Pouť

39 6 0
                                    

Pátek 22. Března

Dneska ráno jsem klasicky vstala do školy , provedla jsem základní věci a odešla do školy . Ve škole byla celkem nuda kromě toho , že kluci po sobě házeli ovoce a většina skončila na stěně . Se školou jsem skončila ve 13:15 . Zašla jsem si na oběd . Měli jsme kus masa a "antigravitační" bramborovou kaši . No... s bramborama to nebylo ani chutí podobné a "antigravitační" protože vždycky když otočíte talíř vzhůru nohama nespadne . Nepohne se ani o milimetr . Po obědě jsem šla na autobus který mi jel ve 14:10 . Když jsem čekala na autobus zavolala jsem kámošce jestli by nešla ven . Nezvedla mi to . Autobusem jsem dojela domů . Hned jsem si doma odložila batoh a zavolala jsem Martině jestli by nešla ven . Ta mi hovor zvedla a domluvili jsme se že pojedeme na bazén . Na poslední chvíli mi ,ale zavolala že bazén nebyl otevřený a proto jsme se rozhodli , že si zajdeme do města . Připojila se k nám i moje ségra . Došli jsme do města a tam jsme se rozhodli , že navšťívíme KFC . V KFC jsme byli jen jednou za celý život a tak jsme ho chtěli asi po 2 letech ochutnat . Já s Marťou jsme si dali napůl kyblík hranolek a bezedný kelímek s pitím a ségra si dala jahodový milkshake .Všimli jsme si , že vedle KFC byla pouť na kterou jsme se rozhodli jít . Potom co jsme dojedli a dopili jsme se vrhli na pouť . Jako první atrakce se nám nabídla malá horská dráha na kterou jsme se všechny tři vydali . 1 jízda stála 60 korun . Zaplatili jsme a  sedli si do přední části sedadel . Já jsme seděla sama a Marťa se ségrou zamnou . Atrakce jezdila pořád do kolečka . Jezdili jsme asi 4 minuty . Ve chvíli kdy jsme vystoupili mě holky odtáhly k další atrakci . Já jsem strašná posera a proto jsme na nic nechtěla jít . Marťa se ségrou šli na atrakci "CRAZY DANCE" při které jste si sedly na takovou lávku která se s vámi točila a na atrakci "HIPHOP DANCE" při které jste si sedli do takového sedátka které se s vámi točilo a aby toho nebylo málo tak se s vámi točil i celý podstavec . Já jsem na ani jednu atrakci nešla protože jsem se bála . Jako další atrakci jsme si vybrali autíčka , já s Marťou jsme pak šli ještě jednou na horskou dráhu a nakonec jsme šli na kolotoč . Na pouti jsme ztrávili asi 3 hodiny . Kolem 18:00 jsme zavolali taťkovi jestli by nás neodvezl domů , protože pěšky by to trvalo asi hodinu . Když jsem dojela domů šla jsem s košem a pak jsem jela s taťkou nakoupit do obchodu . Domů jsem dojela si ve 20:30 . Najedla jsme se a v 22:00 jsem si lehla spát .

Děkuji moc za přečtení další části této knížky ❤

(další část bude za 40 zhlédnutí)

Tajný deník Alex Kde žijí příběhy. Začni objevovat