözlerim kapanıverdi

Yoongiden:
Bu koku neydi böyle kahve ve vanilya mmm.bu koku daha çok mayışmama neden oluyordu.ben nerdeydim nerde uyumuştum.gözlerimi açtım biraz başımı kaldırdığımda masumca uyuyan bir soyeon gördüm.gerçekten çok tatlı uyuyordu ama en çok saçları,saçları çok güzel kokuyordu.acaba hangi marka?

Bu düşüncelerimden kurtulup etrafa bakmaya başladım.yanıma bir görevli gelip amerikaya vardığımızı söyledi.
Bende kendi eşyalarımı toplamaya başladım.
Yan tarafıma baktığımda hala uyuduğunu gördüm.uyandırma görevi bendeydi.

-soyeon hadi geldik.

-......

-soyeon hadi diyip kolunu dürtmeye başladım.

-off kimsen git başımdan!!

-öff seninle mi uğraşıcam ya

-git o zaman!

-iyilikte yaramıyo sana dedim, birden ayağa kalkıp kafama vurdu.neye uğradığımı şaşırdım.

-ben zaten alarm kurmuştum bağırıp durmana gerek yoktu!!!

-nerden bileyim alarm kurduğunu ben!
İyi niyetimden uyandırmaya geldim.

-aman ne iyi niyet diyip gitti.

Bütün sorunlularda beni buluyo.ama bir yandanda soyeon haklı o beni bu şekilde uyandırsa delirirdim heralde her zaman olduğu gibi.
Bende uçaktan çıktım güvenli bir yerden arabanın yanına gittik arabaya bindiğimizde hala kızgın olduğunu farkettim.

-bak tamam özür dilerim

-ah özür dilermiş uyandırdıktan sonra bunu söylemen güldürdü.hem ben bu olay için kızgın değilim.

-ne için kızgınsın

-ah hani senin bir sürtüğün vardıya

-birden daha fazla var

-hah ne mutlu sana.işte o sürtükte burda.

-ne nerde?

-ne bileyim ben arkamızdaki arabadadır.

-peki sen bunun içinmi kızgınsın

-evet farklı bir sebep daha mı olması gerekiyor

-hayır da neyse boşver.

........

Otele gelmiştik ama keşke gelmeseydik araba iyiydi, mi cha burdaymış evet tam karşımda kısacık elbisesiyle oturuyor

-yoongi-ssh  nasılsın solgun görünüyorsun.

-seni görene kadar iyiydim mi cha

-aaa öyle deme ama yoongi-ah

-aish kes sesini bunu ben dememiştim soyeon demişti.

-sanane ister konuşurum ister konuşmam diye cırladı mi cha

Soyeon ayağa kalkıp kızın saçını çekip dişlerinin arasından konuşmaya başladı.

-eğer susmassan seni konuşamayacak hale getiririm sürtük!

-peki taamam gidi-cem bırak beni.

Soyeon kızı bıraktığında kız koşarak kaçmıştı.
Soyeonda bana bir bakış atıp gitmişti.
Ben ise ortada tek kalmış oturuyordum.
Ayağa kalkıp odama gittim.
Akşam yemeğine daha vardı.
Biraz kestirebilirdim.
Kendimi yatağa attım ve gözlerim hemen kapanıverdi.

Kendimi yatağa attım ve gözlerim hemen kapanıverdi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ÖPÜLDÜNÜZZZ!!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ÖPÜLDÜNÜZZZ!!!!

~SUGARY~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin