Bu hikayenin ilk tanıtımını verdim tzuyu ve tahe yani bts üyesinden ve twice üyesindende tzuyudan bahsetmektedir. Onların yan karekterleri ise lisa , jisoo ve minhyung birde twice üyeleri yer almaktadır. Başrolde ise bildiğiniz gibi tzuyu ve tae var iyi seyirler....
Evet şimdi hikayeme başlıyorum!!!
O gün ormanların derinliklerinde çok hızlı koşan bir kız vardı. Ormanda geyik yavrusunun kokusunu aldığı için o hızla avına doğru koşup onu yemek istiyordu.Bu geyik yavrusunu yemek isteyende tzuyudu o bir insan eti ve hayvan etini ve kan emmeyi çok seven
bir vanpirdi. Hayatında ise tek başına yaşıyordu.Sadece ise bir kız arkadaşı vardı.Adı ise chenyoung du.Tzuyu onun yanına pek gidemiyor ve onunla bazen konuşamıyordu bile çünkü arkadaşı bir insandı.Ama yinede arkadaşıtzuyu unun vanpir olduğunu bildiği halde onunla arkadaştı.Tzuyu un un chenyoung tan başka arkadaş istemiyordu.Çünkü herkesin kötü niyetli ve kötü insanlar olduğunu bildiği için kimseyle arkadaş olmak istemiyordu ama artık chenyoung u daha fazla görmek istiyordu.Bunu yapması içinde kan emmeyi bırakmalı ve normal bir hayat sürmesi gerekliydi.Bu nedenle seulda yaşayan vanpir olup kan emmeyi bırakan birini aramaya gitti. Günlerdir haftalardır o kşiyi aray tzuyu nihayet tesadüfen bir alışveriş merkezinde yürürken vanpirlerde geleneksel olan bir dövmeyi yolda yürüyen çoçuğun kolunda gördü ve ona doğru koşarak sarılmış gibi yapıp sen vanpirmisin diye sormuş Çocukta şaşkınlıkla evet demiş . Tzuyu sormuş ve demişki .
- Sen şu anda kan emiyor ve ölümlülerinetlerini yiyormusun demiş.
-Çokukta hyr diyerek tzuyu nun sorusuna cevap vermiş. Tzuyu ise hemen elini uzatıp :
- Benim adım tzuyu peku senin adın ne ? Çocukta elini uzatarak benim adım da minhyung demiş. Daha sonra ise tzuyu sorusunu sormuş . Sen beni kan emmeme ve insan eti yememe konusunda çalıştırırmısın. Minhyung da hemen evt diyetek arkadaş olmak istemek istemiş tzuyu bunu duyduktan bir süre sonra düşünüp hemen kuşkuyla evt demiş....BU BÖLÜMÜM BURADA SONA ERİYOR .
LÜTFEN OYLAMAYI UNUTMAYIN!!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜMSÜZ AŞK
Ficção AdolescenteBir kurtun ve bir vanpirin olan ölümsüz soluklu aşkı.Bunda anlatılmak istenen asıl olay lisede gerçekleşen önce intikam dolu sonra ise aşkla ve tutkuyla devam eden bir genčlik hikayesi dir