Așa am ajuns noi la conac

50 4 0
                                    

~Spectra pov.~

Okay. Încă o victimă, încă un Profi care va fi jefuit de Blacky, încă o melodie de la Asking Alexandria la care Boris va protesta- rutina zilnică.

Black: Spec, ce să ciordesc?
Eu: Ca de obicei: Pringles și Fanta Lemon și de data asta și niște alcool.

Să vă spun că nu sunt alcoolică, dar îmi place să ard lucruri ( cadavre) cu așa ceva.

Black: Uite un nigga cu hanorac alb și murdar de pământ. Văd că are păr negru și ciudat de lung. Poate-i Jeff the Killer!?
Eu: Asta ai zis și la ultimii cinci boschetari îmbrăcați așa!
???: Da' mai duceți-vă la somn! De ce spune-ți că sunt boschetar?

Domnul Boschete scoate un cuțit de nu știu unde și fuge spre mine, dar încasează o rangă în cap.

???: Cu ce v-am greșit? De ce mi-ai dat în cap cu ranga?*Plânji ca o muiere*
Eu: Ai sărit cu cuțitul la cea mai căutată criminală din zonă și la banda ei!
???: Adică la două fete emolâie și la o potaie care seamănă cu Smile al meu?
Black: Vezi că dacă îl enervezi, Boris te sfâșie ca pe pânză!
???: Că tot vorbeai, sunt Jeff. Jeff the Killer. Minunat, frumos, inteligent, înalt, săcsi (scris intenționat)!
Black: IIIIIIiiiiIIiiI!!!!! (de fericire)
Eu: Dezgustător, urât, prost, scund, respingător... Să continui?...
Jeff: Mno... Omorâm și noi ceva?
Black: Da! Da! Da!
Eu: Să merem draq.

După ce am făcut și noi vreo cinci victime, le-am luat lucrurile maj valoroase, am fugit în boscheți, unde de cinci minute râdem ca psihopații ( handicapații).

Jeff: Lol... Spectra, cum ai scos mațele omului ăla doar cu o rangă?
Eu: Secrete de criminală...
Black: Și astfel de secrete nu se dezvăluie! *victorious moacă*
Jeff: Știți, sunt destul de departe de casă... adică de conac... Pot dormi la voi?
Eu: Cred... Dacă nu ne violezi, dar noi dormim unde apucăm. Știu totuși o cabană părăsită recent, în stare perfectă, în care să petrecem noaptea, nu departe de aici, la vreo un kilometru.
Jeff și Black: Ok. Dar cum facem că suntem plini de sânge?
Eu: Zicem că am tăiat porcul de Crăciun!
Jeff: E miezul verii.
Eu: Bravo wai că acum te-ai trezit!
Black: Spec, avem puterile alea faine, săle folosim.
Jeff: O.O
Eu și Black: *Incantăm în demonica veche**Devenim invizibile* Voila!

Am uitat să spun că eu și Black ne putem vedea între noi când avem puterea asta activată. Black îl ia pe Jeff de mână, uar eu pe Boris în brațe și fugim spre cabană. Black se mai împiedică, corecție, specimenul și Jeff înjură de toți țiganii din Păcureț (cartier de țigani din Iași), de toate ciorile de pe gard și de toate mașinils cu număr de înmatriculare de Vaslui (no ofense vasluian ni🅱️🅱️as).

Eu: După un drum lung, uitați mult dorita cabană!*Plecăciune*
Black: Wow... Asta nu e cabană, e casa lu' Iohannis!
Eu: Tot aia...

~Black pov.~

Ultra Motherfuckin' cool casă ! Totuși tre' să vorbesc cu Spec. Îmi este ca o soră de când părinții au ajuns ceva spirite-jmacuri-satanice și o dispărut în plm.

Spectra: Hey Blacky, U ok?
Eu: Cred că....m...m-am în...drăgostit de Jeff...
Spectra: Cum vrei, da', bă, ești nebună- ista are față de ligma. Și nu-s de acord cu Jeffrey ăsta...
Jeff: NU-MI MAI ZI JEFFREY!!!!!!
Spectra: PIEI Satană roz, piei! PIEI AM SPUS!!*Aruncă cu un papuc în el*
Jeff: AAaAaAAAAH!!! *Țipăt de fetiță de trei ani*
Eu: P...*Spectra îmi acoperă gura* E deja noapte, la drum!
Spectra: Păcat ca nu putem da party...

Jeff ne conduce de ajungem întâi în Hoia Baciu, de ne fugărește 🅱️ig Ni🅱️🅱️a cu un AK-47; apoi ajungem de frică în Aokigahara (pădurea sinucigașilor) unde Jeff se câca pe el de frică. Spectra îl amenință cu ranga că dacă nu ne conduce la conac îi dă în cap. A treia oară am nimerit în Sahara și de frica celei mai SUPREME kiddo A.K.A. BFF ne-o dus la mirobolantul conac al lui SlenderMan A.K.A. Stâlpul de iluminat strada A.K.A. ȘnitzelMan.

Slender: Hei! -_-¤
Jeff: U see I kno da Wae!
Eu: I see da King!
Spectra: WTF?!?!?!
Slender: Okay voi două puradele emolâi și o alta potaie cu ligma... Prezentați-vă
Spectra: Cui, Ni🅱️🅱️a Gaℹ?
Slender: Acoperiți-vă urechile!

Slender urla ca la Black Metal  și coboară o șatră de țigano-criminali în sufragerie. Un ciudat bate la ușă.

Slender: Acum cine mai bate dreq la ușă?

Ușa e spartă de Offender care bate cu tulpina unui trandafir ciordit din grădina primăriei, în timp ce Splendor aruncă cu confetti și Trender se dă cu capul de un perete.

Splendor și Offender: This is.... SPAAAaARTAAAAAaaaaaaaAAAAAAaA.........a!?!!!!!!1111!(timp de trei minute)

*după 3 minute*

Offender  Cine-s fetele?*Voce de cocălar*
Sleder: Ați... Mai bine zis AI part ușa când tocmai se prezentau

~Spectra pov.~

Prostia îmi scaldă ochii! Un boschetar de trei metri a spart ușa de 20 centimetri grosime cu o FLOARE!?

Eu: Acum ne putem prezenta în Satanii din Vest-Nord
Offender:*Perv. moacă către Black*
Eu:*Îl observ*Ye boii...*Pun "MĂĂĂII!" pe telefon*Shit!*Îl arunc sub masă*În trei... doi...unu...
Nelson: MĂĂĂĂĂĂĂĂIIIII!!! TE-AI SpărieTT?!
Offender:*Se sperie și cade pe jos*Morții tăi de copchilă satanistă, ȘTII că nu e frumos!?
Eu: Sunt CRIMINALĂ, ce să zic, nu am nevoie ca cineva să-mi ordone ce să fac!
Black: Mă pot prezenta?
Toți: DA!!
Black: Sunt Black Winston, nu vă luați de numele meu de țigară că și pe unu' din cartea "Labirintul" A.K.A. "Maze Runner" îl cheamă așa. Am cinșpe ani, ochiu ista stâng acoperit cu petic e roziu ceva. E așa nuj de ce, era și el albastru înainte. Arma mea e un cuțit cu zimți.
Eu: Ni🅱️🅱️as, cum vedeți, ista din fața voastră A.K.A. EU are numele de Spectra Darkwaters. Tot șaișpe ani am. Peste câteva luni, pe unșpe octombrie șapteșpe.
Ben: De ce îți ascunzi ochiu'... Spectra, nu?
Eu: Well... E un ochi verde anormal... Pe înțelesul vostru, e ca de pisică. Ascult sho Rock și Metal... Armele mele îs ranga,un pistol ciordit, un briceag sovietic de pe vremea lu Nicu Ceașcă de la bunicu'- dacă îl atingeți, sau mai rău stricați, dați de Dracu Viu( poreclă veche...).... SAU folosesc ce prind să omor.
Jeff: Fain, dar numele de criminale? De unde-s inspirate?
Black: The Bla...*Îi acopăr gura*
Eu: "Nu vâ interisiazâ", ai auzit-o pe asta?!
Jeff: Ok.... Weirdo... Slender... Dacă le-am adus aici, unde dorm?
Slender: La tine și... cred că la Offender: *Perv. moacă*
Black: Jeffy...
Eu: FUCK THAT!!! EU. DORM. PE. ACOPERIȘ.!!!!
Offender: T-T Nooooooo!!!!

Sincer, sper ca Blacky să nu fie veolată de Jeff și mă bucur că am scăpat de pedofil, și că am recuperat telefonul...

Hi ni🅱️🅱️as, după cum vedeți, mut tot de pe contul vechi aici, pentru a-l șterge pentru că dau telefonul bunicii ultra religioase. Dacă m-ă întrebați de ce nu mă conectez de aici e pentru că am uitat parola de la cont si de la adresa de mail. So... Mai are careva o rudă super religioasă care zice că orice fel de muzică înafară de Liturghie e satanistă și care pe care îl/o forțează să meargă la biserică și dacă e tornadă?

Suntem niște creepypaste cu valoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum