Part 2

1K 48 8
                                    

Έκανα ένα μπάνιο, και έβαλα το αγαπημένο μου καλοκαιρινό συνολάκι.

Μία μαύρη βερμούδα, στη μέση δεμένο ένα καρό πουκάμισο, μία άσπρη κοντομάκινη με την σημαία του pride και ακριβώς από πάνω της λέει " Kiss whoever the fuck you want"και τα ολόμαύρα Vans μου.

Βγήκαμε να περπατήσουμε στην παραλία και να βρούμε κάποιο μαγαζί να φάμε κάτι.

Γενικά με την μητέρα μου δεν κάνουμε τόσο παρέα. Αλλά τον τελευταίο χρόνο κάτι έχει πάθει και θέλει να περνάμε μαζί περισσότερο χρόνο. Δε λέω, ωραία είναι απλά μαλώνουμε ΣΥΝΈΧΕΙΑ και πολλές φορές θέλω να είμαι μόνη.
___________________________________

"Μαααμ! Δε θα έρθω σπίτι κατευθείαν. Θα πάω μία βόλτα,να περπατήσω λίγο."

"Εντάξει κόρη μου. Μην αργήσεις πολύ" είπε καθώς μου έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο και ξεκίνησε προς το σπίτι.

Την χαιρέτησα και άρχισα να περπατάω στα στενά της πόλης με τα ακουστικά στα αυτιά.

Είχε παντού κόσμο..
Δε μπορώ τον πολύ κόσμο..

Ευτυχώς βρήκα ένα σχετικά σκοτεινό παρκάκι για να κάτσω να πάρω ένα τηλέφωνο τον Άλεξ μου.

« Καλεί...»

Άλεξ: ΑΓΆΠΗ ΜΟΥΥ!! Τι κάνεις? Πως είσαι? Όλα καλά εκεί? Πως ήταν το ταξίδι? Το σπίτι ωραίο? Έριξες κανένα ωραίο γκομενάκι?

Βούρκωσα λίγο καθώς άκουγα τη φωνή του.

Αλίκη: Προς το παρών όλα καλά, εκτός από την ψυχολογία μου.Και ΟΧΙ δεν είδα ούτε έριξα καμία.

Άλεξ: Θα βρεθούμε σύντομα και θα βρεις γκόμενα και γκόμενο σε μένα.χεχε

Α: Μου λείπεις ήδη ρε μαλάκα.

Είπα και μου ξέφυγε ένα δάκρυ στο αριστερό μου μάγουλο.

Άλεξ: Κι εμένα μου λείπεις. Και στα παιδιά. Πααααρα πολύ.

Χαμογέλασα

Άλεξ: Δεν έχει πλάκα χωρίς εσένα.

Αλίκη: Να πεις στην Κική και στην Αντωνία ότι τις αγαπώ πάρα πολύ και μου λείπουν.

Άλεξ: χαχαχα η φάση που λείπεις μόνο μία μέρα και κάνουμε όλοι μας λες και λείπεις χρόνια.

Αλίκη: Ναι χαχα. Τρομάρα σου με έκανες να χαμογελάσω και λίγο σήμερα.

Τον άκουσα να χαχανίζει

Αλίκη: Λοιπόν πρέπει να κλείσω. Μην με ξεχάσετε χαζά εεε! Και να με παίρνετε και κανένα τηλέφωνο^_^

Άλεξ: Φυσικά ρε μαλάκα. Εννοείται!
Άντε λοιπόν τα λέμε εε.

Αλίκη: Καληνύχτα

Άλεξ: Καληνύχτα

Μόλις κλείσαμε έβαλα να παίζει στα ακουστικά μου το Dying του Lil Peep, αναστέναξα και ξεκίνησα να περπατάω προς το σπίτι από τον παραλιακό.
______________________________________

Όχι ρε πούστη μου. Μία παρέα παιδιών και δε ξέρω και άλλο δρόμο εκτός από παραλιακά για να τούς ξεφύγω.

Πφφφ καλά θα περάσω από μπροστά τους.

Έκλεισα την μουσική για να μπορώ να ακούσω αν γίνει κάτι ή πουν κάτι για μένα.

Πάντα έτσι κάνω χεχε

Άκουγα από μακριά τη μουσική και τα γέλια τους. Ήταν από τις παρέες που είναι λες και θέλουν να τραβάνε όλη τη προσοχή.

Καλά κι εγώ έτσι ήμουν ώρες ώρες με την παρέα μου. Συνέχεια βασικά😁

Καθώς περνούσα γρήγορα γρήγορα από δίπλα τους και άκουγα τα γέλια τους, ξαφνικά βρέθηκα πεσμένη στο πάτωμα με ένα σώμα πάνω μου. Γυναικείο.. μόλις άνοιξα τα μάτια μου είδα μία πολύ όμορφη κοπέλα. Είχε κοκκινίσει.

?|Εεε... σόρρυ... εγώ δεν ήθελα να...εε είσαι εντάξει?

Είπε με μία υπέροχη και σχετικά μπάσα φωνή.

Α|Ναι οκ είμαι

Της είπα ειρωνικά ενώ με βοηθούσε να σηκωθώ.

Α|Την επόμενη φορά να βλέπεις που πατάς.

Της είπα θυμωμένα

?|Εγώ.. απλά..... καταλάθος ήταν..

Α|Τέλος πάντων..

Είπα και έφυγα με γοργό περπάτημα, ακούγοντας από πίσω σπόντες, σχολϊάκια και σφυρίγματα από αυτά που κάνουν τα αγόρια. Το σιχαίνομαι αυτό το πράγμα. Όπως και τα αγόρια. Να ένα ακόμα + που είμαι λεσβία.
______________________________________

Μόλις έφτασα σπίτι, καληνύχτησα την μητέρα μου και πήγα στο δωμάτιο μου.

Έβαλα κάτι πρόχειρο και έπεσα με φορά στο κρεβάτι.

Άνοιξα το κινητό μου.

Χίλιες ειδοποιήσεις. Που λέει ο λόγος xD

Τις αγνόησα όλες γιατί ήταν του στιλ «Μου λείπεις. Πότε θα έρθεις Μήλο ξανά?» και τέτοια, από παιδιά που δε μιλάμε καλά καλά.
Δε μπορώ όταν το κάνουν κάποιοι για να δείξουν ότι ενδιαφέρονται, ενώ σε ένα μήνα θα έχουν ξεχάσει την ύπαρξη μου.

Τέλος πάντων. Αδιαφορώ όπως πάντα σε τέτοια.

Μπήκα YouTube για να ξαχαστώ λιγάκι ή να νυστάξω και να με πάρει ο ύπνος.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°

My new beautiful life with youOnde histórias criam vida. Descubra agora