Chilling Adventures of Sabrina

42 5 0
                                    

Data premiery pierwszego odcinka: 26 października 2018

Kraj produkcji: Stany Zjednoczone

Miejsce produkcji: Vancouver

Status: trwający

Stacja: Netflix

Liczba odcinków:10

Główne role: Kiernan Shipka, Ross Lynch (Austin i Ally), Lucy Davis, Miranda Otto

Opis:

Nastoletnia Sabrina, w której żyłach płynie krew wiedźm i ludzi, próbuje łączyć życie zwykłej śmiertelniczki z rodzinną tradycją: przynależnością do Kościoła Nocy.

Hmm od czego by zacząć? Dobra, już wiem :) Na ten mini serialik trafiłam podczas mojej fazy na krótkiej długości produkcje (trwa do teraz) oraz przed Halloween. Pamiętacie te czasy, w których Sabrina przeżywała swoje rozterki miłosne albo bycie pomiędzy dwoma światami? Tak jest i tutaj, ale w kompletnie inny sposób - bardziej współczesny, z czyhającą grozą, elementami satanistycznymi, z wątkami homoseksualnymi. Moim zdaniem rola Kiernan Shipki jako Sabrina Spellman wypadła doskonale i żadnej innej aktorki nie wyobrażam sobie na jej miejscu. Harvey momentami wydawał się bezosobowy  (jego monologi też). Bardzo spodobały mi się ciotki, Hilda i Zelda; wielkie przeciwieństwa, lecz gotowe oddać wszystko z miłości do swojej siostrzenicy. Wątki satanistyczne także są bez zarzutu, a serial pokazał nam jak ciekawa jest kultura czarownic. Potwierdzone, że będzie następny sezon - jego premiera prawdopodobnie 4 kwietnia.

Ocena: 6/7 (tak się ostatnio zastanawiałam czy nie za wysoko oceniam to wszystko)

***

Kisses, Dragnieszka


Seriale i filmy. Nie tylko NetflixWhere stories live. Discover now