"SANDARA??" spýtal sa zhrozene a nahlas Chanyeol do telefónu. Je jasné že toto neznačilo nič dobré. "hneď som tam" ešte odvetil panicky starší a zrušil hovor. Rýchlosťou blesku vstal a položil peniaze na stôl. "Pozri Baekhyun, mám problém musím rýchlo ísť" zrýchlil nádych a výdych a oči sa mu napĺňali slzami. Ani sa ho mladík nestihol spýtať , čo sa stalo a Chanyeol už zmizol.
Zdesený telefonát ktorý Chanyeol príjmul pred niekoľkými minútami mu začal nahánať strach. Jeho žena predsa nemôže byť mrtvá! Späť ale k deju, Chanyeol nasadol do auta a urýchlene dorazil do nemocnice kde sa dozvedel že to čo mu polícia povedala je pravda.
"Pán Park Chanyeol?" ozval sa pri ňom neznámy hlas, no keď sa Chanyeol otočil zistil že to je polícia a so slzami v očiach prikývol. "úprimnú sústrasť a je mi to strašne ľúto čo sa stalo, ale keď na miesto búračky dorazili hliadky a sanitka, vašej žene už sa nedalo pomôcť. Zatial nevieme ako sa zrážka stala ale ak nejaké informácie dostaneme, poputujú hneď aj k Vám" povedal policajt a ukludňoval ho.
"Chanyeol!" zvolala postaršia pani z druhej strany, rýchlo idúca naproti Chanyeolovi. "Pani Minji" nie, nebola to Chanyeolova mama ani nič také. No skôr niečo ako druhá mama. Bola to opatrovateľka jeho syna Jinsunga. (pozor ,dve nové mená :d lol) Hneď ho objala. "Neplač Chanyeol, teraz už je na lepšom mieste. Určite nechce aby si bol smutný, a skôr aby si bol šťastný. To bude v pohode Channie" tieto klasické ale za to upokojujúce slová samozrejme na Chanyeola zabrali a o hodinu prestal plakať. Stále ho ale zvnútra užieral smútok a vina , aj keď to jeho vina nebola.
Baekhyun's pov
Keď Chan odišiel, hneď som zaplatil a šiel domov. Neviem čo by som inde robil aj keď, mohol som sa ísť poprechádzať do parku. Nie nie, to sa mi zas nechce ale chcel by som robiť niečo zábavné... ale čo v nudnom Seoule by sa tu dalo robiť. Máte pravdu ni- vlastne aj hej. Bar by bol dobrý nápad. Zvodiť nejakého chalana alebo babu by bola sranda a myslím že s mojím telom by to aj zabralo. Takto o ďalšie dve hodiny som sa teda rozhodol že pôjdem do najbližšieho baru, ktorý je naproti budove v ktorej pracujem. Po chvíli na to som sa obliekol a vyrazil do ulíc Seoulu.
Author's pov
Na opatrovanie jej syna nechal Chanyeol Minji, pretože potreboval zabudnúť na jeho už teraz zosnulú manželku. A tak sa vydal v neskorých hodinách do miestneho baru sa niečoho napiť. Of course Chanyeol nepil. Pil len pri vzácnych záležitostiach a to že Sandara zomrela síce nebola vzácna záležitosť, ale potreboval zabudnúť aj keď vedel že si na to zas ráno vzpomenie. Keď je Chan v podnapitom stave , moc dobre to nikdy nedopadne, teda zatial to nikdy dobre nedopadlo. Keď vošiel do baru, bol tam hluk, ľudia pili, fajčili cigarety alebo vodné fajky, podaktorí aj trávu a iné drogy. Na parkete ľudia tancovali a otierali sa o seba celý spotení. Nevyzeralo to tam stopercentne slušne ani len trošku ale na zabudnutie, úplne perfektný podnik.
dokrista akoze sorry ze nevydavam pravidelne ale teraz su prazdniny a nebudem mat co robit tak mozno este nieco vydam nejaku kapitolku🤠🤫
YOU ARE READING
i'll make you love me[POZASTAVENÉ FOR A WHILE]
Fanfictionklasický... teda popravde ani nie tak klasický príbeh... povedzme si. Chanbaek príbehy nikdy neboli klasické, lebo je to proste Chanbaek!! tuto mal byť pôvodne obsah príbehu, ale ja vás nechám nech si to sami prečítate celý príbeh a tak ;)) majte pe...