Coś dla fanów kryminałów i Agathy Christie:)
Data premiery: 24 listopada 2017
Kraj produkcji: Stany Zjednoczone, Wielka Brytania
Gatunek: film kryminalny
Główne role: Kenneth Branagh, Tom Bateman, Michelle Pfeiffer, Johnny Deep, Daisy Ridley
Opis:W luksusowym pociągu ginie wpływowy biznesmen. Hercules Poirot podejmuje się rozwiązania zagadki i wskazania mordercy spośród trzynastu współpasażerów.
To jedna z pierwszych ekranizacji powieści Agathy Christie na jaką trafiłam. Dostępna jest też wersja starsza, ale no cóż... chciałam obejrzeć tą nowoczesną. Najpierw przeczytałam książkę i lepiej zrobić tak niż na odwrót - szczególnie jeśli mówimy o kryminałach. Gdy przeczytałam parę recenzji były w stylu: nie najgorszy, ale nie zachwyca lub: nikt nie wyjdzie z kina olśniony.Trochę w tym racji, jednak dla mnie najważniejsze było to jak został ujawniony morderca (tj. w jakich okolicznościach;czy zgadzało się z książką). Hmm...i czemu Poirot nie był niski?
Mocne 5,5/7
Ciekawostki
Angelina Joliez rezygnowała z roli Pani Hubbard. O angaż starała się również Charlize Theron.
Film był kręcony w Londynie, Longcross (Anglia, Wielka Brytania), Dolinie Aosty (Włochy) oraz na Malcie.
***
Możecie pisać swoje propozycje co zrecenzować, a już niedługo filmy, które moim zdaniem, są idealne na Walentynki - w samotności lub nie :)
Bye♥
YOU ARE READING
Seriale i filmy. Nie tylko Netflix
RandomSeriale i filmy. Rankingi i inne pierdoły :) komedie romantyczne, fantastyka...