"Doei mamii" schreeuw ik nog en sluit de eur achter me dicht. Ik ga naar de stad samen met Mina. Het is vandaag vrijdag, dus koopavond Rotterdam. Ik ga naar Mina tow met de bus, want ze woont aan de andere kant van de stad.
Mina en ik lopen een paar winkels in en uit. Ik koop niet veel kleding, ik heb maar 50 euro mee. Ik koop een grote, zachte, roze, oversized hoodie en een grijze broek met kleine scheurtjes. Mina koopt een Gucci schoudertasje en een paar leuke laarsjes.
"Mina, wajow, ik sterf van de honger" zeg ik. "Ja wajow, ik ook man, maar ik heb geen zin in de Turk" er zijn hier bijna alleen maar Turkse zaakjes. Ik zie een snackbar, maar die is overvol met Marokkaanse jongens. Nou en, boeien schijt! "Mina, kom daar naar binnen." Zeg ik. "Wajow, Maissa? Ben je gek ofzo? Het is daar echt vol. Maar dan ook echt te vol!" Zegt ze. "Nou en, boeien, ik heb honger" zeg ik.
Mina twijfelt even maar gaat dan toch mee naar binnen. We lopen naar binnen en we voelen ons zo erg bekeken, niet normaal. Ik begin het heet te krijgen, het is hier zo krap en zo vol. Gadver iedereen komt tegen elkaar aan, zo vies.
We bestellen wat we willen eten. Deze jongens zijn opzich wel normaal, ze fluisteren, praten en fluiten niet naar ons of over ons. Beter. We krijgen onze eten en lopen ermee naar buiten. We eten het lopend op. Ik merk dat we worden gevolgd. Ik kijk achterom en zie 2 jonge s uit de snackbar. "Mina, wajow, fucking irritant, ze volgen ons" zeg ik. "Wie?" Zegt ze. "Die zwervers van de snackbar." Zeg ik. Mina neemt een diepe zucht "negeer ze, wollah ik heb geen zin in deze gedoe" zegt ze. Ik haal mijn schouders op en ga door met eten.
"Kom ergens zitten, is irritant om lopend te eten." Zeg ik. Mina knikt en we lopen naar een bankje en gaan zitten. De jongens lopen ons voorbij en kijken nog een paar keer achterom. We negeren het en gaan door met eten. Later komen de jongens weer terug en daarna nog eens. Als de jongens nog eens komen langslopen, word ik echt gek.
De jongens komen nog eens langs, klaar wollah nu ben ik het echt zat. Wat is hun probleem man. 5 keer langslopen?! Ik schreeuw naar de jongens "KIJK VOOR JE A IZAN! JULLIE HEBT ONS AL GEZIEN! JULLIE HEBT ONS AL 10 KEER GEZIEN! MOET IK ME BROEK UITDOEN ZODAT JE EEN FOTO KUNT MAKEN?!"
Mina is aan het doodgaan van het lachen. De jongens lopen zonder wat te zeggen door. Ze zijn bang geworden ofzo. Hahahahahaa.
JE LEEST
Overal schijt aan
RandomMaissa is een brutaal, maar leuk meisje. Ze heeft schijt aan alles en iedereen en de gevolgen ervan kan haar niets schelen. Maissa is 17 jaar oud. Ze heeft zwart haar en een prachtig lichaam. Verder heeft ze donkerbruine ogen en schattige perzikwang...