Eclipsa de pe 27

7 0 0
                                    


~Spectra pov.~

Haaa, ce zi gucci. Slender mi-o dat zece lei că l-am ajutat la treabă, camera mea e aproape gata, e pierfiect... Dar mi se strică căștile... Știu, ar zice lumea să îmi iau altele dar nu am bani...

Slender:*Cu cartea în mână, pe fotoliu* Spectra, te-ai gândit vreodată la cine au fost înaintașii tăi?
Eu: Omu' peșterii, broasca de la Cernobâl, tata și Satana. Nu, nu Codrin ci Dracu'.
Slender:*"face" palm* Nu. Nu te-ai întrebat vreodată ce e cu ochiul tău. Niciun alt om nu are așa ochi.
Eu: Deoarece am Ligma.
Slender: După eclipsă meri cu mine să îți arăt cine au fost ăia. Și... ce e Ligma.
Eu: Mergi se zice. Și nu întreba de Ligma.

Ies din sufragerie și dau de un idiot. Hoodie, #ForeverAlună, flirtează cu o poză cu Shrek.

Hoodie: Poți frend să îl iei pă Shrek din mlaștină și să mi-l daii?
Eu: Mai bine mă droghez decât asta so fuck off bitch.
Hoodie:*screaming* SHREK IS LOVE!SHREK IS LAIF! SHREK IS MY WAIFU!
Eu:*scot din cizmă crucea din pixuri, napolitanele, caietul de istorie și spirtul* Te exorcizez io...* îl bat cu crucea și citesc din caietul de istorie*... Și așa a murit regele Mihai... Rușii violează porumbei...*mănânc napolitane din pachet* Mu*e PSD!*fug*

Ies din casă și intru în pădure. Simt că sunt urmărită... Nu am nici Katana de la Gay-kupo.

???: Ce face o fetiță așa drăguță aici, aproape de peștera mea...?
Eu:*scot ranga și pistolul cu un singur glonț left* Offender... DACĂ vrei ceva de la mine, ieși să te văd.
Offender: Tu erai... *scuipă țigara și o calcă* Ce cauți aici?*rânjește pervers*
Eu: Am fugit de Hoodie care flirta cu o poză cu Shrek și care m-o pus să i-l ciordesc din mlaștina dreq și să îl aduc în conac.
Offender: *îi piere rânjetul* La draq că îi posedat!
Eu: Chill că o fost exorcizat.
Offender: Ajungând la subiect, fiind eclipsă, puterile tuturor demonilor și creaturilor din celelalte Realmuri sunt slăbite. Tu nu știi ce puteri ai sau dacă ai și e riscant. Poți să le pierzi sau să pățești ceva.
Eu: Dacă ar fi să pățesc ceva tu ai fi de vină.
Offender: Nu îți fac nimic. Am promis cuiva avum mult timp că nu mă ating de rudele ei...
Eu: Ei? Cui?
Offender: Nu contează, du-te la conac... E riscant pe aici acum seara...
Eu: Nu mă întorc până se calmează Hoodie...
Offender: Uite ce e: există creaturi mai periculoase chiar decât mine aici și nu e bine să umbli după apus pe afară. Când stăteai pe acoperiș, Slender venea și vă verifica de frică... Nu că ar ține la voi sau ceva... Merg și eu la conac, ok?
Eu: *scuip pe jos*

Cu păluga lângă mine, merg printre boscheți. Încă înarmată, simt o prezență ostilă.

~Offender pov~

Înainte să pot acționa, aud o bubuitură și o văd pe Spectra luptând cu brutalitate cu o creatură. Spectra barează o lovitura, dănd creatura pe spate. Îmi scot tentaculele.... Brusc, o aud râzând și sânge țâșnește în aer. I-a rupt coastele... probabil perforat inima.... Încă râde, dar mai încet. A început să suspine. Ea lasă ranga să-i cadă din mână și începe să plângă de-a bine... Cade la pământ și zgâlțâie creatura cerându-și scuze... Știu că Darkwaters au minți fragile.... Creatura scoate un sâsâit ușor, renunțând probabil la aceasta lume... Spectra se întoarce spre mine strigând să o ajut. Tot ce pot face fără să mă pun în pericol pe mine, și ca rezultat pe ea, ar lăsa creatura cu câteva răni adânci, dar cu oasele și organele afectate într-o stare relativ tolerabilă, însemnând că după eclipsă s-ar regenera. Spectra se oprește din plâns, acum având mare parte din tricou ud. Oasele zdrobite ale creaturii sunt acum întregi, dar fragile. Creatura mai are puțin și se ridică. O iau pe Spectra de mână și îi ridic cu repezeală armele cu tentaculele. Deja am făcut destul pentru ea. Nu mai avem decât vreo o sută de metri până la conac. Mă opresc. Se oprește și ea, acum având aproape complet tricoul uscat. Nu mai plânge, dar încă e într-o stare jalnică. Îi dau armele și continuăm.

