Den dětí

16 3 0
                                    


sobota 8.června

Dneska jsem se probudila do krásného sluncem prosvíceného pokoje . " Al dělej! Noták! Vstávej !Dělej , nebo to nestihneme , už je 11 hodin ! " začala na mně řvát ségra . Jen jsem si smutně povzdechla a šla si do koupelny opláchnout obličej a udělat ranní hygienu  . "Já tak nesnáším rána " řekla jsem si spíš pro sebe. ( ano pro mně je v sobotu 11 hodin ráno ) Následně jsem šla do kuchyně kde jsem si vzala jogurt a zasypala ho mysli . Když jsem dojedla svou opožděnou snídani došlo mi , že mám alergii na ořechy , které byly v mysli . " No , nikdy se mi nic nestalo a pochybuji , že se to teď změní " řekla jsem si pro sebe a odnesla misku do myčky . " Al, jsi si umýt vlasy jinak ti neuschnou ! " zařvala na mně mamka , která seděla v obýváku a popíjela kávu . Po umytí vlasů jsem šla zpátky do pokoje kde jsem viděla ségru , která se uvelebila u počítače a něco hrála . Přisedla jsem si vedle ní a pustila tam naše oblíbené písničky . Ségra zapla reprák skoro na maximum a my jen odpočítávaly kdy nás mamka seřve . K našemu údivu nás neseřvala a my mohly dále poslouchat hudbu . " holky oblékněte se , zachvíli půjdeme ! " oznámila nám mamka . Rychle jsem si vyfénovala vlasy které jsem si zavázala červeným šátkem a na sebe čistě bílé tričko , ryflové modré kraťasy a černé boty . To samé ségra akorát tričko s černém potiskem a černo-bílé adidas tenisky. Když se oblékla i mamka tak jsme společně s babičkou a dědou vyšli na "dětský den" který pořádá škola na kterou společně se ségrou chodím , děti od školky která je spojena s naší školou ,až po 9 třídu zatancují choreografii , kterou si připravili před rodiči atd. Celá akce začínala v 14:00 , ale žáci tam museli být v 13:30 . Do třídy jsem dorazila se ségrou v 13:08 a překlapilo mně , když jsem ve třídě viděla pouze 2 holky a jednoho kluka . "Čau b*zno ! " zařvala na mně jedna z nich " Taky jsem se na tebe těšila " usmála jsem se na ní a poté se pozdravila s mojí kámoškou Mel. " A kde je Marťa ?! Vždyť už tu mněla být ?! " zaptala jsem se a odpovědi se mi dostalo do pár vteřit společně s pohlavkem " Ta odjela na soutěž ty bl*ko ! " odpověděla mi a mně hned to hned došlo . Šla jsem k otevřenému oknu ze kterého jsem se nahla abych viděla ven . Hned za mnou přišla Mel která taky vyhlédla z okna ." Baby jedny ! Okamžitě zavřete ty okna !" zařval "Pane učiteli já dostanu infarkt ! " řekla jsem a chytla jsem se za srdce , protože jsem se lekla fakt hodně " Aspoň by sis to zapamatovala" řekl s úsměvem učitel a odešel ze třidy" Nepůjdeme ještě ven ? Je sice 13:24 a my tady máme za 6 minut sraz , ale tady stejně nikdo není a já tu nechci omdlít z toho vedra a prodělaného infarktu " řekla jsem na 3 holky stojící za mnou " Ok . Stejně bych asi ch*ípla " odpověděla jedna a ostatní přikývli my vyšli ven . Ze třídy jsme mýřily po čtyřech vylkých schodištích ( konečně jsem zhubla 10 deka 😂 ) , následně jsme vyšli zadním vchodem , obešli školu a ocitli se na hřišti kde jsme měli asi za půl hodiny mít nástup a následně i tancovat . Jedna holka hned odpěhla za rodiči , Mel odeška ke stolu za babičkou a já se ségrou ke stolu za babičkou , dědou a mamkou . " Ahoj , na tady máš pití " řekla mi mamka a podala mi pomerančovou limonádu . Poděkovala jsem a vypila ji , následně přišla Mel , že bysme měli jít a tak jsem se zvedla a došla pod na druhý konec hřiště a zakřičela do okna které bylo v 2 patře ale i tak by mně měli být schopni slyšet . " Hej kluci ! Je tam už učitel ?! " zařvala jsem a z okna se pár kluků vyklonilo " Né ještě nepřišel" křikl nazpátek mů spolužák a zalezl zpátky " Už je 32 a stejně nemáme třídního ... KLASIKA " řekly jsem s Mel a ségrou najednou a zasmáli se tomu . " Hej ! Příšery jedny pojďte mi pomoct ! " zařval na nás ten učitel , který mi před několika minutami málem způsobil infarkt . Došli jsem k nému a podívali se na ného ve stylu 'co je' a on s úsměvem řekl " už nic " protočili jsme očima a když jsem se podívala na čas zjistila jsem , že je 13:39 " Hej , holky pojďte do školy už jsme tam měli být skoro před 10 minutama " dořekla jsem a všechny jsme se rozeběhli do třídy . Ve třídé jsme pouze počkali na třídního , který tady opět nebyl a vyšli jsme na nástup a 'zahájení' které se konalo na hříšti vedle školy . Po zahájení jsme pouze počkali až dohraje hymna a všchni se mněli vrátit zpátky do třídy , ale nám učitel řekl že můžeme zůstat venku a on s klukama půjde do třídy , takže jsme aspoň nemuseli trčet ve škole . Venku jedna holka vytáhla pořadí všech vystoupení a my si nahledaly naší třídu . Tancovali jsem odděleně , takže kluci byli 11. a dělali různá salta , přemety a skoky přes různé bedny a my jsem byly 15. a tancovali jsme choreografii na mix písniček . Když na nás přišla řada my odtancovali a pak už jsme měli volno ,  takže jsem si jen zašla pro jídlo , které jsme měli zadarmo , protože jsme zatancovali a pak už jsem šla s mamkou a ségrou domů . Doma jsem si rozbalila obrovskou MilkaOreo čokoládu , kterou jsem dostala od tety a strejdy kteří se na to 'představaní' přišli podívat . Když jsem si do pusy chtěla dát první řadu čokolády ....
Srdce: mňam ,to bude dobrá čokoláda
Mozek: Než*r to ty krá*o , budeš tlustá !
Já: nebudu už jsem
Srdce: to nevadí to přes léto zase vyběháš
Mozek: než*r to !

....... ale já to po celkem dlouhém vnitřním souboji sama se sebou stejné snědla celé 😂 . A tímto jsem zakončila  svůj den .

Strašné moc bych vám chtěla poděkovat za přesáhnutí 100 přečtení ❤ jste nejlepší !

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 10, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tajný deník Alex Kde žijí příběhy. Začni objevovat