Mijn moeder schrok wel van wat ik had gezegd. Dat had ik echt niet gezegd zij ze.ik stond op en zij ik moet naar bart zei ik. Mijn moeder zei nu ga je niet meer rijden. Je gaat morgen wel zei mijn moeder. Nu blijf je eerst slapen. En dan kan je morgen naar bart.ik knikte en ging naar boven. En ik begon weer te huilen. ik wil gewoon echt niet kwijt. Ik heb het echt verpest. Met die gedachte val ik in slaap. En ik word weer wakker . Het is pas half 9. maar ik stap mijn bed uit. En ik loop naar beneden. Mijn moeder zit wr ook al ik. Ik wil mijn schoenen al aan doen om naar bart te gaan. Maar mijn moeder zegt ils doe is rustig. We gaan eerst ontbijten ik zucht. Maar ik weet dat mijn moeder gelijk heeft. Ik eet snel mijn ontbijt op en geef mijn moeder een kus. Dan stap ik de auto in . Bart zou vast bij zijn ouders zijn. Op naar Limburg.na 2 uur rijden sta ik voor het huis van zijn ouders. Ik bel aan en er word opgedaan door zijn moeder . Heej ils wat is er allemaal aan de hand ? We hadden gisteren ruzie zij ik. Kom maar binnen zegt ze. Waar is bart?vroeg ik. Die is boven denk ik zei zijn moeder. Ik loop naar boven en klop op de deur. Wie is daar ? vraagt bart. Ik antwoord ik ben het.ils wat doe jij dan helemaal hier.ik mis je. Ik heb het gisteren echt verpest.het spijt me zeg ik. Bart staat op en komt naar mij toe.
JE LEEST
ilse's life
Fanfictionilse is super gelukkig met bart. maar blijft het nog lang goed gaan. er gebeurt van alles voor meer lees het boek:)