~Spectra pov~
Bon. Am scăpat de pedofilul cu sparta și urc pe acoperiș. Noaprea asta o să fie rece și IDK ce să fac. Pot să îl folo- sesc pe Boris ca pernă, dar îmi va fi tot frig. Nu prea am ce să fac, așa că intru pe geam, că doar nu pe ușa, în prima cameră pe care o găsesc și ciordesc perdelele. Totuși mă uit puțin prin jur. Hmm... O cameră albă, perdele ciordite-negre, un poster cu Nikki Minaj și Alt cu Beyonce, un pat înfățat cu un cearșaf alb, pături negre cu canafi negri, pe noptieră îs ceva parfumuri...Camera unei fete mai... Genul ăla care nu îmi place...???: Ce faci aici!?!? Stai, tu ești una din fetele noi, nu? Totuși nu arăți a fată în blugii ăia rupți și trocoul ăla Galaxy cu negru. Apropo, eu sunt Jane....
Eu: ...Everlasting, dar toată lumea îți spune "The Killer". Și nu, nu vreau să îmi schimb stilul. Dar, cum fac eu să dorm la noapte pe acoperiș.
Jane: Stai, dormi pe acoperiș, de ce?
Eu: Slender o vrut să dorm cu frate-su pedofil și m-am enervat de am urlat la ei că dorm pe acoperiș.
Jane: Poți sta cu mjne acolo, vreau să dorm ub cerul liber de mult, dar n-am mai apucat deloc.
Eu: Adu două pături mai mari și două perne, de restul mă ocup eu!
Jane:Și cu perdelele ce făceai?
Eu: Încercam să improvizez niște așternuturi, dar mă rog...*Timeskip până ajungem sus*
Eu, cum nu e nimeni mai neatentă, mă aplec pe marginea acoperișjlui și cad, într-o tufă de boscheți negri.... adică trandafiri negri. Încep să înjur. Like... am căzut vreo cinci etaje, fără să-mi fi rupt nimic.
Jane: Ești bine?
Eu: Da, ca morții din Colectiv, R.I.P. our bro's and sis'~Offender pov.~
Cobor și eu în sufragerie și îl văd pe mirobolantul de slender citind. Când nu citește? Măcar de-ar citi ceva porno...
Slender: Vezi că înjură careva afară. Verifică tu cine înjură!
Eo: Di și? (De ce?)
Slender: Splendor ar rămâne cu traume și Trender lucrează la ceva rochie de păpuși.
Eo: Di și nu te duci tu?
Slender: Că mi-i prea lene! Și de când ești tu moldovean?
Eo: Nuj mă!Deci mă duc eu afară și ce să vezi? Sursa problemei e Spectra. De ce nu a acceptat să doarmă cu mine?
Spectra: Te' draq, ce cauți aici?
Eo: Sursa înjurăturilor alea. Și am niște întrebări:
1. Ce ai pățit?
2. De ce fix în trandafirii mei?
Spectra:
1. Am căzut de pe acoperiș, lojic.
2. De aia și de Three Days Grace!
Eo: Cum ai reușit să cazi?
Spectra: Cum nu am ce face cu veatza mea, mă uitam de pe marginea acoperișului la ciorile care zboară și am căzut.
Eo:*Nervos* De ce nu te-ai prins de ceva să nu ajungi în trandafirii mei?
Spectra: Într-o mână aveam telefonul și în cealaltă o cutie de Pringles.
Eo: Nu puteai să le arunci?
Spectra: Niup.
Eo: Amu te iau că tre' să-i dau rapotu' lu Slender asupra înjurătoarei.~Spectra pov.~
Retardatul ăsta veolat de soartă mă ia într-un tentacu și intră în sufragerie. Acolo îl văd pe Slender citind și pe Jane speriată.Offender Am găsit-o pe Spectra în trandafiri și am înțeles că a căzut de pe acoperiș. Și nu, nu am violat-o.
Jane: Haleluia!!
Slender: Deci, știe pedeapsa pentru tâmpenie?
Eu: Nu.
Slender: Concurs de băut contra acloolicilor din conac! MAAAAASKYYYY!!! HOOOOODIIIEEE!
KAGEKAOOOO!! BEȚIVIIII DRACUUU, VENIIIȚIIIII AIICIIIII AMUUU!
Offender: Tu te-auzi cum urli?! Singurul lucru care te poate acoperi e Black Metalul dat la maxim!!
Eu: Nici asta nu îl acoperă...Eu amu tre' să beu să scap de pedeapsă și vin boschetzii și alcoolici, dintre care mulți put ca Dracu'.
Kagekao: Konnichiwa, bem?
Slender: Care se îmbată cel mai greu?
Tăți: Offender!
Offender: Și vretzi de la veatza me?!
Tăți: Să bei șampanie pânâ cazi!
Offender: O...Kay... Ce draq fac cu viața mea?
Slender: Concursul de băut începe într-un sfert de oră. Știind că Offender bea orice numai alcool să fie, Spectra, alege tu ce beutură va fi în joc.
Eu: Spirt!
Slender: Spune mai tare că îs surd!
Offender: Bravo că recunoști asta!
Eu: K... Spirt... S-P-I-R-T!!
Toți: Wattafak?!
Hoodie: Să înceapă concursul! Eu îl Filmez!Slender se teleportează și aduce spirtul pe care îl toarnă în pahare. Concursul începe. Offender ia o picătură de zamă și se strâmbă, se sperie și țipă ca un copchil mic, apoi Kage îl împinge cu o măturănveche spre paharul de care se teme ca de curci roz. În sfârșit bea. Îmi iau paharul, zâmbesc malefic și-i dau conținutul pe gât de parcă ar fi suc. Pălugii i se face rău și fuge naiba știe unde.
Hoodie: O.O Offender o fugit și nici nu o terminat paharul? Cum de nu ai făcut la fel?
Eu: Ca împăratul roman care beia otravă zilnic să nu moară otrăvit, eu beau spirt. Bine... Erau provocări într-a cincea la care o făceam.
Tăți: Spectra iz number one.
Black: WE are number one!Fiindcă tre' să fiu înconjurată de idioți, Smile Doggo fură sticla de spirt de pe masă și începe să cânte meme-ul cu "We are number one" (R.I.P. Gabe and Stefan Karl Stefanson) cam așa
...Și Offender, Satanii din Vest-Nord știu, de unfe începe să cânte și el versurile ca un boschetar drogat.Toți înafară de mine: We are number one.
Eu: De fapt, pentru că a pierdut, Offender iz not number one.
Slender: Dacă i-ai interzis să cânte asta, ce să cânte?
Black: Tears don't fall. Să cânte asta dacă e așa talentat. (media e piesa)Păluga începe să "cânte". Pe Nelson de cântat că până și o cioară ar cânta mai frumos. Sau chiar și eu aș cânta mai bine cu tot cu Screaming, deși profa de muzică spunea că eu cânt oribil.
Hoodie: Mai bine nu înregistram asta.*Își acoperă urechile*
Tăți: *Fac orice numai să nu îl audă, Ben sare în TV, Sally plânge, etc.*
Black: Wăi, pălugă, vrei să auzi un adevăr: Îi înjosești pe ăia de la Bullet For My Valentine! Vrei să auzi muzică adevărată?*Pune originalul dar Offender tot "cântă" și iese ca mai jos*
Eu: *Mă enervez, sar pe masă și-i dau în cap lu' Offender cu ranga*
Offender:*Plânji și se teleportează draq știe unde*
Dracu: Ba nu, nu știu.
Eu: Vrei același "tratament" *ridic ranga*
Dracu: *Se evaporă*
CITEȘTI
Suntem niște creepypaste cu valoare
FanficSpectra, o criminală random ajunge la conacul Creepypasta și practic.... trăiește.... Ni🅱️🅱️a, cartea are și limbaj explicit, deci nu mă raportați de aiurea ca fraierii