Ik hoor de voordeur open gaan. Hoi schat zeg ik. Heej zegt ilse. HEB JE NOU NAAR NIET OPGERUIMD zegt zo boos. Nee sorry ik was ergens anders mee bezig.DAN RUIM IK HET WEL OP ANDERS KOMT ER NIKS VAN ZEGT ZE. DOE RUSTIG ILSE.NEE HET IS HIER ECHT EEN ZOOI. ze rent snel naar onze kamer. En ik hoor haar huilen. Ik loop naar binnen. Schat het spijt mij dat ik niet heb opgeruimd zeg ik.IK WORD NOOIT EEN GOEDE MOEDER.SCHAT DOE ALSJEBLIEFT RUSTIG zeg ik. VOLGENS MIJ HOU JE NIET MEER VAN MIJ zij ilse.ILS IK HOU WEL VAN JE DAT WEET JE. VOLGENS MIJ VIND JE MIJ NIET MEER AANTREKKELIJK.
ILSE
ik hoor dat bart de slaapkamer uitloopt. Ik ren naar beneden. Het spijt mij schat zeg ik . BART Blijf alsjeblieft hier zeg ik. Maar hij pakt z'n sleutels en loopt de deur uit. Ik begin heel hard te huilen. Hij komt nooit meer terug denk ik. Wr hadden knallende ruzie. Ik pak een tas en spullen. En ik ga op weg naar amelo. Want heb geen zin om hier te blijven. Ik bel bij mijn moeder aan. Ze doet meteen open.wat doe jij dan hier wat is er gebeurd vraagt ze als ze mijn rode ogen ziet. Ik had ruzie met bart zeg ik huilend. Kom je lieverd zegt mijn moeder. Ik plof op de bank en vertel wat er was gebeurd. Hij komt nooit. nou moet ik alleen voor mijn kind zorgen flopte eruit. Hoe bedoel je schat ben je zwanger. Ik knikte. mijn moeder feliciteerde me .
JE LEEST
ilse's life
Fanfictionilse is super gelukkig met bart. maar blijft het nog lang goed gaan. er gebeurt van alles voor meer lees het boek:)