~Spectra pov.~
Nu pot dormi. Merg jos, că doar nu sus, ciordesc din frigider un borcan de Nuttela și mă urc pe o masă din sufragerie. Deschid capacul și, ca o proastă ce sunt observ că nu am lingură. Practic nu pot mânca. Mă enervez, scot briceagud din buzunar și găuresc pasticul ăla de pe borcan. Mănânc cu cuțitul- și ce? Mă murdăresc toată.
Eu: Da... FMM de Nuttela f*tută de manele! Mâncate-ar țiganii din Păcureț! Arzi în gunoi!
Da p*la că mă aude careva că înjur borcanul și coboară. Între timp, eu mă enervez și mănânc cu mâna ca un copil mic. Acel cineva... blestemat cineva... aprinde lumina.
Eu: OCHII MEI!!! ÎNCHIDE DRAQ LUMINA!!! *cad de pe masă*
Offender: Spectra?! Ce p*la mea cauți jos? Ce ai?
Eu: Îl caut pe Adam Gontier f*tându-se cu Matt Walst din Three Days Grace. Sarcasm, mâncam Nuttela. Acuma închide lumina că mă ard ochii! Am Photofobia!!
Offender: Nu te drogai cu Nuttela aia? Nu ești și așa destul de drogată?
Eu: Hai pas!Offender pleacă.
TIMESKIP PÂNĂ DIMINEAȚĂ
~Bia pov~
Era o mirobolantă dimineață rando. Cred că tata a violat un scotch da nuj. Mă schimb și cobor. O văd pe Spectra ascultând America de la Deuce.
Spectra: Sall Bish!
Eu: Serus! De când este tu acileși?
Spectra: De... mai jumătate de mult de noapte. Dormi-s-am 3 ore numai.
Eu: Pola.Mai conversăm despre Nuttela și alte shit-uri și vine unchiu Slăndăr.
Slender: neATZA WEEEI!!!
Spectra: Taci în p*la lu' Emiluț!
Emiluț: Da p*la! *se teleportează*Coboară amc și restul șetrii dă criminali obsedați de Yaoi cu Thanos jos și mirobolantul stâlp anunță că VIRGULĂ captura de la fabrică va fi noul spălătpr de vișeuri ( scris intenționat), căci oricine se apropie de cel de jos ia râie și restu petardează sub curu' tău dacă te caci ( înafară de cel de la baia mea). Dintr-o dată careva bate la ușă.
Slender:*Deschide ușa* Da?* vede toată șeatra de vocaloizuri cu prazuri în mâini**închide ușa*
Gakupo: Era cumva famelia me?
Slender: Tu de unde ai apărut? Unde ai dormit?
Gakupo: Pe canapeaua de pe hol, desigur!
ClockWork: Mai bine dormeai cu câcatul lui Jeff decât acolo.
Gakupo: Di șe?
Slender: Deoarece unii fac Laba Mirobolantă acolo.
Gakupo: Ce e aia?
Ben: Îți arăt io!*îl trage în debara*Bam! Ușa este spartă!*voce de Zoppy*
Una din șatră: Îl vrem pe hadicatpatul nostru javră înapoi!
Eu: Nu e aici!
H.Miku/alta: I-am simțit prezența electromagnetică!
Black: Electromagnetică pe Dracu'!
Len/ altu: *moacă de speriat de petardele de Anul Nou* Hhaaa! A spus un cuvânt interzis!!!
Black: Interzis pe p*la!Amc toți se enervează și tata ne teleportează în beci.
Offender: Ce c*rve virgine se petrece?
Spectra: Din câte știu au ieșit din ceva calculator, consolă sau telefon. Nu întrebați de unde știu...
Eu: Nu contează, dar ne atacă!
KageKao: No bun și ce facem acum?
Slender: Îi alungăm și ne păstrăm spălătorul de bude! Offender, alegi unii care să lupte cu tine și îi goniți pe bulangii!
Offender: Bia, Spectra și Black!Și e liniște...
~Spectra pov.~
Doar ne trebe un plan în puii mei, right?
Offender: Dar totuși de ce eu sălupt contra copciilor copaci cu prazuri de violat?
Black: Îs tipe bunoace p-acolo!
Offender: Haleluia!
Eu: Wei, ne trebe plan! Le dăm drumul în sufragerie și eu, Offender și Bia atacăm. Black închide toate intrările sau ieșirile și se luptă în fața la aia cu holul care dă spre beci.
Black: Ușa aia e spartă....Jbang! Ușa de la conac e aruncată jos. Intră șatra de tzigani cu prazuri și pâna acum 10 sunt pe jos, una încuiată în bucătărie și alta proptită într-o ușă. Bia se luptă cu doi crizați, Meiko și Kaito, una beată și altul drogat cu înghețată. Amc încasează o sticlă de vin în cap și înjură. Eu mă lupt cu una care vrea să mă sugrume cu părul.
Miku( aia de pe ușă): Lasă-mă-n pace pedofilule!! Ia-l pe Len!
Offender: Te-am prins și nu-ți dau drumul!
Miku: *Jbang un praz în gură la nibbălău*Miku fuge și sare în calculatorul comun din sufragerie, care mai mult e a lui Ben. Flegma cu care ma luptam a leșinat, iar amc Miku se întoarce, o ia ca pe un sac și sare înapoi în calculator.
Meiko:*Sughiță* Nu mi-e frică de Bau Bau... Adic...*Sughiță* ...ă, de Dragnea!
Kaito: Dî înghițatî șau ti bââat!
Black: *Îi aruncă un scaun în cap*
Kaito: Maiahiii Maiahuuu Maiahaaa Maiahahaaa!!*Leșinează*So, îi batem pe toți de leșinesc sau comează. Îi aruncăm în calculator și mai rămâne doar Kaito, pe care trebuie să îl coborâm de pe candelabru. Offender plânge că nu și-o tras gagică. Kaito se trezește.
Kaito: Îh...
Eu: Și vrei?
Kaito: Am venit doar pentru a îl lua pe Gakupo. Len plânge că nu mai poate fi violat.
Bia: De ce? E cumva gay?
Kaito: Da, și Gakupo e cel mai pervers. *îl aruncăm în calculator*No bun...
Gakupo: Did I just heard my friend Kaito?
Black: Ja, e în calculator!Aista sare în calculator dar își uită Katana, așa că o ciordesc, pentru Că fAc MaI rĂu Ca tZiGaNiI dIn PăCuReȚ.
Black: Bravo wăi! Ai chordit un cutzită di gay!
Offender: Bwe fwa di șe æi trimes fetili săxy în calchiulatuăr?!*plânji*Eu mă enervez, urc pe o masă și îl strâng de găt.... doar ca avertizare.
CITEȘTI
Suntem niște creepypaste cu valoare
FanfictionSpectra, o criminală random ajunge la conacul Creepypasta și practic.... trăiește.... Ni🅱️🅱️a, cartea are și limbaj explicit, deci nu mă raportați de aiurea ca fraierii