Ik werd al vroeg wakker. Want ik moet zo naar Schiphol. Want ik ging vandaag met de common linnets schrijven. Behalve met bart ik ga hem echt missen. Bart word nu ook wakker en zegt"heej schat heb je zin in vandaag. Ja hoor maar mlet je wel een week missen.dat komt echt goed schat. Voordat je het weet ben je al weer thuis. Bart had gelijk het is weer zo voorbij. Ik kijk op de klok KUT riep ik. Wat is er vroeg bart. Het is al 10 uur over een uur moet ik op Schiphol zijn. Bart moest lachen en zegt wij zijn ook altijd te laat. Ik moest ook lachen en gaf hem een kus op zijn lippen. Ik kreeg gelijk een zoen terug.ineens was ik misselijk. Hoe kan dat nou weer is vast omdat ik ongesteld moet worden. eigenlijk moest het gisteren al zijn. Ik en bart kleden ons snel om en gaan ontbijten. Daarna pak ik mijn koffer. En lopen we naar de auto we zijn al weer aan de laate kant. bart legt zijn hand op mijn been.ik kijk hem aan en glimlach.we komen aan op schiphol.En lopen snel naar de jongens toe.hey! Ils daar ben je eindelijk. Sorry dat ik zo laat ben.dat zijn we toch gewend aan je ilse.we checken snel in.ik geef bart een dikke knuffel en een kus . en dan moeten we gaan. Ik hou van je zeg ik nog even snel.ik ook van jou zegt bart. Kom je ils we moeten nu echt gaan.ja ik kom eraan.
Ik roep nog even doei.doei zegt bart.
JE LEEST
ilse's life
Fanfictionilse is super gelukkig met bart. maar blijft het nog lang goed gaan. er gebeurt van alles voor meer lees het boek:)