Part 1 "Μία νέα αρχή.."

1.8K 49 5
                                    

Μία εβδομάδα πριν τελειώσει το καλοκαίρι του 2018

Είμαι η Αλίκη.
14ων και θα πάω Γ' γυμνασίου.

Αυτή τη στιγμή είμαι στο αεροδρόμιο της Μήλου για Θεσσαλονίκη.
Όχι δεν πάω διακοπές.

Μετακομίζω..

Δεν χαίρομαι καθόλου διότι αφήνω πίσω μου τους κολλητούς μου, φίλους, αγαπημένους καθηγητές και γενικά μία ολόκληρη ζωή.

Η μητέρα μου λέει ότι θα ήταν καλό μία αλλαγή.

Όσο και να μην μου αρέσει πρέπει να προσαρμοστώ στη ζωή της πόλης.

Δεν έχω την παραμικρή ιδέα για την Θεσσαλονίκη, παρά μόνο τον λευκό Πύργο.
______________________________________

Φτάσαμε μετά από αρκετές ώρες στην Θεσσαλονίκη..

Πήραμε ένα ταξί και μας έφερε στο νέο μας σπίτι. Ευτυχώς η μεταφορική έχει φέρει τα πράγματα μας στην ώρα της.

ΟΜΑΓΚΑΤ!!!!
ΤΙΝΑΦΤΟΟΟ!

Οκει ίσως να μην ήταν και τόσο άσχημη ιδέα να μείνουμε εδώ τελικά.
ΕΊΝΑΙ ΤΈΛΕΙΟ!!
ΚΑΙ ΤΕΡΆΣΤΙΟ!

Στον εξωτερικό χώρο έχει ένα γκαράζ και μια μεγάλη αυλή με κήπο. Όσο για το εσωτερικό χώρο του σπιτιού έχει δύο ορόφους. Στο κάτω μέρος του σπιτιού έχει ένα μεγάλο μπάνιο, μία σχετικά μεγάλη κουζίνα με πάγκο που χωρίζει τη κουζίνα από το σαλόνι. Στο πάνω μέρος έτσι όπως ανεβαίνεις έχει κάτι σαν  χώρο που θα μπορούσες να το κάνεις μικρό σαλονάκι με μπαλκόνι και θέα την πόλη. Στα δεξιά έχει την κρεβατοκάμαρα που θα πάρει η μητέρα μου και στα αριστερά το μελλοντικό μου δωμάτιο.

Πρώτη φορά θα έχω μεγάλο δωμάτιο με ωραία θέα και φεγγίτη.
______________________________________

Μετά από αρκετές ώρες τακτοποίησης έπεσε ο ήλιος και είπαμε με την μητέρα μου να ετοιμαστούμε και να πάμε για μια μικρή βραδινή εξερεύνηση της πόλης.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

Σοουυυ
Γειά κόσμε!
Είμαι η Ίρις και αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία. Για αυτό δείξτε κατανόηση παρακαλώ ^_^
Ναι είναι μικρό το part αλλά θα προσπαθήσω με τον καιρό να εξελιχθώ;)

Και σόρρυ για τυχόν λάθη(〒﹏〒)

My new beautiful life with youWhere stories live. Discover now