5.časť

1.4K 77 0
                                    

Mike:
S Danielom som si veľmi rozumel.Rozprávali sme sa o všeličom.Mal som pocit,ako keby som našiel kde patrím.Škola prešla veľmi rýchlo.Počkal som na Daniela a vyrazili sme domov.Po ceste sme sa rozprávali o naších zaújmoch.Zistil som,že bol na starej škole stále sam,ani učiteľia si ho pomali nevšímali.Keď rozprával,stále sa usmieval.Aj keď rozprával o nepríjemnich veciach.No keď rozprával o smutních veciach,ten úsmev bol už len falošný.No,stále keď sa na mňa pozrel a usmial.Cítil som tlkot svojho srdca.Ako keby všetko okolo mňa sa zastavilo.Ako keby som nemohol myslieť na nič iné,len na neho.Čo sa to zo mnou do čerta deje?!"Tak sa vidíme zajtra Mike."Povedal Daniel s úsmevom na perách a vošiel do domu.Vybral som sa tiež domov.Prišiel som domov a nikto doma ako inak.Vošiel som do izby a hodil sa na posteľ.Myslel som na neho.Na ten úsmev.Ten úsmec čo by rozžiaril celý svet.Bože prečo na neho myslím?!Sme len kamaráti.Len...kamaráti.Že by som bol predsa gay?To nemôže byť možné.Celý        život si hovorím,že gay niesom a teraz sa zjavý Daniel a nemôžem na nič iné myslieť,než na neho.Bože zo mňa sa asi fakt stáva gay.Prečo Daniel...?Prečo mi to robíš?Prečo nemôžem na teba prestať myslieť?
-----------------------------------------------------------
Okay.Tu to končím.Nič ma nenapáda čo ďalej dať do tejto časti•3•.Mám urobiť ďalšu časť zase Danielov pohľad? Neviem som na tom márne s písaním😂
Sayonara~<3

I'm not gayWhere stories live. Discover now