Capitolul 2

799 37 0
                                    


La media Mary.

-E așa perfect pentru... Se oprește și se uită la mine. Pentru tine, Alice.

Rămân șocată și mi se fac ochii cât cepele.

-Pentru mine? Spun șocată.

-Da, are dreptate Mary, chiar ar fii bun pentru tine Alice, adică nu ai mai fost de mult timp împreună și nu ar...

-Nu! Spun eu hotărâtă, ele rămân nemișcate și se holbează la mine.

-Offf, bineee! Dar tot e sexy! Spune Mary, îmi dau ochii peste cap iar Jess începe să râdă.

-Hai să mergem la festivitatea de deschidere, fetelor! Le spun și îmi pun mâinile pe umerilor lor, îmi zâmbesc și mergem.

Mergem la intrarea în facultate iar într-o sală uriașă găsim mulți studenți acolo, pe o scenă este un domn înalt și cu parul cărunt îmbrăcat la costum cred că acela este decanul.

După un discurs de vreo 10 minute. Ne lasă să plecăm și ne ducem la secretariat să ne luăm orarele.

Mă uit peste orar și prima oră am psihologie.

-Fetelor ce oră aveți? Le întreb eu

-Psihologie. Spun la unison

-Yey și eu la fel! Le spun eu

Mergem în sală și ne așezăm în bănci.
Stăm câte doi în bancă. Mary și Jess se pun amândouă în aceeași banca iar eu rămân singură. Oricum așa eram mereu când nu erau ele. Dar îmi place,m-am obișnuit.

Până să intre profesorul, intră băiatul din parcare și mă scoate din gândurile mele, se uită în sală și când deodată se uită la mine. Mă uit la fete iar ele îmi zâmbesc satisfăcute.
Când mă uit în direcția băiatului el vine spre bine.

-Pot să stau lângă tine? Mă întreabă el

Prima dată am crezut că a întrebat pe altcineva dar el se uită la mine.

-Mm... da! Spun eu cam timidă.

Are o voce dură dar în același timp și blândă. Își dă ochelarii de soare de la ochi și îmi zâmbește. Ohh Doamne ce ochi are. Sunt așa frumoși sunt de un căprui deschis.
Acesta îmi zâmbește și îmi dau seama că mă holbez la el așa că îmi las capul în jos și încep să mă înroșesc.

-Hei! Eu sunt Marco! Spune el și îmi întinde mâna.

-Alice, încântată! Spun iar eu îi apuc mâna cu timiditate.

-Hmm... Alice, frumos nume. Spune el cu un zâmbet mare pe față. Nimeni nu mi-a mai spus asta. Mă înroșesc și las capul în jos.

-M-mersi! Și numele tău este frumos,Marco! Îi spun iar acesta se uită la mine puțin surprins.

Începe să îmi zâmbească m-ai voia să îmi zică ceva dar profesorul intră și cursul începe.
Încep să scriu ce ne spune profesorul, uneori mă mai uit la Marco care este și el foarte atent ce spune proful.

-Bun copii, peste două săptămâni o să vă dau o temă pentru un proiect și îl veți face cu colegul de bancă. Fără alte comentarii. Spune proful.

Rămân șocată și mă uit la Marco, el se uita la mine deja.

-Se pare că vom fii colegi de proiect. Spune acesta zâmbind.

-Mhm. Spun eu.

-Ai grijă cu proful este cam exigent, nu trebuie să lași garda jos. Îmi spune acesta puțin serios.

-Tu de unde știi? Îl întreb eu.

-Aa.. Păi sunt în anul 2 dar nu la psihologie, la management. Îmi spune acesta zâmbind.

-Pai și de ce ești aici dacă nu ești la psihologie? Îl întreb eu

-Pai trebuia să ne alegem un curs opțional iar anul ăsta mi-am ales psihologia. Îmi spune el

-Aa... Ok. Îi spun eu scurt.

Se sunase de mult iar el continuă să se uite la mine. Se uită cu ochii blânzi la mine. Își ridică mâna și îmi dă o șuviță de păr după ureche și rămân șocată nici nu pot să mă mișc când mă atinge.

-Ai ochii foarte frumoși, Alice,m-as uita toată ziua la ei. Spune el iar atunci îi apar gropițele.

Mă înroșesc și fac ochii mari.

-M-mersi, Marco! Spun eu.

Îmi zâmbește și își retrage mâna se mai uită la mine și suntem întrerupți de un băiat care-l salută pe Marco și se ridică dar se întoarce imediat cu fața la mine.

-Ne mai vedem,Alice mi-a părut bine să te cunosc! Îmi face cu mâna și pleacă.

Rămân cu mâna în aer și îmi las capul în jos.

-Wooo, ce a fost asta? Întreabă Mary șocată.

-Destinul. Spune Jess.

Le zâmbesc și îmi iau cărțile și mergem pe hol.

-Deci? Ce ți-a spus? Mă întreabă Mary

-Da chiar Alice, ce a spus? Mă întreabă și Jess.

Tocmai ce am ajuns la un dozator pentru sucuri iar Mary își ia o sticla de suc și în timp ce eu mă apuc sa vorbesc ea bea o gură mare de suc.

-Ăă mai nimic, am făcut cunoștință,mi-a spus ca o sa fim colegi de proiect și că am ochii frumoși.

Deodată Mary scuipă tot sucul și mai că se îneacă. Începe să tușească și își revine după ceva timp.

-POFTIM? Țipă ea atât de tare
încât se uită toți la noi.

-Wow, poate te place Alice. Spune Jess în timp ce o mai lovește pe spate pe Mary pentru că iar începe să tușească.

-Nu știu, nu cred. Poate are iubită. Mai bine nu mă bag. Spun eu cu puțină tristețe în glas

-Eii, haideeee fii mai pozitivă. Spune Jess, în timp ce îmi dă cu cotul în umăr.

-Mai bine stau în banca mea. Spun eu.

MarcoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum