Part 1

1.6K 36 1
                                    

"Abby slobodna sam" vikala je Zoe. Trcala sam s loptom i isla prema golu. Dodala sam je Zoelli i bum pogodak. Svi smo se zatrcali prema Zoelli i skakali na nju. "Ajme uspjela si" rekla sam joj i popravila kosu "jesam li?" nadodala mi je i nasmijasila se te me snazno zagrlila. Nogomet treniram odkako znam za sebe. Mojim se roditeljima to i ne sviđa al sta cu im. -.- 

"Dobro cure kratka pauza" rekao je trener a mi smo otisle do klupice , odma sam sjela na pod i uzela vodu. "zasto ste nas zvali mislim nije da je kraj treninga, inace nas nikad ne zovete na kratke pauze." rekla je Stella a mi smo klimunile glavom. "decki za manje od mjesec dana imaju vaznu utakmicu pa cete vi jos igrati 10 minuta i onda dolaze decki da napravimo dodatne treninge" rekao je "ali to nije fer, oduzimate od naseg treninga"rekla sma mu "pa vi mozete ako hocete naravno igrati s njima ali samo to vrijeme dok vas trening nebude uistinu zavrsio" rekao je trener i ustao se "kuda idete" pitale smo ga "u kancelariju, doci cu kad budu decki dosli" rekao je.

Ustale smo se , Anna je uzela loptu i dodala je Ariani. "Oke zaigrajmooo" zaderala sam se i potrcala prema sredini terena a cure su me pratile. Igrale smo Ariana, Zoella, Maya i ja protiv Anne, Stelle, Lucy-e i Tine. Al igrale mi jedne protiv drugih nema svađe , msm nikad je nije ni bilo, uvijek nakon treninga odemo na pizzu... Maya je stala na nas gol a Stella na protivnicki. lopta je bila za nas.Uzela sam je i zapocela "utakmicu" nisamo nastavljale , igrale smo da je 0:0 . Vodila sam loptu prema protivnickom golu i dodala je Ariani , nakon par trenutaka Ariana ju je dodala meni , opet sam je neko vrijeme vodila i dodala je Zoelli , Zoe je nastavial vodit loptu dok je nije brzo dodala meni al na protivnicku srecu Tina je brzo dotrcala i prija negoli je stigla lopta do mene uzela je i trcala prema nasem golu dok smo je mi pratili, dodala je loptu Anni a Anna-Lucy. I Lucy je brzo puknula prema mrezi ali Maya je obranila. Potrcale smo prema njoj i zagrlile je te cestitale. I tako smo igrale i zabavljale se ko nikad. Rezultat je na kraju bio 2:4 naravno mi smo pobijedile. ali nikad ne igramo u ovakvim ekipama uvijek se biramo, tako je naj pravednije.

Cestitale smo jedna ekipa drugoj i sjele na klupu te razgovarale o deckima. "Aime kako je Alen zgodan" rekla je Tina a ja sam prasnula u smijeh i pocela se valjat po podu kolko mi je ta recenica nelogicna i smijesna. "a daj Abby sta mi se rugas" rekla je i napravila puppy face "a sory mila" rekla sam joj te otisla do nje i zagrlila je "nea veze" rekla mi je te uzvratila zagrljaj. Vratila sam se na svoje mjesto i dobacivala loptu iz ruke u ruku. "pa Alen je zgodan isto ko i cijela nogometna ekipa" rekla je Ariana a mi smo se slozile s njom.Inace Alen je najbolji prijatelj mog brata i ja i on smo si ono prenay . "pa i Ian je mjac" rekla je Zoella "DAAA " cure su se slozile . Abby daj reci nesto" rekla je Anna "daa, ko je tebi hot?" nadodala je Maya "a mislim stvarno ko da neznate da sam s Eric-om vec 2. godine" rekla sam im i nasmijesila se "ma znamo sreco al smo samo htjeli to cuti od tebe" rekla je Zoella. 

Ustala sam se i krenula napucavati loptu. "AAAAA" vristala sam dok su me cure poljevale onim pistoljem na vodu, ma jesu li se one to nesto dogovarale razmisljala sam . Uzela sam cijev i upalila vodu te usmijerila prema njima dok mi se Tina priblizavala a ja sam bez milosti nastavila spicat sve oko sebe. Zatim smo se međusobno pocele spricat "HAHAHHAHAHAHAHHAHAH" smijale smo se ko lude. Bjezale smo s jedne strane na drugu skakale po podu i trcale cijelim terenom. dok se nisamo umorile i bacije se na pod. "i evo deckiju" rekla je Maya te pokazala kaziprstom prema njima. Ustale smo se i otisle na klupicu. Cim sam vidjela Eric-a otrcala sam do njega te skocila na njegova prsa a on me uhvatio oko struka , poljubio te lagano spustio na travu "falio si mi budalo" rekla sam mu i pogledala ga u oci "i ti meni ljubavi" reko mi je te ponovno poljubio. odmaknuo se a ja sam ga povukla prema sebi i rekla "Jos samo malo" te ga ponovo poljubila. Ljubili smo se dugih 1-2 minute. Jednostavno si nemozemo pomoci. Eric mi je pomaknuo rukom kosu koja mi je bila na licu, te pobrisao blato s mojih obraza. "a sta ste vi ludace izvodile prije negoli smo dosli" pitao me "a spricale se hahah" rekla sam mu i prosla mu rukom po kosi te ga ponovo poljubila a on me zagrlio i sapnuo mi da me voli a ja sam se nasmijesila te otisla do frendica na klupicu. "uuuu" culo se u pozadini . Okrenula sam se i vidjela decke kako to govore Eric-u a on se samo smijao . Na to sam se i ja nasmijala te uzela vodu i polila je po licu da maknem svo blato s lica. 

Nedugo zatim dosao je i trener. okupio je decke i nesto im govorio dok su me cure ispitivale sve u vezi Eric-om. decki su se razisli i poceli  razgibavat, oci su mi cijelo vrijeme pratile Eric-a. Trener je dosao do nas i pitao nas zelimo li s njima odradit trening mislim da igramo utakmicu decki protiv cura, slozile smo se da ocemo te smo popravile repove i krenule prema terenu. Hodale smo elitnim hodom prema deckima a decki su nam fuckali. Nasmijale smo se a Zoella je rekla "a ko jebe elite , ajmo cure da ih naucimo kako se igra nogac" nasmijale smo se i zatrcale prema lopti koja je bila na sredini terena. Stella ju je uzela te napucala na drgi kraj terena di je bila Lucy. "ovako nas gol je ovdje , a vas ovdje" rekla je Maya pokazivajuci kaziprstom na golove. oni su klimnuli glavom i otisli na svoju stranu. a mi cure smo otisle na svoju stranu te se dogovorile di ce ko biti. posto sam ja kapetan ja sam odlucivala "ovako Maya na gol..." govorila sam im di ko stoji a one su mi klimale glavom.

"spremne?" zadero se Marko "vise nego ikad" odgovorila sam mu u nase ime a on je namignuo. "cure mozemo mi to" rekla sam im a one su klimnule. "1, 2, 3 ,vatrene" zaderale smo se u isto vrijeme i kasnije se razisle. Lopta je bila za nas i pokrenule smo utakmicu. Zoella je vodila loptu i dodala je Lucy, Lucy ju je odma dodala Anni a Anna ju je vratila Lucy, Lucy je vodila loptu te je dodala Ariani a Ariana meni, vodila sam loptu neko vrijeme dok nisam sve zakomplicirala , nisam imala mijesta da je dodam nekome, al brzo mi je dosla Tina ahh moj spas , dodala sam joj loptu a ona ju je vodila i dodala opet meni nakon sto sam izasla iz guzve a i bila sam joj jednina slobodna. I ja sam je dodala Anni a Anna ju je s glavom puknula prema golu "TOOOOOOOOO" derala se Ariana a Anna je skocila svom snagom i kasnije se dernula u travu skakale smo po njoj ko lude, grlile je, ljubile... "ajmeee ovo je savrsenoo 1:0 za nass" rekla sam i pocela vristit, dok su nas decki gledali ko do smo neke ludace , msm sori ono sto igramo bolje od vas. Maknule smo se s Anne a Anna se ustala i pocela se vrtit te ponovo pala na travu a mi smo umirale od smijeha "nije smijesno, ajme skakale ste po meni ko da sam zadnje smece" rekla nam je te se uspravila i lovila ravnotezu, mi smo se samo nasmijesile i povukle je na sredinu terena. "oke nastavimoo" rekla je Stella . Okrenule smo se prema Mayi a Maya je skakala po golu ko kreten "HAHHAHAHAH" smijale smo joj se. "ovo je bilo namjerno, ajme naravno da cemo vam popustiti" rekao je Eric "Duso nebudi tolko siguran, ja mislim da mi bolje igramo od vas u svakom pogledu" rekla sam mu i napravila puppy face .. opet se culo ono "uuuu"

Opet smo vodile loptu al je Ian potrcao svom snagom i uzeo loptu Stelli. Protivnicka ekipa je nedugo zatim dala gol pa je bilo 1:1 zatim sam dosla do deckiju i rekla " evo sad smo mi vama popustile, bilo nam vas je zao da se sramotite kako gubite od cura, sramotno decki" rekla sam im te se nasmijesila , Eric je dosao do mene i rekao "nebudi sigurna duso" te me poljubio i zavrtio a ja sam mu se nasmijesila i uzvratila poljubac. "Ali da znas i dalje mislim da lose igrate" rekla sam im te se okrenula i krenula prema curama a Eric je zatrcao prema meni , ja sam mu pocela bijezati al on me i dalje lovio. Zatim mi je skocio na leđa i nije se htio skinut s mene "a daj tezak si" derala sam se na njega i zatim pala na koljena a on je odma do mene pao "eto ti na" rekla sam mu te se ustala i potrcala prema curama al me on uhvatio za nogu i drzao se za mene ko mala beba  "znas , ponasas se ko beba" "znam, znam al jebiga kad bi htio ovako ljepu mamu" rekao je a ja sam se osmijehnula te hodala ko da vucem za sobom vrecu krompira. Vukla sam Eric-a skroz do klupice a cure su nam se smijale. decki su dolazi do nas fuckali. "POLJUBAC, POLJUBAC" derali su se i decki i cure. " a nebudite dijeca" rekla sam im ali oni su i dalje bili uporni. "vi ste ludii, Eric dj im reci nesto" rekla sam mu . Prisao mi je i poljubio me. A oni su fucklali "hej pa to su oni, nikad nece odustat od onog sto zele" rekao je a ja sam slegnula ramenima. 

BelieveWhere stories live. Discover now