Part 11

342 17 4
                                    

Izasli smo iz hotela i uputili se prema autu stali smo ispred pjesackog da auto prođe a neymar mi se priblizavao...........

Gledala sam ga u oci, i on u moje tako smo se par sekundi gledali, nemogu vam opisati kakav je to bio osjecaj.Auto je prosao i slucajno sam zakasljala a on se trznuo i primio me za ruku te me odvukao prema pjesackom da pređemo. "Glupacoo , mrzimm te, ubi see" govorila sam te rijeci sama sebi,nemogu vjerovat da sam upropastila taj savrseni trenutakkk oh god pa malo nam je falilo da stavim usne na njegove i da se tisuci svjetla uperi u nas jer bi nas svi slikavali...

Oke nema veze uff "pa Abby nisi ko ostale" "po cemu to zakljucujes?" "ostale bi me odma zbarile i cekale da nas slikaju i objave na internetu al ti si nekako drukcija tomu" rekao je a ja sam digla obrvu "o hvala? valjda ahhaah" pocela sam se smijat pa se i on poceo...

Otisli smo u pekaru i kupili pice, setali smo se gradom i picali o proslosti i smijali se, rekla sam mu sto se dogodilo samnom i Ericom, a on meni sto se dogodilo s Davijevom majkom... Nikad nebi rekla da on zna biti dobar i zabavan, jednostavno je poseban. Bilo je 9 sati i odlucili smo otic u kino. Kupili smo kokice i jednu veliku colu s dvije slamcice. Sjeli smo u predzadnji red, isprijed nas nitko nije bio a ni iza nas. Gledali smo film: the fault in our stars.

Cijeli sam film znala napamet jer sam ga vec gledala i citala knjigu.Na sredini dijela smo se primili za ruke. Kad je film bio gotov skuzili smo da uopce nismo jeli kokice ni pili colu od uzbuđenja filma. l nema veze. "i sto kazes?" pitala sam ga "savrsen je" odgovorio je i poljubio me u obraz. Zarumenila sam se. Uzela sam colu a on kokice i izasli smo iz kina. Nastavili smo se setatpo gradu cijelo vrijeme smo se smijali te jeli i pili.

Primila sam jednu slamku a on je drugu.Nosevi su nam se dotakivali a i usne su nam bile blizu. Tako sam ga jako htjela poljubiti, gledao me svojim ocima i tu i tamo se osmijehnuo.Rukom sam mu prosla po kosi i on po mojoj....Poljubili smo se,bilo ej to dugo ljubljenje, poljubio me kasnije u vrat i nasmijao se. Volimm ga, osjecala sam leptirice u trbuhu. Primio me za ruku i jako zagrlio i primio oko struka te dignuo i poceo me vrtiti.

Osjecala sma se ko na oblacima, nisam mogla vjerovati tu i tamo bi se namjerno udalila s nogom da provjerim dal sanjam. Spustio me i primila sam ga za ruku te smo nastavili setat "ja sam se prilicno umorila..." napravio je puppy face "oces kod mene , decki su kod mene" "imam ujutro skolu" "odvest cu te" asmijala sam se te izvadila mobitel i nazvala Zoe

"Cao" "Cao abby sta imaa kako je proslo" a pricat cu ti nazvat cu te jos danas" "dobro kad se vracas, ja sam kod stelle u sobi pa kad se vracas tamo dodi" rekla je "a ja cu najvjerovatnije otici kod Neya spavat ak ti ne smeta" "nee naravno da mi ne smeta al trener je reko da nesmijemo ostat trudne" zlobno se nasmijala "da da volim i ja tebe, aj pozdravi cure caoss" "caoo" poklopila sam. "onda" reko je ney "idem" rekla sam ga zagrlila i poljubila u usta na blic. 

Opet smo isli prema restoranu jer je tamo Neymarov auto, trebalo nam je 20at minuta. "i jel ti se sviđalo?" pito me "daaa obozavam tee" pocela sam se smijat na sto se i on poceo. Otvorio mi je vrata i opazila su nas svijetla od kamere. Brzo je usao u auto i poceo vozit ,smijali smo se ko luđaci.

 Stigli smo do njegove vile otvorio mi je vrata da izađem te poljubio ruku, zagrlili smo se. Primio me za ruku te smo krenuli prema vratima vile. Nakon sto je otvorio vrata pogled mi je zaostao na...

 - -- - - - - - - - - - - -- - - -  -- -- - - - - - - - -  - - -- - - -  - - - - - - -- - - - - - - - ---  - - - - - - -  -- - - - - - -- - 

Hei, oprostite sto DUGO nisam stavljala nastavke, nisam stigla i nisam imala inspiracije,nadam se da vam se sviđa ovaj 11. nastavak, ako vam se sviđa komentirajte i votajte. Posaljite mi porke u box ako imate nekih pitanja il ak vam se nes ne sviđa. Svima odgovaram.  Novi nastavak stavljam nakon 100+ citatelja, 10 vote-a i 1+ komentara💖

Volim vas ljudi ❤️❤️

BelieveWhere stories live. Discover now