Prudká bolest hlavy ho zvedla do sedu ještě dřív, než si vůbec uvědomil, že je vzhůru. Chlad ho zaštípal na nahých ramenou, a jako kdyby byl nožem trefujícím se do jeho nitra, ho s ostrou trýzní donutil vytřeštit oči. Rukama pevně zajel do vlasů, snaže se tak zastavit houpající se pokoj, který, jak zjistil vzápětí, nebyl ložnicí, již ještě do nedávna obýval spolu s Harrym.
V té samé chvíli na něj dolehly útržky prožité noci – dvě nahá těla, propletená mezi sebou tak, že nebylo poznat konce ani začátku. Žhavé doteky, hladové polibky, výkřiky slasti. Plná ňadra v jeho rukách. Roztřásl se a zdvihl se mu žaludek. Jen tak tak se dokázal nepozvracet, když se mu do úst nahrnula žluč. S žaludkem zkrouceným si dovolil ohlédnout se vedle sebe a oddechl si, když našel druhou polovinu postele prázdnou. Musel to být sen. Určitě se nevyspal s Pansy. Ne, ne, ne. U Salazara, vždyť byl gay, jak by mohl? Zrak těkající po místnosti, hledající jakýkoliv náznak toho, že se ten zvířecí sex neodehrál, se mu zastavil na malé lahvičce stojící na nočním stolku.
Klepajícími prsty se natáhl, vzal flakónek mezi prsty a s hlasitým polknutím jej druhou rukou odzátkoval, než si přivoněl. Nepatrná kapka na dně byla cítit po rozmarýnu, pískavici, denivce, mordovníku a čerstvém větru prohánějícím se po květnaté louce. Zároveň tam zavánělo ještě něco, co nedokázal identifikovat, ale přesto mu ty přísady roztočily mozkové závity.
Obřadně odstrčil lahvičku co nejdál od sebe, přitáhl si kolena pod pokrývkou k hrudníku a začal se kolébat dopředu a dozadu. To nemohla být pravda. To by neudělala. Bylo to zakázané a určité přísady se daly sehnat jen na černém trhu. Zavrtěl hlavou a zaúpěl. Bylo mu večer divné, že Blaise nebyl doma, když přišel do jejich domu dle dohody. Čekal, že si společně něco vypijí, zanadávají na Pottera...
„Do prdele," hlesl s rukou před ústy. „Co jsem to provedl?" Z očí se mu vyhrnuly slzy vzteku nad sebou samotným. Došlo mu, že to všechno musel být velmi promyšlený tah ženy, jíž roky považoval za svou kamarádku. Ale, pro Merlina, proč? Proč Harrymu nevěřil a nenechal ho vysvětlit, že to nebyla jeho vina? Proč musel být vždycky tak vztahovačný? Musel to napravit! Všechno přiznat a doufat, že mu Harry odpustí, i když ho podvedl, navíc se ženou.
Rychle se sbíral na nohy z postele, zděšený, že je nahý a hledal po pokoji své rozházené svršky. Záblesky noci ho stále pronásledovaly a s odporem si všiml, že důkazy po ní má i všude možně po těle. S odporem hleděl na kousance a modřiny, které měl na hrudi a rukou a nepochyboval, že mu další svítí na ramenou a krku. Musel se dát dohromady dřív, než za Harrym půjde, pomyslel si, soukaje se do kalhot, které našel přehozené přes čelo postele. Akorát se natahoval pro košili, která kdovíproč visela na kličce od okna, když se dveře malé ložnice laděné do fialovo-bílé barvy otevřely.
„Dobré ráno, zlato," zapředla Pansy se širokým úsměvem, nesouc v ruce lahvičku s temně modrou kapalinou a drobný stříbrný nůž.
Draco zbledl. Byla oblečena do průsvitného negližé, jež zřetelně odhalovalo její tělo tak, jako kdyby na sobě nic neměla. Pod tenkou látkou zahlédl důkazy jeho zvířecího chtíče, jímž ji předešlé noci doslova šukal. Nedalo se to nazvat milováním. Na bocích zahlédl zřetelné otisky svých dlaní a další modřiny a cucfleky vystupovaly z jejího opáleného těla jako fialové reflektory. Několikrát otevřel ústa, ale nevyšla z něj ani hláska. Zaťal pěsti, zastrkuje paže do rukávů a pocítil touhu ji pořádně praštit nebo na ni vložit sectumsemptru, hůlku však měl uklizenou v kabátě, pokud si dobře vzpomínal.
„Víš, co je tohle?" zeptala se, ukazujíc na kapalinu v ruce a se širokým úsměvem se posadila s překříženýma nohama na postel, odhalujíc tak beze studu svůj klín, jako kdyby spolu byli přinejmenším manželé.
„Cos. Mi. To. Dala?" ucedil, sekaje jednotlivá slova skrze skřípající zuby.
„Není to jedno, brouku?" opáčila s vytaženým obočím. „Líbilo se ti to, ne? Nechtěl jsi mě nechat vydechnout." Olízla si vrchní ret v lascivním gestu, načež sklopila zrak a zamrkala. „Kolikrát jsi mě ošukal? Pětkrát?" Zasmála se, když s hrůzou vytřeštil oči. Odložila lektvar i nůž na stolek a přistoupila k němu. Obmotala mu ruce kolem krku dřív, než si vůbec stihl uvědomit, že se k němu přibližuje. „Musím říct, že jsi byl vážně kurevsky dobrej. Kam se hrabe Blaise," zapředla mu do ucha.
„Jdi do prdele!" vykřikl s nalezenou rovnováhou, silou vypáčil její ruce a odstrčil ji. „Cos mi to dala?" vypískl hlasem o oktávu vyšším, než obvykle.
Pokrčila rameny a odhodila si vlasy na záda, čímž odhalila další modřinu na svém krku. „Nápoj touhy, co jinýho?"
„Ty čubko," zavrčel mrazivě. To přehnala. Pocítil neutuchající touhu jí zakroutit krkem a přinejmenším rozčtvrtit a nakrmit s ní testrály. „Proč?"
„Není to snad jasný?" zeptala a najednou jako by její výraz posmutněl. Položila si ruce na břicho. „Chci dítě a Blaise je pravděpodobně neplodný." Natáhla se pro lahvičku a nůž, znovu se usadila na postel a mezi stehna si nádobku položila. „Dnes mu dám podepsat rozvodový papíry."
„A co s tím mám dělat já, pro Merlina?" zahučel a frustrovaně si zajel prsty do vlasů. Hlava mu třeštila čím dál víc, myslel, že je snad skleněná a čekal, kdy se mu rozletí na milion střepů.
„Budeš otec našeho dítěte," řekla jakoby mimochodem a zdvihla lahvičku, nevšímajíc si, jak Draco zesinal. „Víš, co je tohle za lektvar?" zopakovala svou otázku. Jen němě zavrtěl hlavou, nezmoha se na odpověď. „To je lektvar, který ti dokáže potvrdit těhotenství do hodiny po tom, co dojde k vyvrcholení muže v ženě." Mrkla na něj. „Stačí kapka krve. Pokud lektvar zrůžoví, jsem těhotná. Pokud ne... zkusíme to znovu."
„Nic znovu zkoušet nebudeme. Pansy, ty jsi zešílela!" vydechl zlomeně. „Já ti věřil!"
„A já zas musela pět let čumět, jak tě klátí Potter," odpověděla nevzrušeně. „Víš, jak mi bylo? Měli jsme se brát, naši rodiče to dohodli ještě v době, když jsme byli na škole. A tys mě odkopl, vymlouval ses na to, že jsi gay." Zamračila se. „Kdybys byl teplej, tak bys nebyl takový zvíře jako v noci."
„Cože? Jaký dohodnutý manželství? Co to meleš?" Byl čím dál víc zmatený. Nic takového absolutně netušil. „Myslel jsem, že jsi s Blaise šťastná..."
„Je hodnej, ale to mi nestačí. Chci tebe a zaráží mě, že ti to Lucius neoznámil. Fuj," otřásla se, „ještě teď je mi zle z toho, že jsem musela strkat jazyk do krku a ruku mezi nohy tý zrzavý krávě. Ale řeknu ti, že pěkně zvlhla, děvka jedna."
„Ty jsi děvka, Pansy," zašeptal zhrozeně. Svět, který do té doby znal, se mu hroutil před očima, když sledoval, jak se špička nože dotýká jejího prstu a na kůži se tvoří rudá krůpěj. „Jak si můžeš myslet, že bych o tebe stál? Po tom, cos provedla mně... nám všem?" Harrymu...
„Nemáš na výběr, miláčku," zavrněla nadšeně, když kapka krve rozčeřila hladinu kapaliny a okamžitě zrůžověla. „Budeš tatínek."
„S tím nepočítej," vykřikl a vyběhl ze dveří, cestou popadaje kabát a boty.
„Však ty se vrátíš, zlatíčko," zamumlala samolibě, hladíc si zcela ploché bříško.
ČTEŠ
Věř mi, prosím ✔ (Drarry Czech) - DOKONČENO
FanficPět let se vztah Harryho a Draca dal považovat za pohádku. Avšak jednoho dne si oba ukousnou otráveného jablka, neboť jim jejich vztah zřejmě někdo nepřeje. Záleží jen na nich, zda si dokáží vybojovat svůj šťastný konec. Za cover velmi děkuji @Alive...