Am ajuns in fata camerei, acolo il puteam vedea pe Selly cum ma astepta, puteam observa cum dardaia de frig, sincera sa fiu chiar nu mi pasa dupa cele întâmplate.Selly: Numărul tău m a dat pe spate, ai fost super tare... sincer nu ma asteptam, ai fost prea tareee.
(nu mai înțelegeam nimic, acum mă felicita? Mai devreme de ce nu a facut o? Ii era rusine cu mine si cu faptul că ne intelegem bine? nu stiu ce sa mai cred ca asa ca pur si simplu o las asa, dar nu pot.... pur si simplu nu pot, vreau sa fiu drăguță, dar gestul de mai devreme m a deranjat, era vizibil...)Eu: ma bucur ca ti a plăcu, spun eu plină de dezamăgire.
Selly: Esti bine?
Eu: da sunt, de ce n as fi? spun eu in timp ce deschideam usa de la camera.
Selly: nu stiu, doar pari supărată.
Eu: nu, n am nimic, e totul bine.Intru in camera, imi iau alte haine si ma duc sa ma schimb... aveam o pereche de blugi negrii, o helanca neagră si adidasii mei portocalii.
Selly: hei, ia geaca mea portocalie, o sa se potrivească cu adidasii.
Eu: nu, n am nevoie, spun eu lăsând cheia pe masa pentru a o lua el si plecând la Steffy in camera.Din perspectiva lui Selly:
Nu inteleg ce se intampla cu ea, era drăguță pana acum cateva ore, cred ca am facut ceva fara sa mi dau seama, sau pur si simplu are o stare foarte proasta, cred ca o sa discut cu ea mai tarziu.
Sb: Vezi frate ca e rudă cu Muntenii, poate te ajuta ei sa vezi ce are.
Selly: nu esti prost frate.
Sb: Stiu man.Între timp in sala de mese:
Ma uit după Munteni si nu i vad, aaaa gata uite i, erau la masa cu niste copii...
Eu: Oooo ce onoare sa i vad pe Munteni, spun eu cu un zâmbet larg pe buze.
Cristi: ce faci ma aici? zise cristi foarte fericit.
Eu: nu va supărați copii, pot sa i răpesc 2 minute pe nebunii ăștia?
Copiii: sigur.După ce am ajuns intr un loc mai restrâns:
Eu: ba uite am si eu o problema.
Vlad: spune boss.
Eu: am auzit ca sunteti rudă cu Irish.
Cristi: da, de ce? te a supărat?
Vlad: nah, nu prea cred, cred ca omul asta de aici a supărat o pe ea si vrea sa repare asta intr un fel sau altul.
Eu: cum ti ai dat seama?
Vlad: te cunosc ma omule.
Eu: asa, în fine sa va explic a venit în seara asta dupa spectacol super supărată si nu stiu de ce, puteti sa vorbiti cu ea?
Cristi: da man, dar cum ai vrea sa o prindem singura?
Eu: păi in seara asta eu si restul din Gang ne ducem la Dia in camera sa filmam ceva, în momentul când eu am plecat va duceți repede in camera ca sa nu plece, ok?
Muntenii in cor: Bine bine.Din perspectiva lui Irish:
Selly: eu am plecat la Dia sa filmam ceva, iti las tie cheia, mai pleci pe undeva?
Eu: mda, las o aici ca poate ma duc la Ștefania.
Selly: bine, eu am plecat, ai grija ce faci.
Eu: nu ca ti ar păsa, spun eu in timp ce citeam cartea mea preferată.După nici 10 minute aud niste bătăi in usa... erau niste bătăi in usa specifice cuiva, dar nu puteam sa mi dau seama, după 2 minute de batut mi am adus aminte ca astea erau bătăile Muntenilor, asa băteau la usa cand eram mici si veneau pe la mine.
Ma duc sa deschid usa.... bineinteles erau Muntenii.
Eu: cu ce ocazie pe aici?
Vlad: am venit sa vedem ce faci.
Eu: n ati venit tot timpul asta si nu m ati băgat în seamă si veniti acum la jumatatea taberei sa vedeti ce fac.
Cristi: rea ca intotdeauna.
Eu: Stiu, multumesc, spun eu cu dispreț.
Vlad: ok, deci sărim direct la subiect.
Eu: perfect, luati un loc si spuneti mi ce s a intamplat, spun eu nerăbdătoare să aflu ce s a intamplat.---Vlad imi povestește totul pe scurt---
Eu: ahaha si voi vreti sa cred ca marele Andrei Selaru v a pus sa vorbiti cu mine?
Vlad: cam asa ceva.
Eu: de ce n a facut o el daca il intereseaza atat de mult? spun eu răutăcioasă
Vlad: nu stiu, poate nu stie de unde sa înceapă.
Eu: asta nu e o scuza, sa vorbeasca el cu mine dacă vrea sa afle ce am,nu sa va trimita pe voi.
Cristi: o sa vorbim cu el.
Vlad: pana vorbim cu el hai sa mai stam si noi ca n am mai petrecut de mult timp împreună.
Eu: okiDupă câteva ore de stat cu ei si de depanat amintiri am realizat ca ei chiar tin la mine si ca sunt una dintre verisoarele lor preferate si ca nu m au uitat din cauza "faimei" ceea ce ma bucura enorm.
După ce au plecat Muntenii....
Era ora 11 PM si dintr o dată aud o bătaie in usa:
Cioc Cioc
Eu: Cine e?
?: Eu sunt...
Eu: Care eu? Vrei sa te ghicesc in stele?Va continua
CITEȘTI
In tabara 🤞🏻
FanfictionSunt aici dintr o prostie, m am apucat de o carte cu câțiva ani în urmă cand fanfiction urile erau la moda, iar în seara asta din lipsa de activitate m am reapucat de ea din cauza a câtorva persoane care vad ca si astazi citesc ce am scris eu :) cee...