Přespání

34 6 0
                                    

Pátek 12.dubna

Ráno jsem vstala v 6:35 . Na snídani jsem si dala ovesné vločky s mlékem . Uďělala jsem ranní hygienu a v 7:34 odjela autobusem do školy . Ve škole jsem měli 6 hodin ( Čeština , Matika , Angličtina , Zeměpis , Pracovní činnosti a Přírodopis ) . Nastala poslední hodina . V Přírodopise učitelka mluvila o nějakém pravěkém tvorovi a já jsem se zaposlouchala do jeho hlasů . Poslouchala jsem hlas v mé hlavě . Nevím čí je to hlas . Patří nějakému klukovi kterého často slyším mluvit . Vidím ho jako vyššího hnědovlasého kluka . Začala jsem nad ním přemýšlet a najednou se ozval jiný hlas . Hlas který nepatřil tomu klukovi v mé hlavě . Patřil učitelce která na mě mluvila zvýšeným hlasem . " A Alexa nám to zopakuje " , ozval se ten nepříjemný hlas . Rychle jsem se jedním okem podívala do učebnice řekla jsem jí něco o nějakém dinosaurovi . Souhlasně pokývala a já se už dál zabývala psaním a posloucháním jejího výkladu .
    Zazvonilo a já jsem šla na oběd , který nebyl moc dobrý , ale něco jsem snědla . Ségra (Klaudie) šla domú dříve , protože nešla na oběd . Najednou mi zavolala že nemá klíče a že mám okamžitě přijít . Došla jsem domů do 10 minut . Hodila jsem si domů tašku , vzala si peněženku a šla nakoupit . S mojí nejlepší kamarádkou jsme se domluvili že u ní přespím . Koupila jsem Kofolu , chipsy , sýrové křupky a čokoládu . Došla jsem domů a bylo 15:16 . Měla jsem u ní být až v 16:00 tak jsem si pustila simsnovi a v 15:53 mě taťka odvezl ke kámošce .
     Přijela jsem k ní a přivítali jsme se . Předala jsem jí tašku s jídlem a šli jsme se společně s její segrou dívat na Jurský Park 5 . Dokoukali jsme film a rozhodli jsme se že si postavíme bunkr . Jelikoš bylo skoro 18:00 šli jsme připravovat rozkládací gauč na kterém jsem měla spát  . Kolem gauče který jsme rozložili jsme dali židle a na ty židle jsme pomocí kolíků upevnily deku . Vznikl nám takový menší bunkr . Vlezli jsme si do bunkru a  začali jsme hrát různé hry . Jedli jsme u toho křupky a nás napadlo že můžeme skusit něco natočit . Natočili jsme video "Kdo mě zná lépe" . Samozřejmně vyhrála její ségra , protože toho věděla více . Její mamka nás pak zavolala na večeři . Jedli jsme toasty s kečupem , šunkou a sýrem . Po večeři jsme se převlékli do pyžam šli jsme si lehnout do jejich velké postele kde jsme se ještě asi hodinu dívali na Youtube nebo si povídali . Asi v 23:00 přišla její mamka s tím že máme zhasnout . Její mladší ségra už usnula takže jsme si ještě tak 2 hodiny povídali . Povídali jsme si o škole , klucích , učitelkách a pak se zeptala : "A proč si vlastně ve škole brečela?! " zeltala se mně a já měla chuť se rozbrečet.

-V HODINĚ PŘÍRODOPISU-
Najednou jsem to už prostě nevydržela a rozbrečela jsem se . Rozbrečela jsme se ke konci hodiny a většina se mi začala smát . Učitelka se na mě divně s zároveň starostlivě podívala a celou hodinu na mě nepromluvila a nic po mně nechtěla . Dala jsem si hlavu do dlaní a brečela . Ucítila jsme na sobě něčí pohled . Podívala jsem se před sebe . Viděla jsme tam moji nejlepší kamarádku která se na mě strarostlivě dívala . Seděla asi o 2 lavice dál . Brečela jsem pořád víc a víc . Brečela jsme kvůli tomu co se děje . Byla a pořád jsem šikanovaná . Nadávají mi do špíny , k***y , s***ě a podobně . Já už jsem to prostě nevydržela . Kolikrát jsem běžela domů se zadrženým pláčem . Švihla jsme s sebou o postel a brečela do polštáře . Na všechno jsme si v tu chvíli vzpomněla . Neudržela jsem ten pláč . Nadávají mi protože jsem tlustá , hmusná a pod. ......... Kdybych neměla tak veliký bud sebezáchovy tak už bych se asi dávno podřezala . Vzpomněla jsem si na hodinu tělocviku kde se s námi učitel bavil o šikaně . Řekl nám že kdybychom kdykoliv něco potřebovaly můžeme za ním přijít . Tak moc jsem za ním chtěla jít a konečně to všechno říct nahlas , ale neudělala jsem to . Bojím se že by mi ti kluci něco udělali . Často mívám sny o tom jak mě mlátí a já se probouzím s hrůzou a slzami v očích . Brečela jsem kvůli tomu všemu . Breča jsem protože jsem moc slabá abych to někomu řekla .
-KONEC -

   Jen jsem jí odpověděla že jsem si jen na něco vzpomněla . Povídali jsme si asi do 2 ráno a pak jsme usli únavou .

Sobota 13.dubna

Ráno jsme se probudili asi v šest a hned si začali povídat . Kolem 8. hodiny jsem vstali z postele a odešli do druhého pokoje hrát hry . Asi v 9 jsme se nasnídali . Jedli jsme bábovku a pily bílou kávu . V 10 pro mně přijel taťka , protože jsem v 13:00 odjížděla na chatu . Přijela jsem domů asi v 19:00 . Najedla jsem se a šla spát .

Vše co jsme napsala je pravda . Mé příběhy jsou pravnivé a nikdy, jsem nelhala . O to víc mi je líto toho špatného . 😔😣😢

Tohle jsou další zapsané dny z deníku Alex . Doufám , že se vám líbili ❤☺

( Další část bude ta 70 přečtení)

Tajný deník Alex Kde žijí příběhy. Začni objevovat