Pátek 8.února
Od neděle jsem na lyžáku a celkem mě to tady baví . Dneska mají být závody na lyžích a snowbordu , ale zasekl se celý vlek a my na něm nemůžeme jezdit .
Na pokoji jsem s Marťou s Klaudií a ještě s (ja jí říkám) Marmeládou . Marmeláda je tak strašně otravná , pořád se hádáme , protože se ke mně chová jako ke kusu hadru . Je na mě sprostá a dává mi za vinu úplně všechno co jde. Například , když nám tu kluci rozlili v pokoji pití a hádej kdo za to podle Marmelády údajně může ?! No kdo jiný než já ?! Na koho jiného by to přece mohla svést než na mě !
Na oběd jsme měli rajskou polévku a karbemátek s bramborovou kaší a se salátem . Většině chutná a všechno sní . U našeho stolu si říkáme kolik bodů dáváme určitému jídlu . Nikdo se netěší na přechod mezi těmito lahodnými pokrmy a školní jídelnou . Vaří jedny z nejlahodnějších jídel které jsem kdy ochutnala a které nám několikrát denně vaří .
Konečně v 15:00 jsme se dočkali našeho týden očekávaného závodu . Jela jsem asi nejpomaleji . Byla jsem v skupině začátečníků . Na lyžích neumím vpodstatě vůbec . Tady jsem se naučila jakžtakž zatáčet , zastavit a sjet kopec . Rodiče , ani nikdo jiný mě nikdy neučil jezdit na lyžích , ani na snowbordu . Nakonec jsem skončila poslední , ale nevadími to . Byla jsem 5. z 5 a měla jsem součet dvou kol kolem 85:34 sekund .
K večeru jsme měli discotéku . Tancovali jsme , hráli si , zpívali , no bylo toho hodně . Tancovala jsem s pár klukama . Byla to má první skušenost s tancováním . Udobřila jsem se i s Marmeládou , no respiktive nás udobřili holky a my souhlasili . Dneska toho bylo celkem dost tak tase příště .Dneska je to konec první stránky , neboli prvního zapsaného dne z deníku Alex . Tak zase příště ! ❤☺
(Další část bude za 10 přečtení)
ČTEŠ
Tajný deník Alex
RandomTento příběh bude psán do stylu deníku . Bude o Alex které je na začátku 12 let . Má sestru Klaudii a pár kamarádek . No ... více se dozvíte když si tento deník přečtete . Vím že by se denníky neměly číst , ale tady je to povoleno .