16

968 62 3
                                    

Wie de kanker is dat? Ik laat het aan de anderen zien. Ik krijg weer een smsje, Als ik het geld niet deze week krijg, zal ik haar gebruiken totdat ze doodvalt.

"Het is vast Mina zelf, die wilt gewoon die 10.000 euro voor zichzelf houden." Zegt Khalid. "Negeer het" zegt Dounia. Ik knik en zal het negeren.

Ondertussen bij Ghizlane en Mina
"En hoe vond je het?" Vraagt de jongen. "Kleine lul" zegt Mina. De jongen geeft Mina een klap dat ze op de grond valt. Mina krijgt tranen. De jongen trekt zijn kleding aan en loopt de kamer uit. Ghizlane loopt de kamer binnen. "Hoe vond je het?" Vraagt ze. "Ik wil een uitdaging" zegt Mina. Ghizlane knikt en ze komt een paar minuten later terug met een andere jongen.

Mina en de jongen doen het. De jongen trekt zijn kleding aan en loopt de kamer uit. Ghizlane loopt de kamer weer in. "Was deze beter?" Vraagt ze. Mina knikt en probeert op te staan. Ze is te duizelig en valt neer. Ghizlane zucht diep. Ze roept 2 jongens en die brengen haar naar de huis van Ghizlane.

02.00 uur
Ghizlane komt thuis aan en ziet Mina op de bank liggen. "Dankje dat je me hierheen hebt gebracht" zegt Mina. "Geen dank, daar zijn vriendinnen voor" zegt Ghizlane met een glimlach.

Volgende dag, perspectief Mina
Ik sta op en loop naar de badkamer. Ik neem een snelle douche. Ik droog me af. Ik loop de badkamer weer uit en zie dat Ghizlane ook wakker is. "Goedemorgen schat" zeg ik. "Hey" antwoord ze. "Kan ik misschien kleding van je lenen voor school?" Vraag ik aan haar. "Ja, is goed, föhn je haren, dan leg ik je kleding klaar." Zegt Ghizlane. "Oke dankje schat" zeg ik. Ik föhn mijn haren.

Nadat ik klaar ben met föhnen kijk ik op het bed. Ik kleed me om. Het is een vet strak jurkje, strakker dan gisteren en korter dan gisteren op school. "Hoezo moet ik dit aan? We gaan toch niet naar de lounge?' Vraag ik. "Nee, maar er komt een fucking knappe nieuwe Marokkaanse jongen bij ons in de klas en je kan indruk op hem maken" zegt Ghizlane. "Hoe weet jij dat nou?" Vraag ik. "Van de lounge, hij heeft het me verteld en ik heb over jou verteld." Zegt Ghizlane. "Omg, ik moet er leuk uitzien" zeg ik. Ik doe nog wat make-up op en steil mijn haren. Ik doe Louboutin hakken aan en pak een tas. Ghizlane kleed zich ook om. Ze heeft een strak jurkje tot net over haar knieen aan met een blazer en een panty.

We gaan met de taxi naar school. Ghizlane kent die jongen persoonlijk vandaar. Hij gunt een gratis ritje naar school.

Overal schijt aanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu