Ik ga lekker dicht tegen bart aan liggen.ineens zegt hij ik heb een verassing voor je! Ik ga recht op zitten en zeg wat is het dan.we gaan maandag samen naar oostenrijk een weekje lekker ontspannen.lief zeg ik en geef bart een kus. Bart? Ja wat is er vraagt hij. Ik moet je wat vertellen.ik.. ik ben zwanger. En bart meteen in tranen uit en verstop me hoofd tussen bart. En zeg sorry het spijt me. Waar voor vraagt bart. Omdat ik zwanger ben zeg ik. Maar ils dat is toch geweldig zegt hij. Ik kijk hem aan en vraag vind je dat echt. Hij knikt. IK KAN DIT NIET bart ik ben een slechte moeder.nee schat je bent een geweldige moeder. Echt?? Vraagt ik onzeker. Ja tuurlijk schat we doen dit samen. Dankjewel zeg ik.ik hou van je schat zij bart. Ik ook van jou zeg ik.ik was echt bang dat je weg zou gaan.waarom zou ik weggaan? vroeg bart. Omdat ik zwanger ben. Tuurlijk niet schat ik hou super veel van jou en ik ben super blij. Ik ook van jou zeg ik. Zullen we maar eens naar boven gaan? Ja is goed zegt bart.
Je bent moe hé schat. Ja ik ben echt kapot.bart trekt mij voorzichtig naar mij toe en legt z'n hand op mijn buik. Ik zeg raar he dat er in mijn buik iets groeit.ja zegt hij. Ja maar lekker slapen schat je bent moe.
JE LEEST
ilse's life
Fanfictionilse is super gelukkig met bart. maar blijft het nog lang goed gaan. er gebeurt van alles voor meer lees het boek:)