Se pare ca relatia mea cu Selly se inbunatatea, e o persoana de treaba..
pana acum, sper sa nu strice si asta, sincer imi place cum imi zambeste, dar doar atata, e doar o simpla persoana de treaba si punct .----
suna alarma ... era 7:00 AM
Da... la ora aia eram noi nevoiti sa ne trezim, ma duc il trezesc pe Selly pentru ca el a uitata sa si puna alarma si nici nu s a trezit la auzul alarmei mele...
eu: Trezeste te, hai gata cu somnul.
Selly : Inca 5 mn
Eu: E PE DRACU INCA 5 MINUTE, HAI SUS.
Selly: gata bine, nu tipacoboram la masa si acolo suntem anuntati de programul care urmeaza....
dupa ce ne luam masa trebuia sa urcam in sala de tatru unde avea loc un spectacol... mno suna interesant asta ca de ce nu?
----
din perspectiva lui Selly
----
ma duc la masa si imi vad prietenii, nu era greu sa i observ, erau cei mai mari de acolo plus ca noi eram singurii cu masa de cate 5 persoane... doar sunt 5Gang pana la sfarsit, nu?
Eu: Hai neata ba, cum a fost azi-noapte?
Dia: Bine, destul de bine (ea statea singura in camera)
Pain: Ba a fost bine ba, plus ca tipa cu care sunt in camera nu a dormit la noi, ci la alta tipa.
Gami: Ba la mine o fost bine, am stat la Pain.
Exploit: eu am dormit, in rest nu stiu nmc =)
Dia: la tine cum a fost? am auzit ca ai pierdut cartela.--le povestesc eu tot si dupa incep sa rada zgomotos--
Gami: Ba tie ti s au aprins calcaiele dupa tipa asta.
Dia: da si eu cred la fel.
Selly : neee si oricum... e prea mica
Exploi: da sunt doi ani frate, nu e mica boss .
Selly : da ma da' nu i chiar asa, nu o cunosc pnm plus ca e doar o tipa de treaba, nimic mai mult.
Dia: aham, siguuur =)
Selly: Serios ma.
Dia: bine, cum spui tu.-----
din perspectiva mea .
-----
Steffy: ce faci ma ? cum ai dormit?
eu: pfff foarte bine .
Steffy: pana la urma a dormit Selly afara?
eu : nu, l am lasat in camera =) , spun eu chicotind.
Steffy: deci pana la urma nu te ai ales cu nimic.
Eu: defaaaaaaaapt, mi a dat geaca lui sa o port cand vreau.
Steffy: uuuuuuuuuu, deci sa inteleg ca va intelegi si voi?
Eu: meh, ummm oarecum.
Steffy: uraaaa.-----
Era ora 9:30 ... spectacolul incepea la 9:45 ... iar eu ma aflam sus si ma gandeam cu ce sa ma imbrac, ei bine nu aveam foarte multe idei, asa ca mi am luat o pereche se blugi rupti negrii si un tricou alb + geaca portocalie a lui Selly, perfect, nu? ... da asa ziceam si eu. =)
Cobor dupa Steffy si intre timp il vad si pe Selly cum iese din camera lui Pain.
Eu: SEEEEELLLY.
Selly: DA FEMEIE.
Eu: tii tu cartela? ii spun eu bufnindu ma rasul, stiind ca o va pierde si de data asta daca o sa i dau cartela...
Selly: stii ... cred ca ar fi mai bine sa o tii tu, nu stiu... zic si eu...
eu: daca spuuuui tu..
Selly: btw imi place geaca.
Eu: si mie.----
pentru cateva minute am facut dinou contact vizual ca in seara precedenta, nu stiu simteam ceva aparte, adica simteam ca nu e asa cum il credeam eu, dar stiam ca trebuie sa mi scot asta din minte, nu trebuia sa am sentimente fata de el, nu?
----
revenind... coboram toti in sala de spectacol, ne asezam fiecare la locurile dorite si astepam...
----
din perspectiva lui Selly:
Dia: Ba, aia nu e geaca ta?
Selly: Ba da, de ce?
Dia: Pai si cum a ajuns la ea?
Selly: poveste lunga..
Pain: hai zi ca suna interesant...
**le am povestit pe scurt**
Dia: hopa hopa, treceti la alt nivel, eu ti am zis, imi spune ea dandu mi un pumn in umar.
Selly: da ma da sigur... si tine ti pumnii acasa.
Gami: hai gata ca incepe spectacolul.*nu era cine stie ce, doar o piesa de teatru si un recital, ceva banal din punctul meu de vedere*
Era deja ora 15:30 .... noi ne aflam prin hotel, altii prin camerele lor, altii in alte camere... mno csf...
---
din perspectiva Stefaniei :
Steffy: Ba haideti la mine in camera, spuse ea in fata a vreo 10 copii
eu: si ce facem?
Steffy: nu stiu, jucam carti, vorbim... oricum pana la 20:30 nu avem ce face...
Cotta(iubitul ei, frtlm) : Da hai...
-intre timp ne am strans la ea in camera vreo 7 copii -din perspectiva mea :
Noi nu aveam treaba, ne jucam urmatoarea carte, unii erau provocati sa se pupe, altii sa se bata si tot asa... ceva stupid oricum, eu mai aveam o singura carte... (da da le am scos pe restul fiinda am primit provocari precum sa l pup pe X, pe Y si tot asa)
Era randul meu, bineinteles, era ultima mea carte asa ca domnisoara Steffy mi a pus cea mai tampita pdovocare... sa l sarut pe stupidul taberei... si am acceptat ce sa fac... doar nu puteam sa par ca ultima fraiera si sa fiu prima care iese din joc...
(stiti cum e vorba aia? S"Salvati de clopotel?" , ou da... asa eram eu doar ca in momentul ala batea cineva la usa)
cioc cioc
Steffy: VIIIIN ACUUUUM.
Deschide Steffy usa ... era Selly
Selly: o caut pe Irish.
Eu: da sunt aici, unde i buba?
Selly: Vreau si eu cartela...
Eu: Hai intra sa ti o dau, ca eu nu ma ridic de aici.
-Intra Selly in camera si ne vede pe noi toti stransi acolo-
Selly: ce faceti ma aici? spiritsm?
Eu: din pacate, nu ... jucam urmatoarea carte, te bagi? ( eu ma rugam sa zica da, doar ca sa luam jocul de la inceput ca sa nu l mai pup pe ala )
Selly: hai ca ma bag si eu, dar dupa ce ma schimb, sa nu incepeti fara mine =)
Eu: Aleluia, mersi doamne.
Selly: ce i?
ii spun care i faza si ma intelege perfect.
Eu: sa mi iei si mie din camera hanoracul ala negru de pe masa.
Selly: ok ok.
Eu : hai fugi =)facem cartile pana apare Selly, omu' asta ma surpinde ... imi da geaca lui, glumeste cu noi, acum chiar sta cu noi... suspect rau..
in fineeeeeil vad cum intra pe usa, avea in mana un hanorac negru, dar nu parea sa semene cu al meu.
Selly: ba nu am gasit hanoracul, asa ca ti am adus unul de la mine, e ok?
Eu: aolooo, era pe masaaaa.
Selly: ok sa inteleg ca nu e ok...
Eu: ba da, da mi l ca imi e frig...
(am uitat sa precizez, noi ne aflam la munte)
Selly: pai geaca unde e?
Eu: am dus o sus dupa spectacol .
Selly : Aaaaa
Cotta: jucam azi?
Eu cu Selly in cor : da.
Eu : de data asta fac eu cartile si le tin eu, ca sa fiu sigura ca nu trisati.
Selly: sau le tin eu ca, eu n am nicio legătură cu nimeni si nimic.
Eu si Cotta in cor : ok ok.face domnul Selly cartile si face pe smecherul crezand
Selly : Urmatoarele doua carti danseaza tango filmati de cineva din camera
Eu: cine s cartile?
Selly : 2 ... sii... 14 .
Eu : bravo nene, eu sunt 2 .... si 14 cine i?
Selly : eu...
Bineinteles ca n am fost de acord, dar totusi am dansat... ne au filmat toti, cum era de asteptat, alti au pus si pe insta, da' hai sa ma faca de kkt pana la capat, nu?in fine... una peste alta, nu a fost cine stie ce... s au pupat aia, inclusiv Selly cu cateva fete... eu am iesit prima din joc cum era de asteptat... Selly a iesit ultimul... el s a tinut de toate provocarile.. csf omu' rezista nu gluma... unii s au batut, altii au ramas fara haine, si tot asa... la un moment dat, a fost si randul meu sa ma puo cu Selly, dar cum sunt eu o timida n am facut o... bine nici nu mi doream sa fac asta, cu arogantul ala? nup... nu cu ala.
subcontinentul: hei hei, arogantul ala ti a dat hanoracul lui.
eu: asa si?
sb: pai prefa-te si tu macar ca esti draguta
eu: da da, bine.
sb : asa...sper ca v a placut , sa avei o zi / seara faina asa ca voi
pupiiiici 💕💕💕😹
CITEȘTI
In tabara 🤞🏻
FanfictionSunt aici dintr o prostie, m am apucat de o carte cu câțiva ani în urmă cand fanfiction urile erau la moda, iar în seara asta din lipsa de activitate m am reapucat de ea din cauza a câtorva persoane care vad ca si astazi citesc ce am scris eu :) cee...