Il vad pe Selly cum se apropie de mine...
Selly: Buna ! ma saluta el tot un zambet.
eu: Buna si tie! il salut eu morocanoasa .
Selly : ce faci ? cum esti?
eu: stii ceva =)))) daca ai venit sa vorbesti cu mine doar pentru ca asta esti obligat sa faci cat timp esti aici cu noi mai bine sari peste mine, te scutesti de un copil =)
Selly: uh lovitura sub centura... m am carata atunci
eu: bine faci =))))// din perspectiva lui Selly \\
Ma duc cu buza umflata la Gami...
Gami: ce ai facut fra?
Selly: m am dus la tipa din spate si m a lasat cu buza umflata :)
Gami: de ce? nu e fangirl 5Gang ca restul?
Selly: cam asa ceva, pare sa nu fie fan youtube ului Romanesc... pare o fata cu picioarele pe pamanat :)))) imi pare super cunoscuta, dar nu stiu de unde :))))
Gami: cine stie... nu stiu pare faina... aia e n ai tu noroc sa te dai la ea...
Selly: sa ma dau la ea? :)))) ma faci sa rad, nici n am de gand, e doar o copila...
Gami: o copila cu suflet mare, daca stii ce zic =)))
Selly: Usor tigrule ca pare mai mare decat tine =))))
Gami: "haha" mi au dat si lacrimile de la ras... ce sa zic// din perspectiva mea \\
Subconstientul: de ce esti asa rea?
eu: ce am facut?
sb: pai l ai lasat cu buza umfalata .
eu: sa fim seriosi Selly e Selly, nu ar vorbii cu persoana simpla ca mine doar ca asa vrea el, lui regulamentul ii include comunicarea cu noi.
sb: nu mai fii asa pesimista, poate nu i asa...
eu: o ba da, plus ca nu l suport, pare arogant, dar pe deoparte imi place ca e rârâit =)))
sb: hopa hopa deci ceva ceva tot iti place.
eu: ma cunosti... mereu am avut o slabiciune pentru oamenii rârâiți...
sb: asa i...×××× O sa sar peste partea cu drumul, nu s au intamplat cine stie ce, doar ca am mai vorbit cu Muntenii si cam atat si toata lumea era glont pe mine ca ei nu stiau de rudenia mea cu ei... in fine cum am zis nimic interesant ××××
Intr un final am ajuns la hotel ....
dna Benson (profesoara de engleza tot odata si organizatorul taberei) : Haideti copii, sa mergem sa ne cazam...
toti: aleluia 🙌...
Dna Benson : Am o veste proasta, o sa stati cate doi in camera...
Iri: si ce i naspa in asta?
Dna Benson: lasa ma sa termin...
Iri: ok ok
Dna Benson: o sa stai baiat cu fata... asta e regulamentul hotelului, nu l am facut eu...
eu: ce mama dracului... ups
Dna B. : controleaza te, te rog..
eu: Ma scuzati :)... spun eu bufnindu ma rasul.
Dna B. : bineinteles o sa va oun in camere dupa numele de familie dragilor...
eu: perfect ce sa mai...intre timp ce cativa prieteni de ai mei se bucurau ca au picat cu youtuberi in camera... pe cand altii erau tristi ca nu au avut norocul asta ... pfff ce prostie cum sa fi trist ca nu ai picat cu nu stiu cine in camera =)))) de parca erau cine stie ce oameni... =))))
In fineeee ce pot sa mai zic? Daca ei se bubucura de asta n am ce sa fac :))) ...
Dupa vreo 30 de mn de asteptam imi aud numele : Șerbanescu este in camera cu.... Șelaru'
in mintea mea injuram si tipam.... cum naiba cuuum.... dupa ce ca stam fata cu baiat mai stau si cu arogantul asta pe care nu l cunosc decat din 2 videoclipuri vizionate acum mult timp....
o vad pe Mada cum alearga spre mine...
Mada : Vaaai ce noroc ai.... as fii vrut sa stau eu in camera cu el... ( Mada era cea mai mare fana a lui Selly pe care am vazut o)
eu : daaaa am cel mai mare noroc, spun eu plina de sarcasm
intervine su Steffy ( cea mai buna prietena a mea) : Mada... stii bine ca Sorinei nu i plac youtuberii.. mai ales cei romani..
Mada: Da stiu, dar oare pot sa fac schimb de locuri cu ea?
Eu: Daca reusesti sa o convingi pe Corina (Dna B.) ai cale libera.
Mada : MERSIIIII, TE IUBESC 💕!
Eu : da da si eu..sper ca v a placut... va pup si va iubesc , aveti grija de voi
scuzati greselile 🙃❤
CITEȘTI
In tabara 🤞🏻
FanfictionSunt aici dintr o prostie, m am apucat de o carte cu câțiva ani în urmă cand fanfiction urile erau la moda, iar în seara asta din lipsa de activitate m am reapucat de ea din cauza a câtorva persoane care vad ca si astazi citesc ce am scris eu :) cee...