🙌FÃJF🙌

16 6 2
                                    

Słuchając muzyki przypomniał mi się obraz jak Amelia całowała się z Krzyśkiem(on był z Polski jak by co ;) ~Auti).Samotna łza spłynęła po mojej twarzy kiedy sobie przyomniałem mojego chłopaka.

ReTo_SPEKCJA©(XD)(PRAWA AUTORSKIE)

-Kiedy będziemy na miejscu?

Chwilkę się zamyślił po czym odpowiedział

-Jeszcze pare minut

Kochałem go bardzo mocno.Jego uśmiech, głos i poczucie chumoru. Przy nim nigdy nie płakałem.

Mój monolog przerwao szturchnięcie w ramię

-Jesteśmy

Byliśmy na polanie.Do okoła były kwiaty i motyle.To miejsce wyglądało jak z bajki.Z samochodu wzią koszyk i koc.

-Wiem, że nie przepadasz za chucznymi przyjęciami więc...NIESPODZIANKA!Wszystkiego najleprzego z okazji 18 urodzin!

I wręczył mi małe zawiniątko.Powoli je rozpakowałem a moim oczą ukazał się śliczny naszyjnik w kształcie koniczynki z napisem "GOODX7UCK".

-O JEJKU!DZIĘKUJĘ!-Powiedziałem zaskoczony.
Rzuciłem się chłopakowi na szyję.Leżeliśmy oby dwoje na kocu wtuleni w siebie.

-Marcin...założysz mi go?-Powiedziałem z miną kota z Shyrek'a

-Jasne!-Powiedział zadowolony

Po chwili miałem wisiorek na szyji.

CZAS SKIP©(PRAWA AUTORSKIE XD)

Jechaliśmy właśnie do domu lecz...na naszej drodze był tir...on wpadł w poślizg i...i u niego stwierdzono zgon na miejscu.

Amelia nie raz mnie pocieszała...a ja jej mówiłem, że jest wszystko w porządku.Tak na serio to nic nie było w porządku.Bardzo schudłem, byłem bladszy niż zwykle...jednym słowem żywy trup.Jednak wszystko się zmieniło jak znalazła u mnie żyletkę.W tedy mnie nie opuszczała na krok.

KONIEC ReTO_SPEKCJI©

Chwyciłem za wisiorek i mu się zacząłem przyglądać.To po jego śmierci stałem się taki...taki ponury, aspołeczny i odizolowany od świata.

-Tęskie Marcin...

Podeszłem do lustra i zobaczyłem w jakim jestem stanie.Muszę przyznać że było okey.

Po chwili do mojego królestwa wparowała Amelia z Haruśką.

A-Ty płakałeś?
J-Nie. Skąd takie podejrzenia?
A-Dobra....TO IDZIEMY!
H-Chodź Natan.Wyniosę Cię jak Ksiącia!NA BARANA!

Po nie całej minucie byłem u niego na barana(Droga korekto...czy ja czegoś nie wiem?Czy ty serio lubisz Btamana?Barana=Batmana ;-;~Audi).

CZAS SKIP©

H-Dobra...ty tu posiedź połamańcu a ja i Amel idziemy po...ALKOOO!!!

I tak mało wypije...już od samego zapachu alkocholu czuję się napity.
Oni odeszli od stolika a ja zostałem sam jak ten palec.Wyciągnołem telefon z worka/plecaka.Weszłem w Store i zobaczyłam "KakaoTalk"

J-*W sumie...czemu by nie?*

Klikłem zainstaluj i po paru minutach apka była na moim iPhonie.A jak Haruka i Amelia poszli to do tej pory nie wrócili(😏~Auto).Założyłem tam konto.Z oddali zobaczyłam MOJE zguby.

J-Dłużej się kurwa nie dało?
H-No takie były kolejki!
A-Jako świadek na oczny mogę w tej sprawie powiedzieć tylko....KURWA NIE CZEPIAJ SIĘ TYLKO PIJ BO NIE PO TO TYLE STALIŚMY!
J-Sorry not sorry ale ja całego nie wypije
A&H-😑

POJEBAŃCE KARAKAŃCE (BTS) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz