8 Bölüm

25 7 0
                                    

Uyandığımda pencerenin önündeki beyaz perdeleri araladım.Güneş ışığı pencereme vuruyordu.Ve bu beni çok mutlu ediyordu.Hızlıca yatağımı toparladım.Dolabıma doğru yürüdüm.Kırmızı uzun kollu kazağımı ve ona yakışan siyah eteğimi giyip yavaşca odadan çıktım .Merdivenlerden aşağı indiğimde Min Seo bana sesleniyordu.Yanında hyuk vardı.

"Abla nereye gidiyorsun?

"İşe gidiyorum tatlım Ayrıca siz ikiniz burada ne yapıyorsunuz?

"Seni bekliyoruz

"Beni mi bekliyorsunuz? Neden?

 "Abla Bu gün  sizinle gelmek istiyorum.Hem bu gün cumartesi yani okul yok..
"Bilemiyorum Bay kim'den izin aldın mı?
"Aldim abim bana yardım etti
Bakışlarımı Min Seodan çekip Hyuk baktım.Başını onaylıyordu.
"Evet izin aldık hadi gidelim artık geç kalıcağız.
"Tamam
Diyerek başımı sallayıp üçümüz birlikte yürümeye başladık.Cafeye girdiğimizde Bay parka yakalanmıştım. Öfkeli yüzünü bana dikiyordu. Ve şöyle söyledi

"Mihi geç kaldın ?

"Evet efendim çok özür dilerim bir daha olmayacak

"  Tamam Özür dilemene gerek yok.

Bir anda öfkeli yüzünde gülümseme yer aldı.Bakışlarını benden çekip Min Seo bakıyordu.

"Merhaba Min Seo

" Merhaba Efendim

"Ablana yardımcı olmaya mı? geldin.

"Evet efendim

"Aferim sana tatlı kız

Diyip dışarı çıktı.Pencerenin kenarına bir ilan yapıştırdı.Ve içeri geri geldi.

"Efendim bir sorun mu var?

"Aslında bir sorunumuz var Yoo Min ve Jung Woo işten ayrılmak zorunda kaldılar.Kısacası eleman arıyoruz.

Dedi .Bakışlarımı hyuk çevirdim Anlayıp gülümsedi.

"Bay park aslında size yardımcı olabilirim Bize yardım edicek biri var

"Kim? MIhi söylesene ?

"Efendim abim Han Sang hyuk iş arıyordu.Eğer izin verirseniz burada çalışabilir ayrıca çok yakışıklı ve yetenekli bir çocuktur kendisi

Abime bakıp göz kırptım

"Aslında haklısın Mihi Burada çalışabilir Tabi abin de isterse

Abime baktım başını olumlu bir şekilde sallamaya başladı

"Tabi ki Bende burada çalışmak çok isterim

Diyip birbirlerinin ellerini sıktılar.O sırada Eunbi ve Huysuz abisi Taekwoon gelmişti .Neden bu çocuk her seferinde karşıma çıkıyordu ki .Bay park yanımda olduğu için Taekwoon selamlamak zorundaydım.Taekwoon selamladım.Eun bi baktım.Kolyem hala boynundaydı.Ondan boynundaki kolyeyi isteseydim.Yanlış anlar mıydı?Evet.. Yapamazdım.Sabretmek zorundaydım.Başka çarem yoktu.Eun bi bakıp gülümsedim.Eun bi bana bakıp gülümsedi.Ve Bay park dönüp şöyle sordu.

"Bay park kapıdaki ilanı gördüm.Eleman mı arıyoruz?

"Aslında evet Eun bi iki kişi arıyorduk.Ve birini bulduk.

"Mihi 'nin  abisi Han Sang Hyuk

" Tebrik ederim yeni işin hayırlı olsun

"Teşekkür ederim Eun bi

"Rica ederim

Diyip Eun bi 'ye göz kırpmıştı.Eun bi gülüyordu.Gerçekten birbirleriyle ilgileniyorlardı.Ve ikisi de mutluydu.Ikisine sessizce bakıp kollarına hafifce vurdum.Kendilerine gelmek zorundalardı.Yoksa ikisi de zor durumda kalacaktı.Ortalık sessizliğe bürünmüştü.Bir şeyler yapmak zorundaydım.Bay park dönüp sordum.

"Merak etmeyin efendim ilanı gören insanlar kesinlikle bizimle çalışmak isteyeceklerdir.

"Umarım dediğin gibi olur Mihi

O sırada istemsizce Taekwoon bakıyordum.Bir anda bana bana baktığını hissetmiştim.Bakışlarımı kacırmıştım. Taekwoon dışarı çıkmıştı.İlanı çıkardı. Ve içeri girdiğinde Bay parkın yanına gidip ilanı ona verdi.

"Bay jung Efendim ne yapıyorsunuz?

"Bu ilana artık gerek olacağını sanmıyorum.

"Bay Jung efendim söylediklerinizi anlayamıyorum.

"Bana artık bay jung diye seslenmenize gerek yok.Bay park eğer izin verirseniz bende burada çalışmak istiyorum.

"Tabi ki nasıl isterseniz Tabi ki bizimle çalışabilirsiniz.

"Hayır olamaz .Buna dayanamam Taekwoon aynı yerde mi? çalışıcaktım.Ve bay park Taekwoon teklifi kabul edip  işe mi? almıştı. Şimdi ne yapacaktım?

TUTULMAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin