.

44 2 1
                                    

O sa sar peste cateva zile in care nu s au intamplat cine stie ce chestii interesante...

---
au trecut deja 5 zile, azi aveam un "Talent Show", dar mna cine sa se inscrie... a da 5Gang si Muntenii s au inscris... mno m am înscris si eu ( da faceam canto de canto de cand aveam 6 ani) .. dupa miile de rugaminti ale Stefaniei ... m am inscris si eu, csf...
---

Era ora 6:30 PM ... Talent Show-ul era la 7 PM asa ca ma duc in camera imi iau ceva usor elegant, mi am luat o fusta mulata cu un tricou alb si un cardigan peste... si bineînțeles nelipsitii Vansi...

Dupa ce m am imbracat, ies din baie si il vad pe Selly cum se chinuia sa se lege la sireturi..
eu: ce ai facut periculosule?
Selly : o, dar vai ce bine iti sta in fusta si a da ma chinui sa mi deznod sireturile...
Eu: stiam ca mi sta bine... hai arunca aici tenesii ca te ajut eu.
Selly : Mersiiiiii.
Eu : npc.

... Dupa toate asta cobor sa o iau pe Steffy si sa mergem ...
Eu : Hai aaaazi
Steffy: ce esti asa încântată? Parca nu voiai sa cânți.
Eu: dacă tot am început să fac ceva, o fac pana la capat, nu?
Steffy: da.
Eu: plus ca vreau sa scap cat mai repede pana nu mi revin emoțiile.
Steffy: eram sigura ca mai e ceva si nu e doar asta, spune ea chicotind.
Eu: sa vezi ca am si o surpriză.
Steffy: d abia astept sa vad, sunt sigura ca o sa mi placă.

--- Dupa mult timp in care am aștepta să vină si randul meu, a venit și momentul meu ---

Tanti Prezentatoarea: Urmează Irish Șerbănescu, cu un număr de canto si din cate am inteles si o surpriză, haideți să o întîmpinăm cu niste aplauzeeeee.

In timp ce ma urcam pe scenă le putem observa pe prietenele mele cum aplaudau si fluierau dupa mine... si bineinteles cum nu m am putut abtine m am uitat si la Selly sa vad daca are vreo reacție (toti participantii care si au terminat numărul puteau sa stea lângă ceilalti si sa ii privească pe ceilalți cum își prezintă numerele) cum ziceam ma uitam la Selly sa vad daca are vreo reacție... el se uita la mine cum ma urcam pe scenă cu un zâmbet tamp.
M am urcat pe scenă, am tras aer în piept și am început să cânt... mi am ales o melodie nu foarte grea... My boy- Billie Eilish si ca surpriza am reprezentat un număr de breakdance.
La sfarsit am putut vedea cum toata lumea era în picioare si ma aplauda, ma simteam bine... puteam spune ca ma simteam apreciată, ceea ce ma bucura.

Am coborât de pe scenă si am fost întâmpinat de Steffy, Mada si Cotta( fratele meu din alta mama pot spune) ma felicitau pentru numărul meu.
Sincer ma asteptam sa mi zica si Selly ceva sau macar sa mi faca un semn ca a fost bine, dar aparent n a fost sa fie
Sb: hai nu te supăra ca n ai de ce, doar n ai zis ca nu l suporți pe Selly.
Eu: ba da, dar am crezut ca ne intelegem bine si na, Ma asteptam cel puțin la un semn ca a fost totul bine, nu stiu..
Sb: sa inteleg ca acum faci ca de obicei si o sa fi supărată toata ziua, nu?
Eu: nu, de ce? doar ce mi pasa mie?
Sb: da.

--- nu puteam sa ma mint, adevarul era ca eram destul de supărată, pentru ca am crezut ca am putut sa descopăr că Selly nu e asa cum il credeam, dar aparent n a fost sa fie... si asta din cauza ca am lasat garda jos si am crezut ca unele persoane nu s asa cum par... si poate pentru ca am inceput sa prind putin drag de el, dar totul s a dus in seara aia. ---

--- imi tot spuneam in minte ca trebuie sa fie ceva ce l a oprit sa nu faca asta, ca doar nu cred ca n o făcea, pt ca părea să i fii plăcut numărul meu, dar mna... acum se mai întâmplă si d astea, nu? ---

După ce am terminat si restul cu prezentarea numerelor, am primit toti cei care am participat cate o diplomă, un tricou si niste ciocolată pentru participare si multe aplauze din partea celorlalți.
La sfarsit, Corina ne facut semn sa mergem la ea pentru a merge la masa.
Era ora 9.30 PM, iar masa se ținea la 10.00 PM.

Cu toții ne am dus in camerele noastre pentru a ne relaxa putin, după această activitate.

Din pacate trebuia sa dau ochii cu Selly ceea ce chiar nu imi doream, dar mna asta e pana la urma, ce putea sa meargă rău... ca ceva bine oricum nu se putea:)

Am ajuns in fata camerei, acolo il puteam vede pe Selly cum ma astepta...

Va continua...
Va multumesc ca ati citit si imi pare rau ca ati asteptat atat, va iubesc.

In tabara 🤞🏻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum