part T W O

43 7 2
                                    

No one's p.o.v. (sústreďujúce sa na Baekhyuna)

Teraz už zmála sa trasúci Baekhyun, stojac a pozerajúc sa na ich nového šefa, ktorý bol vysoký, štíhli, no troma slovami povedané, sen každej ženy. A pravdepodobne nie len ženy.

„Dobrý deň, milé dámi, milý páni, som rád že Vás všetkých stretávam, moje meno je Park Chanyeol , je mi dvadsaťsedem, a je mi česťou že tu dnes môžem stáť, ako nový vodca tejto firmy. Ako dúfam, že budete vychádzať vy so mňou, tak aj ja s vami." usmievajúci sa starší podnikateľ, zavetil. Baekhyunovi bolo hneď isté o koho sa jedná, ale myslíme si že v tej chvíli mu nebolo všetko jedno, keď uvidel jeho lásku z deväťdesiatych rokov. Pohľad podnikateľa blúdil na každom z jeho zamestnancov, no zastavil na len pri jednej osoba. Tá osoba bola tak nečakane Byun Baekhyun. Mladá hnedovlasá a veľmi plachá osoba, odtiaľ utiekla do svojej kancelárie a tam začala roniť desiatky sĺz. Baekhyun sa oprel a skĺzol sa po dverách, tak aby nikto nemohol vstúpiť.

Bolo to tak prekvapujúce a zároveň tak smutné, vidieť svoju lásku len tak ako stojí pred vami a ostatnými, prepalujúc váš pohľad na ňu. Bolo to tak strasti plné teraz vedieť, že daná osoba, s ktorou ste si ako deti sľubili že budete navždy spolu, má milujúcu ženu a syna, s ktorým je určite šťastný a ani nepomyslí na malého Baekhyuna, a ich prvú pusu. Jasné však si poviete, boli to len deti, no lenže oni dvaja veľmi dobre vedeli čo robia. Aspoň, mladý si to tak myslel. Po chvíli z jeho plakania ho vyrušil buchot oproti jeho chrbtu, no on stále neprestával plakať.

„Baekkie, to som ja, otvor!" povedala obávajúca sa Taeyeon keď počula vzliky hnedovlasého. Baekhyun sa hneď spamätal, zotrel si oslzavené oči, s pomocou rúčky na dverách sa zdvihol, a stlačil kľúčku dosť na to aby sa dvere otvorili. Nechal vojsť Taeyeon dnu, zabuchol dvere a hneď potom jej spadol do silného objatia.

„Baekkie... neplaač prosím, nehodí sa ti to" povedala Tae keď nepočula žiadnu odozvu od mladšieho. Baekhyun zaborujúci sa ešte viac do objatia, a stále plačúci, nedávajúc najavo žiadne slová. Náhle znova niekto zaklopal na tie drevenno-sklenenné dvere, Taeyeon nechala Baekhyuna tam len tak stáť, no potom sa oprel o stôl, nevšímajúc si kto stojí na prahu dvier. Jediné co v tej chvíli počul bolo to že Taeyeon niečo povedala danej osoba a potom sa dvere zatvorili.

„Baekhyun" V tedy si zelenooký uvedomil, že to nebola Taeyeon, ale bol to hlas ktorý už tak dlho nepočul, hudba pre jeho uši, a to hlas len jedinej osoby. Áno, jeho nového šéfa. So stálimi slzami v očiach sa Baekhyun otočil a spatril vzpriamene stojaceho Chanyeola. Tá osoba ktorá mu tak chýbala, no teraz už nemohol nič robiť, len tak tam bezmocne stáť a s kvapkou nenávisti no zároveň pociťovania lásky k nemu.

Taak ľudia a dráma prichádza... haha hneď na koniec (lol) by som vám tu chcela vysvetliť viacero vecí, a to napríklad tú že, Taeyeon nemá žiadny crush na Baekhyuna alebo tak nejako, aleeee Taeyeon v tejto fanfikcii chodí s Tiffany takže akože superior ship Taeny uwu. A druhá že toto bude zase pol ročná záležitosť💁‍♀️😂no čo už, už z toho vyplávať nemôžem😂🤷‍♀️😂 Zajtra, možno pozajtra vyjde ďalšia časť, no kto vie :Dd ja len dúfam že sa vám táto časťčila a ďakujem za votikyyyy <333

i'll make you love me[POZASTAVENÉ FOR A WHILE]Onde histórias criam vida. Descubra agora