Ik word wakker,de wekker gaat af.
Ik zucht,en dan hoor ik bart heej schat hoelaat is het het is. Heej schat het is 7 uur maar ik was gisteren zo moe dat ik was vergeten de wekker te verzetten.
Dan is het nog wel vroeg.bart trekt mij voorzichtig naar mij toe en geeft mij een kus.heb je lekker geslapen schat. Ja hoor,en jij.ja ik ook wel goed. Ik gaf bart nog een kus,en ik wil weglopen, maar ik word door bart tegen gehouden.lieverd blijf nog even liggen,ik ga op bart z'n borst liggen,hij trekt mijn kin omhoog zodat ik hem aankijk.en hij begint mij weer te kussen,en gaat met z'n hand onder mijn shirtje. Waar gaat dit heen MENEER VERGOOSSEN lach ik. Ja dat zie je zo MEVROUW DELANGE antwoord hij. ik moet lachen en help hem mee om mijn shirt uit te doen.wat was ik toch verliefd op bart.ik sta op hij vraagt meteen wat ik ga doen. Ik ga naar hardlopen maar eerst ontbijten. Oke ik kom ook zo naar beneden ils! Ik pak wat yohurt en een kop koffie. Ik eet het snel op en doe mijn schoenen aan. Ik ga hardlopen door het bos dat doe ik eigenlijk elke ochtend. Als ik klaar ben met hardlopen en de deur weer open doe. Zie ik dat bart ook beneden zit. Hoi schat zeg ik. Heej lieverd jij bent snel. Ja heb vandaag iets minder lang hardgelopen. Tot zo ik ga even douchen. Oke tot zo schat. Ik geef bart nog even een kus en ga na boven.
JE LEEST
ilse's life
Fanfictionilse is super gelukkig met bart. maar blijft het nog lang goed gaan. er gebeurt van alles voor meer lees het boek:)