part N I N E 2/2

35 2 11
                                    

Chanyeol si hneď našiel miesto v rohu aby sa mohol pozerať na tých všetkých ľudí ktorí sú tam. Po chvíli za ním prišla čašníčka no ledva sa predrala cez tú hromadu ľudí. Baekhyun keď vošiel, nemali už nikde voľné miesto ale potom jeho zrak skončil na zrútenom Chanyeolovi ktorý si tam len tak sedel a popíjal FľAŠU whisky. Mladší samozrejme uchytil túto možnosť a išiel k nemu.

"Môžem?" spýtal sa s úsmevom hnedovlasý, pozerajúci sa Chanyeola. Chan len prikývol. "Čo tu robíš v týchto neskorých hodinách Chan? a prečo piješ? a čo sa stalo keď si odišiel?" zavalil mladší staršieho , vlnou otázok. Chanyeol už bol samozrejme v podnapitom stave takže tie odpovede boli asi trochu chabé.

"a nie je to jedno? som tu aby som na niečo zabudol aj keď sa mi to zajtra vráti. Teraz sa o tom ale nemôžem rozprávať... potrebujem to jak vstrebať tak aj zapiť" zaprel starší pohľad na stôl a potom na fľašu s whiskey. Baekhyun si objednal len jednu sklenku vína a to bolo všetko, čo postačilo aby sa aj on opil. Po chvíli Chanyeol vstal a podal mi ruku.

"Poď tancovať Baekhyun" povedal Chanyeol a čakal kým mladší jeho ruku príjme čo sa aj o chvíľku stalo. Tí dvaja vyšli na parket a tancovali ako o dušu. No dobre , nie až tak divoko ale povedzme si , tlačili sa na seba kôli nedostatku miesta ale im to očividne nevadilo. Po niekolkých minútach to Chanyeola ale prestalo baviť a tak Baekhyuna vytiahol z parketu a smeroval s ním nevedno kam. Z toho vyšlo že sa o niekoľko minút ocitli u Chanyeola doma. Ako? nikto nevie, ale starší nebýva ďaleko takže to asi prešli pešo, ruka v ruke , hovoriaci si tie najbláznivešid vety aké ich napadli. Nikto našťastie nebol doma pretože malý Jinsung bol u rodinnej opatrovateľky Minji. Hneď ako sa zabuchli dvere , pod nátlakom alkoholu to Chanyeol už nezvládal a pritlačil svojím veľkým telom Baekhyuna o stenu a začal ho bozkávať. Nebolo to správne ale v tú chvíli to bolo obydvom pod vplyvom jedno. O chvíľku už obaja nahý a bozkávajúci sa ležali na posteli a otierali sa o seba ako zmyslu zbavení.

"Oh bože Baekhyun si tak krásny~" tieto slová natoľko vyviedli mladšieho z miery že staršieho povalil pod seba , vyplazil svoj zručný jazyk a od Chanyeolových pier začal putovať s jazykom až po staršieho úd ktorý olízal po celej svojej dĺžke a potom si ho zobral do úst no dáviaci reflex mu nedovolil ho nedovolil zobrať viac ako do polovičky. Tie roztopašné slová s erotickým nádychom ktoré starší hovoril mladšiemu ich oboch ešte viac vzrušovali a o chvíľku na to sa starší urobil bez upozornenia a Baekhyun to poslušne všetko prehltol. Chanyeol bol jeho prvý takže first time experience bola pre neho zatiaľ úžasná . Bez slov mladšieho Chanyeol pohodil znova pod seba a dal mu pred ústa tri prsty. Baekhyun už s pozerania tých hriešnych videí ktoré sú všade na internete pochopil čo má robiť a tak si ich zobral do úst a všelijako ich začal žužľať a oblizovať až boli dosť navlhnuté a následne mu ich po jednom Chanyeol strčil do jeho juicy zadočku (oml akoze toto stale hovorim ked pouzivam baekov zadok v nejakej vete , sorry not sorry but only the truuuu) a všelijako s nimi pohyboval aby Baekhyuna otvoril čo najviac a neskôr to nahradil niečím väčším čo bol ako inak úd staršieho ktorý tam strčil až po koreň a menší zaskučal od bolesti a tak starší chvíľku počkal než sa od Baekhyuna neozvalo tiché "môžeš" a vtedy začal Chanyeol hýbať panvou dopredu a dozadu. Pre ešte väčšiu slasť si jednu z Baekhyunových nôh vyložil na rameno a tú druhú nechal na posteli. Vzdychy sa rozliehali ba aj po celom dome, možno aj po okolí. V jednu chvílu Baekhyun vzdychol tak hlasno a vysoko, že Chanyeol tušil že narazil na ten slastný bod ktorý sa inak nazýval aj ako prostata. Ešte niekoľko prírazov stačilo pre Baekhyuna na to aby sa urobil, čo sa aj stalo. Hneď o niekoľko sekúnd neskôr nasledoval po ňom Chanyeol. Ani z neho nevyšiel a obaja zaspali, polepení na sebe a v tú chvílu spokojný s toho druhého prítomnosťou. To ale netušili, aké ráno bude nasledovať a čo sa ešte stane.

V prvom rade sa za seba hanbím ;( neviem písať smuty takže sa ospravedlňujem ak to nesplnilo vaše kritériá ale každý máme iný štýl písania :") aj keď som dieťa hriechu a niečo ako Baek, nájdem na internete všeličo ale pri písaní niečoho takéhoto mi to nejde. Nie proste v angličtine je to lepšie lebo tam to nie je také hardcore , čo tu sa to nedá posúdiť:") no dobre ja idem. Tešte sa na ďalšiu časť plnú vecí ktoré sa budú ľutovať :) tato časť je dt; handsupforkkaebsong a daska_dw pretože môžem :dd idk ale Lucko akože dufam ze je to to co si chcela a ak nie tak ja uz neviem lol xd. k,bye <3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 01, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

i'll make you love me[POZASTAVENÉ FOR A WHILE]Where stories live. Discover now