Part 4

601 27 0
                                    

Neko je pozvonio. Potrcala sam prema vratima nadajuci se da je Zoella , ali kad sam pogledala kroz spijunku nije bila ona , nego... "Eric" rekla sam na glas. Prije negoli sam otvorila vrata pogledala sam oko sebe i nikog nije bilo vjerovatno mama i tata spavaju a Edward je na tabletu. Otvorila sam vrata. "Heii malena" rekao mi je te me zagrlio i poljubio u nos. "Nemoj ti meni 'malena' "  rekla sam mu te ga odgurnula od sebe. "Trebamo razgovarat" rekao je te usao unutra "o da trebamo itekako" Zatvorila sam vrata i uputila se prema sobi a Eric me pratio, evo me posjecalo na ono kad bi on dosao pa bismo otisli u sobu gledati film i znate kako to obicno zavrsi loool. 

Usla sam u sobu i on je te sam zatvorila vrata. Sjela sam krevet a on je na stolicu. "okej sta je tebi?" pitao me "Molimm?" upitala sam ga u cudu "sta je meni, mislis sta je tebi?" dodala sam "a sta je meni?" pitao me a ja sam se nasmijala on je i dalje ozbiljan "cek ti si ovo rekao ozbiljno ti stvarno neznas?" pitala sam ga stvarno znatizeljno. "Neee, neznamm Abby dosao sam ovdje da te iznenadimm ali ti si sva uspuhana i vidim ove kofere zasto su ovdjee jebotee , zastoo kolko mi toga nisi reklaa" zaderao se na mene i poceo se dlanovima udarati po glavi te si cupati kosu. Uzdrzavao se ko i uvijek da ne kaze previse prostih rijeci i da me totalno ne uvrijedi prostotama. Oci su mi bile pune suza. Nakon nekog vremena tisine poceo se ispricavati. I tako sam jdino znala da mu je zbilja i stalo ali isto tako i da nije. " Ne, ne Eric , neznam sta sam ja s tobom radila sve ove godine" rekla sam mu te se ustala i otisla po maramicu. "Ne mislis to jelda?" rekao je i na pola rijecu mi je doslo da se isto pocne plakat ali nije , suzdrzavo se isto kako bi se i svaki decko. "htjela bi da je tako, ali neznam vise sto da mislim, onako nisi mi se javljao svih ovih mjeseca mozda jedino u prvom mjesecu si me zvao neprestano ali kasnije nista, cak sam i ja tebe par puta zvala al ti je bio ugasen mobitel i tako sam odustala , e da ti kazem najiskrenije skoro da sam i zaboravila za tebe, ne kazem ti to kako bih te uvrijedile vec da ti kazem sve iskreno, jer smo se dogovorili da si govorimo samo istinu, nema nikakvih tajni,i sada posto me nisi zvao neznam ni dali si me varao niti dali me nisi, ali ako kazes da nisi kako cu znati da je to istina?" rekla sam mu a on me cijelo vrijeme gledao u oci "gle ako me dovoljno volis onda ces znati da govorim istinu" rekao je ,napocetku je govorio povisenim glasom a kasnije se umirio i govorio lagano i tiho.

Priblizavao mi se te me poljubio i rekao da me voli i opet se ispricavao, uzvracala sam mu poljubce. "sory ali moram ici, vidimo se za oko mjesec dana okic?" rekla sam mu i nasmijala mu se te namignula "Molimm?" rekao je a ja sam se pocela smijat te mu ocima pokazivala na kofere "a di ides? i zasto?" "U Spanjolsku da predstavljam s ekipom Hrvatski nogometni klub, al nejdemo na natjecanje samo treninzi s drugim drzavama" rekla sam mu i otisla do kupatila te pocela popravljat frizuru. On me pratio. "a dajjj" rekao je i napravio puppy face "a oprosti ali moram" rekla sam mu te uzela cetku "dobro ali ima da mi se javljas, zapravo moramo svaki dan na skype, okej?" "da naravno" odgovorila sam mu te se naspavila cesljat , treba mi spangica . "e Eric daj mi molim te dodaj novcanik iz crne torbice tamo ti je na rucki od ormara" rekla sam mu te mu poslala letecu pusu "okej" izasao je iz kupatila i otiso do ormara te izvadio novcanik dok sam ga ja promatrala i smijala mu se jer se mucio s otvaranjem torbice, ako vam nisam rekla al mislim da nisam ugl kupatilo i moja soba su spojeni znaci ja wc imam u svojoj sobi tako nekako. Dao mi je novcanik a ja sam ga otvorila te izvadila dvije crne one malene spangice, znate na sto mislim jel?. Eric je zapazio nasu sliku u novcaniku. Da ja sam bila na njegovim leđima i bili smo se poljubili a iza nas je bio nogometni gol, a Stella nas je bila slikala. Oboje smo bili u dresu.

Nasmijao se te me zagrlio od straga oko struka i gledao u moje oci i ja sam ga gledala, zatim je spustao pogled i nasle su se na mojim... "no, no" rekla sam mu a on me u cudu pogledao "joj znam sta radis" nadodala sam te se nasmijesila "upss" rekao je te dignuo pogled natrag na moje oci.Uspravio se te me jednom rukom drzao oko vrata a drugom oko struka te me poljubio u vrat, zatim u bradu i onda u usta. ajme kako je bio sladak dok sam ga promatrala u ogledalu. Okrenula sam se prema njemu te mu uzvratila poljubac. Dignuo me te posjeo na umivoanik , nastavili smo se ljubit a ja sam bila klizila "AAAA" brzo sam sisla a voda je spricala, vrisnula sam a on se smijao "daj gasi voduu" rekla sam mu i on je pokusao ugasit al nije islo. vec par tjedna imamo problema s pipom uvijek ide prema gore voda a ne prema dole Uzeo je wc papir te ga onotavao oko pipe "a daj uzmi rucnik" Papir se cijeli smocio i puko je. Uzeo je rucnik i stavljao ga po pipi i zatim se slucajno skliznu i pao na pod "HAHAHAHAH ajme jesii dobro?" pitala sam ga iako sam trebala biti ozbiljna al nisam mogla "nee, nisam dobro, zovi hitnu i usput vatrogasce e da i vodoinstalere obavezno" rekao je a ja sam se nastavljala smijat , naravno nisam ih pozvala nego sam otisla vani na dvoriste i do garaze te uzela alat, brzo sam se vratila al pipa je bila izgasena "sta je to sad?" rekla sam "hei ja sam musko ja mogu sve pa zar si tolko sumnjala u mene?" "nisi valjda zvao mog tatu" "a trebao sam oprosti" " da jer ti si musko" rekla sam i pocela se smijati jer je bio cijeli mokar "jojj mala ubit cu tee" rekao je te se zatrcao prema meni i posjeo me na stol , mislim da ono s umivaonikom ne pali, onda bi kao svi trebali imati kvalitetne pipe.

Cim me posjeo na stol , priblizavao mi se te me poceo ljubiti , rukama me drzao oko struka a ja njega oko vrata. Pogledala sam na sat i bilo je 24:58 odmaknula sam se "sta je?" "moram ici? odgovorila sam mu. Nedugo zatim sam cula zvono "napokon" rekla sam te primila Eric-a za ruku i povukla ga . Zajedno smo skakali niz stepenice dok se on nije skoro poskliznuo i pao al sam ga drzala pa ipak nije. jojj kako je sasav. Pogledala sam kroz spijunku i bila je Zoe , otvorila sam vrata i skocila joj u zagrljaj. ona me jos jace zagrlila te smo pocele skakat . Eric je zakasljao i poceo nam mahat "Ericcc!!" rekla je Zoe te zatrcala prema njemu i zagrlila ga najjace sto je mogla "ajmee kako to da si ti tuu?" "amm, ovaj joj tako hahahah skoro da sam ostao single." rekao je a Zoella je odma pogledala prema meni a ja sam slegnula ramenima . "Ima sve da mi kazesu avionu" "znam, znam" odgovorila sam te je ponovo zagrlila. Usla je u kucu i uputila se prema mojoj sobi. "olala sta se ovdje desilo, nekome puko vodenjak ?" rekla je Zoe a mi smo se nasmijesili i pravili se ko da se nista nije desilo "i to ces mi isto ispricat al sve u detalje" rekla je a ja sam joj klimnula glavom. Legla je na krevet i ja do nje a Eric nas je s stolca promatrao . Uspravila se i pogledala na sat , zatim sam i ja bacila pogled na sat bilo je 1:12 Ustala sam se te uredila jer sam se nakon uređivanja jos vise uneuredila. 

1 sat kasnije :D

Eric je bio vec otisao. Ponjela sam kofere i otisla u roditeljsku sobu. probudila sam ih te ih pozdravila i oboje ih zagrlila. Odma nakon njih usla sam u Edwardovu sobu ali je bila zakljucana , kucala sam i otvorio mi je vrata , zagrlio me te mi dao pusu u obraz ja sam se nasmijesio i jos jednom na zagrlila te opet podigla kofere i odvela ih u dnevni boravak. Na  ramenima mi je bio rozi adidas ruksak i crna malena torbica. A u desnoj ruci sam jos drzala jedan ruksak u njemu je bilo svega i svacek . Zoe mi je pomogla odnjet kofere u auto. Vozila nas je njena mama. Otvorila sam gepek i unutra su bila tri plava kofera te dva ruksaka i preko 10 torbica za izlaske . Na sve to sam stavila Svojne kofere i ruksake a torbicu sam bila nosila sa sobom. Usla sam u auto a Zoe je sjedila na prednjem. "Znas Zoe posuđivat ces ti meni one torbice" rekla sam joj te se nasmijesila "pa da , zato sam ih i ponjela" rekla ej te se okrenula i namignula mi. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heii, ovo je moj 4 nastavak, mislim da ce vam se svidjeti prica. Komentirajte, votajte, citajte i javite mi se nekad da ubijam dosadu. Ovaj nastavak posvecujem TeaBuu_xoxo... Lool

By<3

BelieveWhere stories live. Discover now