Ik word wakker. Tfoe school. Ik sta op en kleed me om. Ik ben nu al een halfuur te laat, maar kan me niks schelen. Wat heb ik aan school? Ik ga er alleen maar heen om tijd te doden. Ik trek een roze sweater aan met panterprint en daaronder doe ik mijn flared pants aan. Ik stijl mijn haren en laat het los hangen. Ik doe mijn oorbellen in en trek mijn schoenen aan. Ik ontbijt en pak dan mijn tas in. Ik ga naar school voor 4 uurtjes. Ik ga lopend naar school, ik hou van lopen.
Aangekomen op school zie ik opeens nieuwe mensen ofzo? Ik zie Mina en loop naar haar toe. Zij is dus ook te laat.. hahahahaha echt iets voor ons. Ik zie meteen al aan haar gezicht dat ze het ook niet snapt. We lopen samen naar de conciërge toe. "Kifesh Timo wat is dit?" Vraag ik aan Timo (beste conciërge ooit!). "Oh de school aan de andere kant van de stad was in de fik gestoken bij scheikunde door een paar Marokkaanse jongens, dus komen ze voor een paar jaar bij ons op school, tot hen school is herbouwd" zegt Timo. Mina en ik kijken elkaar grijnzend aan. We weten beide wat dit betekent. We gaan aan tafel zitten en skippen de lesuur. We gaan dus letterijk naar school voor 3 uurtjes. Er komen 2 meiden en 4 jongens aan onze tafel zitten. "Uh oke" zeg ik lachend.
"Hey, ik ben Ghizlane, dit zijn Dounia, Khalid en Taoufik." Zegt het meisje. "Hey" antwoorden Mina en ik. "Wie heeft jullie school in de fik gezet?" Vraag ik. "Deze 2 mogolen zijn en nog 5 andere Marokkanen." Zegt Ghizlane en wijst naar Khalid en Taoufik ten daarna naar een paar jongens in de verte. Ze zien dat Ghizlane wijst naar hen en lopen onze richting op. Ik slaak een diepe zucht, ik heb geen zin in jongens.
"Ewa strijders" zegt Dounia en geeft de jongens een boks. Ik hoor de jongens fluisteren "wie is die chick?" "Wejow, zie die lichaam ah sah" "niet menselijk dit" "Masha'Allah" "deze zwervers proberen haar te fixen wat niet lukt" elke jongen fluistert wat anders. Ik slaak een diepe zucht. "Deze chick is Maissa, wat is er met mijn lichaam? Ik ben geen alien hoor. Dankje en als een van jullie het probeert lukt het ook niet." Antwoord ik op hen opmerkingen. Ze kijken me aan van wtf. "Ik heb oren he" zeg ik met een knipoog.
Heeeyyy lezerssss, dus vandaag een deeltje! Ik heb het vandaag geplaatst omdat ik het vrijdag vreselijk druk heb en kan me dus niet bezighouden met WattPad, maar ik wilde jullie ook niet teleurstellen. Vrijdag eindelijk laatste schooldag! Dus dat betekent vanaf zondag schrijf ik extra zoveel delen en probeer er zoveel mogelijk te plaatsen!
JE LEEST
Overal schijt aan
De TodoMaissa is een brutaal, maar leuk meisje. Ze heeft schijt aan alles en iedereen en de gevolgen ervan kan haar niets schelen. Maissa is 17 jaar oud. Ze heeft zwart haar en een prachtig lichaam. Verder heeft ze donkerbruine ogen en schattige perzikwang...