----

111 3 0
                                    

O iau pe Steffy de mana si coboram la masa ( probabil am mai precizat ca Steffy e bff ul meu) ... mno toata lumea era stransa in sala de mese... asa ca o iau pe Steffy de manuta si o plimb printre mese pana gasim una goala...
Toate mesele avea cate 4 locuri asa ca se gandesc si verii mei minunati sa se aseze langa noi ( Muntenii) ... Steffy era de a dreptul uimita ca s au pus langa noi ... eu eram șocata ca m au bagat si pe mine in seama si ca nu m au ignorat total, bineînțeles ca ma ignora, eu nu s asa cunoscuta ca ei, nu?

in fine
... luam masa, iar astia doi pleaca (Doamne multumesc) si se duc la ceilalti aroganti ( v ati prins voi) ... stiti astia trebuiau sa cante la aza zisa petrecere de deschidere... ei bine dupa ce am mancat cu totii..
asta s a intamplat...

ii vedeam pe toti acolo stransi cum se pregateau sa cante, dar ghiciti ce?
eu m am dus in camera, mi am lasat prietena sa se distreze si eu am plecat in camera... ou da, dar am uitat ceva... ahh cartela de la camera era la Selly... fuuuuck

in fine o rezolv eu intr un fel... ma duc la Steffy ii iau cartela de la camera ei si ma duc la ea ia in camera... imi bag castile in urechi si m am pus sa ascult muzica *de calitate* in timp ce aia urlau pe jos...
au trecut pana la urma cele doua ore ... o aud pe Steffy cum bate in usa, avea un ciocanit al ei... ceva dragut, ma duc ii deschid si o intreb de Selly :
eu: L ai vazut pe Selly?
Steffy : uuuu Selly, hopaaaa
eu: nu serios, l ai vazut ?
Steffy: da, era in spatele scenei , de ce?
Eu: cartela mea e la el si mi s a facut cam frig...
Steffy: iti dau eu o bluza de la mine?
Eu: nu nu nu, lasa sa ma vada ca sufar din cauza lui, spun eu cu un zambet malefic pe buze.
Steffy: ce malefica esti, sigur asta e motivul saaau iti place geaca lui?
Eu: mai si asta, da parca avea si frati mio o geaca la fel, da' el e la Bucuresti.
Steffy: paaaai vezi, hai ca usor usor incepe sa ti placa de el... uuuu, spune ea entuziasmata.
Eu: da da sigur, o sa vezi tu ca nu i asa... treaba taaaaa
Steffy : eee vezi tu.
Eu: da bine, dar hai sa l cautam ca s a lasat racoarea in hotel...

-----

coboram la parter ... ma duc in spatele scenei si il vad, era cu Darius ( Darius era un fost coleg de al meu) ... ma apropii de el...
eu: Seeeeeelly...
Selly: DAAA.
Eu: Cartela de la camera, te rog.
Selly: Da, stai sa o scot din buzunar.
Eu: Grabeste te ca imi e frig.

Selly cauta cartela de 5 minute, dar nu era cartela

eu: Ai pierdut o, nu?
Selly: mdap...
Eu: TI AM ZIS CA NU ESTI IN STARE DE NIMIC, AHHHH
Selly: usor ca mergem sa cerem alta de la informatii.
Eu: e inchis.
Selly: nu e inchis, se inchide la 23:30 si e d abia 23:05 .
Eu: bine, hai ca imi e frig de mor.
Selly: pai te am pus eu sa te imbraci subtire?
Eu: te am pus eu sa pierd cartela? spun eu iritata de situatie..
Selly: da bine scuze...
Eu: vezi ca ai pierdut pariul, dormi afara.
Steffy : chiar o sa l lasi afara?
Eu: NORMAL, EU MOR AICI DIN CAUZA LUI.

----

ajungem la informatii:
eu: Buna seara, aveti o copie a caretelei de la camera 221 ?
Receprionera: din pacate nu..
eu: nici contra cost?
R. : nup, aceea era singura cheie.
eu: bine, multumim.
R. : pentru putin.

---

eu : ACUM STAI SI CAUTA LA CARTELA.
Selly si Steffy in cor : usor ca o gasim noi.
Eu: da da da
Selly: hai mai ca o gasim...
Eu: da ma, da' nu de asta imi fac eu probleme...
Selly: Atunci ?
(intre timp Steffy a plecat pentru ca, colega ei de camera ... da ea avea colega nu COLEG, in fine ... ea a plecat pentru ca nu voia sa ramana pe dinafara camerei)
Eu: imi e frig...
Selly : uof scuze... hai, ia geaca mea...
Eu: nu ma, tineti o, o sa ti se faca frig.
Selly : nu conteaza, eu te am bagat in situatia asta, asa ca hai tine o pe tine.
Eu : mersi mult, chiar conteaza, o spun eu cu un zambet larg pe buze.

***aparent Selly nu era chiar asa de arogant pe cat pare, avea si el partile lui bune de care am dat tocmai acum***

Selly: nu ai pentru ce, imi spune el zambind....
Eu: hai acum sa cautam cartela, spune eu intrerupand contactul vizual pe care tocmai il incepusem .
Selly : hai.

----

era ora 00:30 si noi inca cautam....

il aud pe Selly cum ma striga din coltul celalalt al camerei.
Selly: Am gasit oooooo.
Eu: Aleluiaaaaa, spune eu in timp ce alerg spre el.
Selly: hai sus.
Eu : hai mai repede pana nu se trezeste Dna. B. si vede ca nu dormim.

----

ajungem in camera .. deschidem usa si ma aud eu ..
eu: Stii, parca am facut un pariu din cate imi aduc aminte, spun eu razand.
Selly: tu chiar o sa ma lasi sa dorm afara?
Eu: trebuie sa ma aleg si eu cu ceva, nu ?
Selly: pfff ce amuzant.
Eu: bine hai stai aici, stai sa ti dau un Nurofen si un Paracetamol.
Selly: pentru?
Eu : pai din cate imi aduc aminte geaca ta a stat pe mine si poate racesti asa ca ia astea preventiv.
Selly: Vaaaaaai ce grijulie esti tu.
Eu : pai sunt, ca nu m ai lasat sa inghet pe acolo.
Selly: hmmm stii in loc sa dorm afara as putea sa ti las geaca tie sa o porti cand vrei gen zilele astea.
Eu: daca insisti.
Selly: daca ai fost asa draguta cu mine.... cum sa nu fac asta?
Eu : nu stiu.. mai, mie in convine...
Selly: stiu, hai la somn ca maine e o zi lunga.
Eu : da bine bine...

-----

imi fac siesta de noapte si somn scria pe mine, in mai putin de 5 mn si eu si Selly dormeam buba....

sper ca v a placut 💕😋
sa aveti o seara/zi faina 💕💕
bafta multa in viata de zi cu si 💕

In tabara 🤞🏻Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum