I stigli smo, izasle smo iz auta a Zoellina mama nam je izvadila kofere te se vratila doma. Kofere smo odma stavile u ono mjesto u avionu di se obicno stavljaju koferi ono kao ptljaza.Ostale vani dok nam trener ne kazu da uđemo, naravno jos je punoo ljudi putavalo ovim avionom. Zatrcala sam se prema Ariani te je snazno zaglila. I tako sam zagrlila sve curke Annu, Mayu,Stellu,Lucy i Tinu.
Trener je dosao i vodio je sa sobom 1 kofer, i dva nike ruksaka . Usle smo u aviona a ja sam naravno sjedila s Zoellom. Ona je sjedila do prozora a ja sam s vanjske strane, jer je ona tako htijela a ja volim vise sjediti s vanjske strane. Stavila sam slusalice u usi i ponudila Zoellu. Ona je odbila te mi uzela slusalice i pogledala me onim pogledom ko da joj nes moram reci, to je bilo zastrasujuce. "oke, oke evo sad cu" rekla sam i pocela pricat sta se sve dogodilo kod mene diok je Eric bio. Napocetku je bila toliko ljuta na Eric-a al kasnije dok sam ispricala ostatak je umirala od smijeha. Najvise joj se dopala scena na umivoanaiku, mislim mi smo stvarno jedini kojima se to moze dogoditi. Zaspala je, a ja jednostavno nisam mogla spavat kolko sam bila sretna jer se Eric vratio i jer smo i dalje zajedno. Otvorila sam crnu torbicu te izvadila novcanik te promatrala sliku di sam njemu na leđima
*FLASHBACK
"1:0 za vatrene" rekao je komentator nakon sto je Tina zabila pocetnicki gol za nas Vatrice. Bio je turnir Vatrice protiv Gepardica. Igralo se na nasem terenu. Na kraju su domaci pobijedili 4:3 . Eric je dotrcao do mene. "Cestitam malena na jednom pogodku" rekao je te me digao i zavrtio. ja sam mu se naklonila te mu zahvalila. Trcali smo po terenu a ja sam mu skocila na leđa te je on nastavio trcat samnom, nisam se uopce drzala za njega jer je bilo dovoljno sto me on snazno drzao za noge. "HAHAHAHHAHAHAHHA" svi smo bili preveseli i smijali smo se ko ludi. Stella je otisla po fotic i slikala sve cure i decke kako se zabavljaju , zatim se dosla do nas a ja sam mu naravno i dalje bila na leđima . Rekla je da ovo ide na naslovnicu a nas dvoje smo se poljubili i taman je u to vrijeme slikala. Nastavili smo se zabavljat. Zatim smo otisali na pizzu i pjevali po gradu a tamo ni zive duse.
KRAJ FLASHBACKA*
Vratila sam novcanik u torbicu te uzela mobitel i nazvala Eric-a . "Hei" rekla sam "heii, i ocekivao sam tvoj poziv" rekao je a ja sam se nasmijala "sta cu ja tamo raditi bez tebe" pitala sam ga i napravila puppy face iako znam da me ne vidi "a ne blebeci gluposti, draga moja tebi ce to biti najbolji trenuci u zivotu pa ces mi kasnije govoriti sve sto si radila tamo" rekao je "haha da, vjerovatno, nista samo sam te htijela cuti ali umorna sam pa idem jos malo ospavat kolko cu moci , ajme da samo vidis kako sve predivno izgleda od gore aww" "ahha znam znam , gledo sam i ja to, okek aj cao ljubavi" ajme nazvao me ljubav, ljubaviii kolko to ugo nisam cula "cao duso" poklopila sam te vratila mobitel u torbicu.
Eric P.O.V.
Poklopila je ... vratio sam mobitel na stolic i nastavio lezati u krevetu , pogledao sam prema prozoru i vidio zvijezde . Promatrao sam ih a zatim poceo razmisljati o Abby , a sto ako nađe decka , sto ako ce se dogoditi isto ko i meni da ce isto zaboraviti na mene i da me nece zvati, sto ako me ostavi ako upozna neku nogometnu zvijezdu sto ako, sto ako? Ponavljala su mi se putanja u glavi. Nisam mogao zamisliti opet mjesec dana bez Abby . Sto posto sam siguran da ce napraviti poglesku i da ce naci novoga, al nesmijem sumljat jelda? da? ne? neznam , ajme ovih mjesec dana ce proci katastrofa imam takav predoslecaj. Uzeo sam mobitel i trazio Abby u kontaktima nasao sam je ali je bisao: Ljubav moja najdraza umjesto njezinog imena. Samo jos jedan klik mi je trebao da je nazovem, ali sto ako postanem pre naporan . Ajmee bojim se. Cek ja sam muskarac mogu ja to , samo joj moram vjerovati, nesmijem plakat, ma koga ja zavaravam ja sam šiptar kako da ne placem kad se bojim... ma nesmijem tako misliti o sebi ja sam muskarac, nogometas i imam curu i volim je. "uhh" uzdahnuo sma i krenuo spavati.
Abby P.O.V.
Naslonila sam se na sjedalo i pogledala oko sebe svi su bili tiho i dosta njih je spavalo. Izvadila sam iz ruksaka milku i otkinula jedan red. Cokoladu obicno jedem kad sam tuzna. Neudgo zatim sam zaspala "Hej cure budite se" otvorila sam oci i ugledala trenera okrenula sam se i vidjela kako se svi spremnaju. "uskoro smo tamo" dodao je a ja sam klimnula glavom. Prodrmala sam Zoe i ona se bila probudala te popravila majicu i trenirku. "Ajme tako smo blizu pogle kako je sve blizu" rekla sam i pogledala prema prozoru "ahm" rekla je Zoe. "i evo nas, putnici ce sada moci izaci cim otvorimo vrata." rekao je pilot. I tako su se otvorila vrata i svi smo izasli van . Trener nas je sve okupio i zajedno smo cekali vodica.
1 sat kasnije
Vodic nas je odveo do naseg hotela. Usle smo sve u sobe, ja i Zoe smo bile zajedno. Cim smo usle na stolu su nas cekali skolski mini laptopi (u ovoj prici ce umjesto knjiga imati laptope) . Da,da ici cemo u skolu ovih mjesec dana :( jer da nejdemo onda bi bili u velikim zaostacima. Al okej mislim barem cemo upoznat neke nove ljudeke. Odma sam se bacila na krevet. Kofere sam stavila pored kupatila. Zoe je izvadila tablet iz ruksaka i otisla na instangram te smo napravile lude face i slikale se. Odma je to stavila na fb. Trener nam je pokucao. Ustala sma se i otisla do vrata. Kroz spijunku sam vidjela da je to on. Rekao je da nas sada on vodi u obilazak jer sutra idemo sami u skolu i na trening. Zatvorila sam vrata a Zoe je vec bila pocela stavljati robu u ormare imale smo dva ormara jedan je bio njen a drugi moj. Otisla sam do svih kofera te izvadila svu robu i stavila je na police. Sve jakne, vestice, trenirke, bolerea, haljine.. sam stavila na vjesalicee i također u ormar . "i gotova sam" rekla sam na glas , ormar je bio krcat. a Zoelli je jos dosta toga ostalo u koferu jer joj nije stalo u ormar. Stikle , tenisice, japanke, sportske tenisice, kopacke.. sam stavila u jedan manji ormaric za cipele , onako je otvor vise je to kao polica. Stavila sam tamo i zoelline cipele i sve zivo sto je nosila. Sve zive torbe koje smo nisili bile one za treninge, izlaske, svakodnevno izlazenje, ducane.. smo objesile na onaj stalak za jakne. Bile smo gotove negdje za 10 minuta. "okej i sta cemo za sada obuc?" pitala sam Zoe "a neznam ajmo odabrat" rekla je a aj sam klimnula glavom.
YOU ARE READING
Believe
FanfictionZa cure nije nogomet, za cure su nogometasi. <3 Abby ima decka mislim imala ga je dok se nije morao odseliti u Las Vegas s roditeljima i tako im je veza pukla , ipak znate da veze na daljinu nikad nisu i nikad nece uspjevat. Al vec se bila op...