Part 3

616 22 2
                                    

3. tjedna kasnije

"Falit ces mi budalo"  rekla sam mu i suza mi je procurila niz obrze , brzo sam je pobrisala. "i ti meni ljubavi" rekao mi je te me zagrlio. Oprostio se sa svima i zatim sjeo u avio s roditeljima koji je vodio prema Los Angelesu. Neznam kako ce uspijevati ova veza na daljinu. Avion je poljetio a ja sam mu mahala isto ko i svi ostali. Zoella je dosla do nema i potapsala me po ramenu a ja sam se okrenula i zagrlila je. Suosjecala se samnom. Vec se bilizila vecer i otisla sam s curama na trening. Decki su bili radili dodatne trninge s nama u grupi. Izgleda da onda Eric nece igrati vaznu utakmicu s momcadi. 

2. mjeseca kasnije *-*

Decki su se vratili s turnira naravno s pobjedom , svi smo im cestitali i proveli smo ponovo vecer zajedno, ja sam se bila vec skroz oporavila. Skoro da vise ni ne mislim na njega. Neznam jeli to dobro ili lose. Nakon zabave poslje treninga otisla sam doma i odma zaspala. Sjedece jutro sam se rano probudila i krenula trcati po gradu. Kad sam se vratila otisla sam do kuhinje i napravila si sendvic s poli salamom, majonezom , krastavcima i sirom. Trener nam je rekao da danas dođemo ujutro na trening u 8:00 , otusirala sam se , obukla sivu nike trenirku ,bijelu majicu s plavim adidas znakom i preko sivu trenirku. Nabacila sam trorbu preko ramena , pozdravila roditelje i krneula na trening . 

Cim sam dosla do dvorane vidjela sa Annu "Anna" zaderala sam se i mahala joj a ona se okrenula i stala. Izasla sam iz auta i zakljucala ga te potrcala prema Anni, Pricale smo dok smo isle prema slacionici, usle smo i unutra se nalazila starija glupa. "o super tu je Aleisha" promrmljala sam si u bradu i okrenula se ali me Aleisha zaustavila "Molim?" pitala me "Sta molis, moli se u crkvi" rekla sam joj i mahnula pred facom te se okrenula i izasla iz slacionice. "mala ne bahati se" rekla je. okrenula sam se i rekla "joj Aleis nisam ja kriva sto je jos prije 2. godine Eric izabrao mene a ne tebe" rekla sam " on tebe vec 2. godine vara samnom" rekla je " o nebudi tolko sigurna" rekla sam joj. "aaa" zavristila sam dok me cupala za kosu "Nitko samnom ne raazgovara tako" rekla je "ocito bi netko trebao" rekla sam joj i otisla od nje dok je ona ulazila u slacionicu i nesto sebi mrmljala u bradu. Vidjele smo ostale i brzo otisle do njih. "onda sta nas je trener trebao ujutro?" pitala je Lucy "Ne znamo" odgovorile smo. Evo trenera, otisle smo do njega . "onda sta nas trebate" pitala sam ga . dok su cure klimale glavom znatizeljno. 

"idete svih 7 u Barcelonu , da predstavljate Hrvatski zenski nogometni klub ." nasmijao se a mi smo pocele vristati "AAAAAAAAAAAAAAA" ajmee mozda cu sada imati sanse da upoznam Pique-a i Neymara "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA" opet sma pocela vristat a zamnom su i cure. rekao nam je da nocas oko 3:00 idemo (naravno ako nam roditelji dopuste ali trebali bi), putovat cemo po noci avionom i da imamo vlastiog voditelja koji ce nas voditi kroz Španjolsku da se nekim slucajem ne zagubimo ali naravno da i on ide s nama. Potrcale smo prema terenu i pocele se bacat po travi i jedne i drugima... Ajmee ovo je najljepsa vijest koju sam ikad cula. 

Nakon zezanja i zabavljanja po terene uputila sam se prema kuci i odma sa rekla sretnu vijest roditeljima oni su me poceli grliti i ljubiti i poslali su me da slozim kofere. spremila sam svu robu u kofere te pogledala na sat. 21.00 divnoo! za 6 sata mi je avion."i koferi gotovi" promrmljala sam si u bradu . Koferi? da nosim 2 kofera ipak cu tamo biti oko mjesec dana. xD 

Kofere sam stavila u hodnik i odma otisla do mame, mislim znam da sam mamina maza i da sam stalno dobra prema njom ali mislim ono ona ce umrijet jednog dana ipak se zivi samo jednom. Spustila sam se niz stepenice i otrcala do mame te je snazno zagrlila od iza. Mama mi je uzvratila zagrljaj i rekla mi da nas sve sada vodi u restoran. Jejjj , obozavam ici u restorane , nejdemo bas cesto jer nismo nesto posebno bogati. Ali nije ni da smo siromasni, ma znate na sto mislim.

Otisla sam do sobe i obukla crne farmerice, bijelu kosulju dugih rukava ali sam naravno onako podfrknula ,bijelo-plavi-zlatni lancic, sive niske platnene vansice. Otisla do kupatila i stavila kameni puder, korektor, rumenilo , maskaru i olovku. Naparfemirala sam se Cristinom Agillerom. Preko sebe sam stavila crnu malenu torbicu koja se obicno nosi na izlaske, naravno tu torbicu nosim i u Spanjolsku. "spremna sam" rekla sam na glas i pogledala se u ogledalo te uzdahnula. Krenula sam niz stepenice di su me cekali mama , tata i Edward (brat). Tata obicno nosi odjela jer je on poslovni covjek i uvijek negdje mora ici pa je i danas obuko odjelo, mama je bila u crvenoj haljini koja je bila negdje do koljena a preko tanki-platneno-zlatno-smeđi remen i naravno crvene stikle te preko haljine lagani bijeli bolero, Edward i ja smo uvijek voljeli one najobicnije kombinacije, majica, traperice i tenisice ili cipele. Tako je on bio u plavim malo svijetlijim-uskim trapericama, imao je crnu-batman majicu i nike tenisice. "idemo" rekao je tata i uputili smose prema autu , imamo range rover (bijeli) . Edward i ja smo sjeli na strazne sjedalo a starci na prednje. Izvadila sam mobitel i slusalice iz tobice te pustila pijesmu. "Os" ponudila sam Edwardu ljevu slusalicu a on jeklimnuo glavom. Slusali smo od Ariane Grande  'problem' Upustila sam u pjesmu i pocela pjevati na glas a Edw me udarao laktom , izvadila sam slusalicu "sta je?" pitala sam ga a on je poceo pjevat i onda pokazao na mene "o soryy" vratila sam slusalicu u uho i nastavila slusati pjesmu ali sam se ovoga puta suzdrzavala da opet ne zapijevam 

Stigli smo, izasla sam iz auta te podigla hlace , popravila kosulju i lancic, kosu sam odbacila da mi visi niz leđa. Krenuli smo prema ulazu u restoran, bilo je dosta otmjeno. Sjeli smo za jedan stol i narucili hranu. Zazvonio mi je mobitel "izvinite me" reklasam te izvadila mobitel iz torbe i krenula prema WC-u. Javila sam se . O cudno Zoella me zove.

Razgovor ㋡

Ja: "heii"  Zoe: "heii, di si?"  Ja: "s roditeljima na veceri u nekom restoranu, zasto?"   Zoe: "dobro al za manje od 2 sata se moras vratit doma jer za oko 3 sata idemo.Bila sam ti zvonila jer sam mislila da si doma pa sam htjela da malo razgaramo lool"  Ja: "oke ja doma dolazim za 1 sat pa dodi za oko 1 i 20 do mene , oke?"   Zoe: "aham"   Ja: "Ok ljube  moram ici caoo"   Zoe: " Byee"

Kraj razgovora ㋡

Pogledala sam se u ogledalo te popravila kosu i sminku. Izasla sam iz WC-a i otisla do svojih. "Onda ko je bio" pito e tata "ma Zoe" odgovorila sam i pocela jesti. Proslo je oko pola sata "ej mama ja moram ici" rekla sam kad sam bila gotova s jelom naravno zurila sam se. Pogledala sam na mobitel i bilo je 23:30, znaci za negdje oko 3:50 krece avion. Mama je pozvala konobara a tata je vadio novcanik platili smo i krenuli doma. Sjeli smo u auto i rekla sam im da mi je zao sto smo kratko bili u restoranu i sto nisu imali vremena da pojedu sve do kraja, oni su me na to pogledali a onda je tata rekao "pa nama bi bilo jos zalosnije da zakasnis" te mi namigno. 

Dosli smo do kuce, izasla sam iz auta i krenula prema dvoristu , mama je otkljucala te sam potrcala prema sobi , svi su me zacuđeno gledali. Dosla sam do hodnika te pomaknula kofere i usla u sobu, prekopavala sam ormar da vidim sta mi ej od robe jos ostalo, ostale su samo crne tajice, bijela adidas majica i neka crna trenirka (nike-ova) i jos mnogo toga sto ne nosim ipak imam 2 ormara. Izvadila sam tu trenirku i stavila je na krevet, obukla tajice i adidas majicu te maknula s vjesalice treniru i navukla je na sebe. Obula sam adidas tene koje obicno nosim za trcanje. zela sam ta 2 kofera koje nosim u sobu i stavila u nutra jos par bijelih majica za svaki slucaj. Kosilju koju sam bila sada nosila i traperice, tene te lancic sam stavila također u kofer , sad je totalno pun. Otisla sam do kupadila i uzela nike rozi ruksak te u njega nabacala sve kreme, parfeme , dezice, lakove, sminku, cesljeve, peglu... Iako znam da pola odjece i pola kozmetike necu nikad stavit na sebe jer smo tamo samo oko mjesec dana. A nosim robe za cijelu godinu .Kad sam bila goova i kad sam bila spremna za putovanje otisla sam do kuhinje te uzela sve sto je bilo na stolu , tj ono sto mi je mama pripremila za put. To su bile 3 banane, 3 velike milka cokolade,dva cipsa jedan od paprike a drugi od vrhnja, kupila mi je francuski kruh i salumu i rekla mi da prije negoli krenem da napravim sendvice jer da ih je ona prija napravila bi se bili vec malo pokvarili u foliji, 2 ledena caja obozavam ihhh , slane stapice a ako ce mi nesto falit ili ako ce mi trebat jos nesto rekla je da sam kupim te mi ostavila 6000 kuna(to je i za boravak u Spanjolskoj). rekla je da mi je stavila novac u karticu i da imam sada vise nego dovoljno to mi je ono kao za shopping i ta sranja. Karticu i ostatak novca sam odma stavila u novcanik. 

Opet sam otisla do sobe i uzela torbicu te vratila novcanik unutra a hranu sam stavila na krevet. Neko je pozvonio. Potrcala sam prema vratima nadajuci se da je Zoella , ali kad sam pogledala kroz spijunku nije bila ona , nego... 

♥‿♥ ✿♥‿♥✿ ☻♥ ☻♥‿♥ ✿♥‿♥✿ ☻♥ ☻♥‿♥ ✿♥‿♥✿ ☻♥ ☻♥‿♥ 

 Heii, ovo je moj 3 nastavak, nastavke cu stavljati 98.8% svaki dan i dok ce trajati skola, mozda ponekad stavim 2 u jednom danu , ovisu ako cu imati inspiracije. Ako nekad necu moc onda cu vam javiti. Uglavnom votajte, citajte, komentirajte i javite mi se naravno svima odgovoraram na poruke :D ♥ 

BelieveWhere stories live. Discover now