3

1.2K 64 4
                                    

"Oke donder op" zeg iktegen de jongen. "Dankje, wollah dat ik hier voor even mocht zitten" zegt hij. "Ja ja is niks, maar ga weg" zeg ik ongeduldig. Hij stapt uit en loopt weh. "Kifesh je doet zo eh kanker! Hij is kankerlekker wejow" schreeuwt ze. "Ewa, dan moest je dat tegen hem zeggen" zeg ik. "Nee, ben je gek" zegt ze. "Oke" zeg ik en loop de auto uit. Ik ren zo snel als ik kan naar de jongen, want ik wet dat Meryem mij dan gaat inhalen met de auto.

Hijgend kom ik aan bij de jongen. Hij kijkt me aan en lacht me uit "wesh heb je marathon gelopen oulleh" zegt hij. Ik sla hem op zijn arm. Wow zijn arm is zo gespierd. Eigenlijk vind ik hem wel knap, zeg maar heel knap, maar ik wist meteen al dat Meryem hem ook knap vind, dus ik gun het haar, ik kan zelf zo een boy fixen, maar daar heb ik nu geen zin in.

"Wacht" zeg ik nog steeds hijgend. "Doe rustig" zegt hij lachend, vervolgens zegt hij "wat is er?" "Mijn nicht... oeff ik ben doodmoe... mijn nicht vind je knap, die van net, in de auto, geef je nummer, ik ga haar blij maken" zeg ik. "Sorry man, ik vind haar niet mooi, ik wil liever jou" zegt hij en legt zijn hand op mijn wang. Ik sla zijn hand weg. "Ewa kowed dan als je zo doet" zeg ik. Ik draai me om en wil weglopen, maar hijtrekt me hard terug aan mijn pols, dat ik tegen zijn borst aan kom. Ik ben best wel klein naast hem. "WAT MOET JE A KANKER FLIKKER!" schreehw ik. "Jou" zegt hij en begint me te zoenen. Ik duw hem meteen van me af en geef hem meteen daarna een klap. "A KANKERJUNK FLIKKER IS EEN EINDJE OP!" schreeuw ik en trap hem in zijn ballen. Ik ren zo snel als ik kan naar Meryem.

Ik spring snel in de auto en roep "Meryem snel! Snel! Ik heb die fucking pedo geslagen! Sneellll!" Schreeuw ik en Meryem scheurt weg. Tijdens het rijden schreeuwr Meryem "a fucking mogool! Waarom sla je hem! Sukkel!" "Broer! Heb je gezien wat hij wilde doen?!" Schreeuw ik terug

Overal schijt aanWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu