Part 10

473 25 3
                                    

Nakon sto je Pique otvorio vrata prvo sto sam ugledalo sam onu curu da onu kojoj neznam ime . Da ona , ajme nisam znao da ce bit ovdje. al drago mi je. Gledao sam je par sekundi al ona nije mene prepoznala ma zapravo nije ni znala da sam ovdje. Krenuo sam naprijed da idem do nje al cim su me vidjele neke cure nisam mogao, vec sam poceo bjezat unatrag a one zamnom . Znao sam , znao sam si cim neke druge cure (koje su od negdje drugdje i san im je bit samnom) dolaze, odma sam napadnut. Pa jos gore nego da me policija lovi. Al nije mi bilo zao jer sam zadobio njezinu paznju cak mi se i smijala. Da... ovaj... ja i dalje trcim ...jeej , nevjerovatno! "aaa" uuu vise me zaboljeo neciji lakat u mojoj kicmi nego sto sam se poskliznuo i pao s nosom na pod. "ZZZZZZZ" samo sam to mogao cuti . Zasto?? pa eto da vam kazem . Da u pitanju je neka cura, cura? da naravno nego ko drugi nego ta bica koja se nikad nisu trebala pojavit na zemlji. Zaderala mi se na uho ovako nekako "Neymareee jebatt cu tee" daa , bolesno, bolesno ljudi. "Ruka?" podignuo sam glavu s kiselastom facom i ugledao nju, da onu curku ,jooj sad sam paprika, zacrvnio sam se ko ljuta paprika.. "moze usluga" reko sam "ahamm" rekla je te me cudno pogledala "daj nokautiraj ovu gore kokosku" "hahah oke, oke" odgovorila je s smjeskom. "Tina daj se digni plss" rekla je a ja sam je samo promatrao. uh koje olaksanje ko da se sijeli copor vukova maknuo s mene. "tebi to nokaut?" "da, neymar je." rekla je te mi dala ruku. Povukla me gore a ja sam sam se rastegnuo "AAAAA" zaderala se "pa sta se ti deres ako meni puca kicma?" "uuu mene boli i samo slusanje toga uhh"

Nekoliko dana kasnije**

Abby P.O.V.

" Ova haljina amm, ili ova?" "ova crna" spustila sam pogled na obje haljine te zelenu bacila na krevet a crnu sam zagrlila oko tijela te se pocela vrtiti ispred ogledala dok mi se Zoe smijala. "kad cete se naci, di?..."  "on ce doc pred hotel oko 7 ,pa me vodi negdje u neki restoran, onda je reko da ima neko iznanađenje za mene tako da cu umrijett kakooo sam happyyyyy" "HAHAHAHAHA disi dubokoo" 

"Oke kako izgledam" pitala sma Zoe dok sam se gledala u ogledalo. Imam savrsen make up, kosa mi je speglana i spustena, haljina i stikle su savrsene (slika). "ajmee savrsenoo" rekla je te potrcala prema meni i zagrlila me. samo sam se nasmijesila te uzela  torbicu i krenula prema izlazu. Zoe je bila na prozoru i sve to ljepo spijunirala. Stajala sam ispred hotela. i evo ga. Izasao je iz auto te mi poljubio ruku i otvorio mi vrata. Sjela sam u uto a on je krenuo prema restoranu. A kud bass sad me neko zove. Otvorila sam torbicu i izvadila mob. "sori" "nis"  

"halo" "heii mala" "Peter?" "haha da" "haha hej zgodni" "mala ides van?" "a nemogu sad sori" "a oke smetam ti?" "pa zapravo i nije bas neko idealno vrijeme" "aham vidimo se onda bok" "cao e nebudi ljut nadoknadit cu ti za ovo obecajem" "hahah dobro" "bokic"

Poklopila sma te vratila mob u torbicu "decko?" pito me ney "ne sano frend" "u redu" "evo nas" parkirao se na parkiraliste ispred nekog predivnog restorana. Izaso je van te mmi otvori vrata. "hvala" "sve za moju damu" Krenuli smo prema ulazu a Ney me primio za ruku "treses se?" "drzis me za ruku budlao ovo je jos normalno pa cudno mi da jos u nesvijest nisam pala" "HAHAHAH" "niej smijesno tupko" "tupko? zanimljivija si nego sto sam mislio" namignula sam se te mu se nasmijala onako zavodnicki a on mi je samo nabacio osmijeh te mi pokazao nas stol" "oke ja ti neznam ni ime" "abby" pruzila mi je ruku te mi se osmijehnula "uredu ali sta ti radis bez decka" "ma nedavno sam izasla iz veze i ovako je bolje, ma bolej pitanje sto ti radis sam" "a eto nijedna me nece" "e nemoj da te moram plesnuti" "uuu opasna mala" "ma cek fakat" .....

Izasli smo iz hotela i uputili se prema autu stali smo ispred pjesackog da auto prođe a neymar mi se priblizavao...........

- -- - - -- - - - - - -  -- - - - - - - - - - - - - -  -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -- - - - - 

hohohohoohhoho KAKO STE MI LJUDEKI?

oprostite mi sto dugo dugo nisam pisala price bila sam zauzeta, skola i to.. ma koga ja zavaravam nije mi se dalo hahah ljena sam <333 al evo vam sad molim ljepo citajte-.-

BelieveTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon