Alarma începe să sune și văd că este ora 07.00 ceea ce înseamnă că trebuie să mă trezesc să mă duc la facultate.
A trecut așa de repede vacanța de vară și sincer nu mă deranjează pentru că mă cam plictisisem acasă sau să merg cu ai mei în diferite călătorii. Da,da eu sunt genul de fată care tocește mai mereu.
Mă ridic din pat, mă duc să îmi fac rutina de dimineață. După ce termin cu baia mă îmbrac cu o pereche de blugi negrii cu un tricou alb și un cardigan grii subțire.
Eu nu prea mă machiez așa că îmi dau doar cu puțin rimel, un ruj nud, mă pieptăn și îmi iau geanta, cheile de la mașină, îi dau mâncare și apă lui Maroo care încă doarme și este așa drăguță dar o las să doarmă în continuare. Mă încalț cu niște teniși albi, mă mai uit odată în oglindă, am emoții pentru că este prima mea zii la facultate.Tocmai ce voiam să ies pe ușă, îmi sună telefonul, îl scot din geantă și mă uit să văd cine mă sună. Văd că este Jess(Jessica).
Îi răspund dar nici nu apuc să îi zic bună pentru că atunci când vede că i-am răspuns începe show-ul:
-ALICEEEE! Îmi țipă ea, în ureche așa că trebuie să depărtez puțin telefonul și strâmb din nas când o aud că îmi dă trezirea de-a binelea.
-Ăăă, 'neața și ție Jess. Îi spun eu iar începe să chicotescă.
-Ce faci? Unde ești? Noi deja suntem în fața facultății și nu te văd. Îmi spune ea puțin îngrijorată.
-Tocmai ce voiam să plec de acasă, Jess. Unde arde? Îi răspund cam plictisită.
-Aici la facultate, trebuie să vii repede îmi zice ea repede.
-Hă? De ce, ce s-a întâmplat? Încep să îmi fac griji că poate am întârziat deja la festivitatea de deschidere îmi iau telefonul de la ureche pentru o secundă și mă uit la ceas dar văd că este 07.30.
Aud altă voce și îmi dau seama că este Mary și o aud că îmi spune:
-Offf, draga mea trebuie să vii repede să vezi ce bunăciuni sunt aici. Spune ea cu o voce jucăușă.
Pentru o secundă mă bufnește râsul, Mary uneori poate fii perversă dar ne-am obișnuit cu ea.
-Ok și de ce trebuie să vin eu așa repede? Doar ca să mă uit la niște băieți? Îi spun eu plictisită.
-Oo... Nu draga mea dacă vrei îți facem lipeala cu unul dintre ei. îmi spune Mary amuzată.
-Nu,mulțumesc! Îi spun puțin cam rece.
-Tu pierzi. Îmi spune Mary și mi-o dă pe Jess la telefon.
-Oricum ar trebuii să vii draga mea, trebuie să înceapă festivitatea de deschidere. Îmi spune Jess.
-Acum voi pleca de acasă. Le spun eu
-Ok draga mea, te așteptăm în parcare. Ai grijă, te iubesc!
-Bine, și eu te iubesc, ajung în 10 minute.
-Ok, te așteptăm.
Închid apelul și mă uit că este ora 07.40. Îmi pun geanta pe umăr, încui ușa și mă duc la mașină.
Pornesc motorul și radioul și pornesc spre facultate. Pe drum dau de vreo 3 semafoare și până la urmă ajung în parcare și tocmai când e sa intru în parcare intră un Range Rover negru matt și pun frână înainte să nu îl bușesc. Acesta se oprește și el și îmi face semn să mă intru eu prima în parcare. Îi mulțumesc dând din cap și o iau înainte.
Drăguț gestul său.
Parchez mașina și cobor. Mă uit în stânga și în dreapta după Jess și Mary. Văd că Range Rover ul parchează lângă mașina mea.Mă mai uit odată și le găsesc pe fete stând pe o băncuță. Le zâmbesc și le fac cu mâna, ele îmi zâmbesc la rândul lor.
-Hei! Le salut eu
-Hei! Îmi spun amândouă la unison.
-Deci mergem... Nu pot să îmi duc la bun sfârșit fraza că Mary sare dintr-o dată și se uită în parcare. Avea ochelarii de soare la ochi și și dă jos.
-Wooo... Spune ea
-Ce este Mary? O întreabă Jess și ne uităm amândouă unde se uită Mary
-Voi vedeți ce văd și eu? Ne întreabă ea și când mă uit, ea privea băiatul care a parcat Range Rover ul lângă mașina mea.
Este un băiat înalt cred că are înălțimea de 1.90, este musculos, avea ochelarii de soare la ochii, părul castaniu, avea bărbă, era îmbrăcat cu niște blugi negrii și un tricou tot negru amândouă erau slim și îi veneau ca turnate pe el. Vorbea cu un grup de fete și le zâmbea, Doamne ce zâmbet frumos și avea și gropițe. Ce e cu mine? Mă trezesc la realitate când el se uită la noi și îmi las capul în jos.
-Arată bine. Spune Jess.
-Fetelor haideți să mergem că trebuie să înceapă festivitatea de deschidere. Le spun eu plictisită. E doar un băiat. Haideți!
-Uhhh... Ce sexy este. Spune Mary cu un zâmbet mare pe față.
-Da,da dar tu ai un iubit ai uitat? O întreabă Jess amuzată.
Mary tocmai ce voia să o ia înainte când a auzit ce îi spusese Jess, se întoarce la noi cu privire șocată și spune.
-A da, Robert, pff nu am uitat. Spune ea ironică.
Eu și Jess zâmbim.
-Dar l-ați văzut și voi! E așa perfect pentru...
CITEȘTI
Marco
RomanceAlice Evans, o fată stricată, mai mereu tristă, singură, timidă, cu un trai modest și cu un trecut nu prea frumos, așteaptă acel bărbat bun pentru ea care o va scoate din suferință. *** Marco James, un băiat bun, mai mereu zâmbitor, impunător, mai...