Spectra: C... Ce a fost cu mine? De ce sunt așa?
Eu: Calmează-te... Oricum, aproape am ajuns.

Stăm acum în fața ușii conacului, iar Slender se apleacă peste marginea acoperișului și ne aruncă cheile. Urcăm pe acoperiș.

~Spectra pov.~

Slender: Acum ai găsit-o, Offender? Știi ce periculos e afară?! Și de ce e Spectra plină de sânge?
Offender: Am fost atacați și Spectra a intrat în defensivă până să reacționez. Trebuia să fiu mai responsabil...
Ben:*în șoaptă către Jeff, nefiind atent* She's on 'you know whaat' *gay face*
Offender: *se întoarce si se apleaca amenințător peste umerii lui* Spectra are sânge negru, așa că fiți serioși și nu vă gândiți la prostii.

De ce dintr-o dată mă doare în piept?

Black: Spectra? Ești bine?
Eu: Nu știu....

~Black pov.~

Spectra mi-a leșinat în brațe. Ceea ce e ironic căci ea e mai înaltă ca mine....

Eu: Slender?... Careva?... Puțin ajutor...

Slender se întoarce spre mine, o vede și se panichează. Îi trimite pe toți în casă, o ia pe Spectra în brațe și ne cheamă în camera lui.

Slender: Am nevoie să vorbesc cu Alan... Black, deschide telefonul Spectrei!
Eu: Ok...

Îi caut telefonul pun parola și i-l dau lui Slender. Slender ia telefonul și pleacă din cameră.

~Slender pov.~

Nu știu ce e cu Spectra dar am văzut-o punându-și mâna pe piept înainte sa ma strige Black, deci cred că e destul de important.

Eu: Alo...
Alan: Ce dracu' vrei omule.... e unu noaptea....
Eu: Grăbește-te... am nevoie de tine... si adu și cartea...
Alan: Ce puii mei s-a întâmplat?
Eu: Spectra....
Alan: Vin acum! Îmi zici pe drum!

Îl pot auzi aruncând niște lucruri într-un rucsac până închide. Cinci minute mai târziu mă sună.

Alan: Zi ce dracu' o pățit fii-mea sau te omor!
Eu: Cred că a leșinat, dar am văzut că se comporta de parcă o durea în piept.
Alan: Înainte de asta?!
Eu: A găsit-o Offender în pă...
Alan: Daca i-a făcut ceva jur că îl distrug pe el și pe toți moștenitorii lui!
Eu: Mă lași să continui?
Alan: *scuipă, posibil pe geam* Continuă, f*tu-ți morții mă-tii...
Eu: A găsit-o în pădure și spre drumul spre conac ceva i-a atacat și Spectra... ămmm... Spectra s-a luptat cu chestia aia și a avut o cădere nervoasă din ce am înțeles de la Offender...
Alan: E vreo problemă dacă intru cu mașina prin pădure? Adică nu vreau sa fiu atacat de vreun animal...
Eu: Numai să nu o strici... adică e un drum vechi... dar e în stare mai proastă decât atunci când ai fugit pe acolo și m-ai anunțat că ți-ai omorât tatăl....
Alan: Nu mai pomeni de el... Am intrat pe drum...

Nu mai are semnal. O verific pe Spectra. Are febră, iar Black stă și o păzește.

Eu: Cum mai e?
Black: Cred că i s-a oprit inima pentru un moment. A avut ceva restart? Pare bine pentru moment.

Cineva bate în ușă. Trebuie să fie Alan... Mă duc și deschid ușa puțin. Da, e el. Îl las să intre.

Alan: Unde e Spectra?
Eu: Camera mea...

Alan aleargă cu rucsacul în mână, deschide brutal ușa, trântindu-se pe podea, lângă pat. Jeff intră în cameră.

Jeff: Uhhh... cine-i puștanu? Iubitu' lu Black?
Alan: Sunt tatăl Spectrei, programator. Dar nu cred că pot fi numit "puștan". Nu arăt eu așa tânăr
Jeff: Ba arăți...
Alan: Acum te rog, ieși, am eu grijă de fic-mea...

~Spectra pov.~

Capul... ma doare capul... Nu?! Pieptul... doare? Văd ceva? Ce se întâmplă? E vina mea?... Nu?!... Văd pe cineva... nu știu cine e... încep să văd mai clar? Cine sunt? Sunt b..blocată aici? Ce se întâmplă? Lumină? Mor... sau ce mama naibii? Văd fața cuiva... Aud ceva...  Mai multă lumină... Știu cine e... dar nu știu cine e... Mă strigă... Sunt Spectra sau nu? Da! Nu?! Știu cine e?! Îl cunosc?! Stai? Ce!!? Țin minte!! Ochii... m-i se deschid... Ce se întâmplă? Tata? Ce Satanii mei?

Suntem niște creepypaste cu valoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum