8.časť

1.1K 71 1
                                    

Daniel:
Práve som dojedol polievku.Tacku som položil na nočný stolík.Trochu som si odpil z čaju a tiež ho položil na stolík.Som trochu perfekcionista takže ma štvala tá tacka na tom stoliku.Vstal som z postele zobral tacku a vybral sa do kuchyne.Ako som išiel po schodoch,zatočila sa mi hlava.Došiel som do kuchyne a položil som tacku na linku.
Mike:
Prišiel som do izby a Daniel nikde.
Zchádzal som zo schodov a všimol som si Daniela ako umýva riad.
"Daniel čo tu robíš?"
Daniel:
"No...um j-ja som išiel odnesť tacku."Po tej vete sa mi poriadne zatočila hlava."Daniel si chorý,mal by si ležať."Mike sa na mňa pozrel vážnim pohľadom."T-to je dobré je mi už lep-" Ani som sa nenazdal a stratil som vedomie.
Mike:
"DANIEL!"Utekal som k nemu a chytil som ho predtím ako spadol."Daniel počuješ ma?!" Zobral som ho do náručia a zobral som ho do izby.Je  taký roztomilý.Zaujímalo ako chutia jeho-.NIE!Niesom gay!PRESTAŇ NA TO MYSLIEŤ!!!Doniesol som ho do izby,položil na posteľ a prikril ho.Mal by som?Prosím nezobuť sa.Podišiel som bližšie k nemu a pobozkal ho do vlasov.
-----------------------------------------------------------
Ok tu to končím.Ospravdlňujem sa za moj pravopis.Dúfam,že sa vám táto časť páčila.
Sayonara~<3

I'm not gayWhere stories live. Discover now